Nuria, Doubletstraat 30 K4

Martin67

Snuffelaar
8 jun 2015
6
0
Ik ben een paar weken geleden geweest. Ze staat er regelmatig, maar let op. Ze is er als het bordje er hangt. Als ze er niet zit is ze bezig. Dan gaat het gordijn niet dicht, aangezien ze nu op de 1e verdieping zit.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
als ik op de Doublet map kijk meen ik dat het nog steeds 12K4 is.
Ben vanimddag langs geweest en als je bij de wasbak staat komt ze achter mij staan en raakt mij strelend aan de voorkant
(van borst tot tussen de benen) aan terwijl ik mijn beste schoon maak. Als ik mij omdraai hurk ze naar beneden en pijp mij warm.
Kort daarna mag ik het bed en komt ze tussen mijn benen en pijp mij heerlijk met lange halen en slurp geluidjes.
Als hij redelijk hard is pakt zij een condoom en ik schudt mijn hoofd. Ze lacht en gaat liggen. Ik mag in haar grotje binenkomen met mij beste.
Helaas wilde hij plotseling niet meer. Ik gaf aan of ze even weer kon pijpen. Ze pakte wat olie en begon een handmassage en
pijpe erbij. Ja, nu was hij lekker hard en ze ging erop zitten. Op en neer en na nog geen 2 minuten (geschat) voelde ik dat ik langzaam
maar zeker klaar ging komen. Heerlijk. Je voelt de sperma al gaan maar je moet schokkend klaar komen. Wat een finale.
Nuria, gaat ongeveer over 3 weken weer terug naar Colombia en is in Maart weer terug.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Had Nuria willen bezoeken maar vandaag (woensdag) niet gezien. Weet iemand op welke dagen ik het meest kans maak? Bvd

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ze werkt niet veel dagen want afgelopen woensdag en dit weekend helaas geen Nuria.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
En Nuria alweer misgelopen. Blijft een gok om haar aan te treffen. Hopelijk in het weekend meer geluk.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Vandaag weer naar Den Haag afgereist en gelukkig prijkte dit keer het naambordje "Nuria" op het raam. Bij de deur aangekomen deed ze open en was enigzins verbaasd dat ik voor haar koos. Gaf haar een passende vergoeding en na de wasbeurt, waarbij ze me grondig reinigde, begon ze mij bij de wastafel al lekker te pijpen zoals ze vroeger ook deed. Op bed werd er verder gespeeld en pijpte ze me best lekker met slobberende geluiden zoals ik van haar gewend was. Het was wel lang geleden dat ik haar op deze kamer had bezocht en dat zei ze zelf ook.

Op bed verdere lichaamsverkenning en ik mocht met haar borsten spelen en we (tong)zoenden wat. Plagend ging ze een paar keer met mijn lul over haar poes terwijl ze op me zat. Toen kwam het moment dat ze het condoom pakte en ik zei of het zonder kon. Ze gebaarde wel mondje dicht te houden. Ze pijpte nog even verder want mijn lul was inmiddels wat slapper geworden. Toen ie weer wat op sterkte was gekomen ging ze op me zitten en beleefde ik mijn eerste bare ervaring met haar; mede dankzij dit forum. Even doorgegaan en vervolgens in de missio, waarbij ze haar benen geil hoog hield, even doorgeneukt en de vitamientjes zoals Nuria het noemde in haar losgelaten. Na afloop nogmaals haar vinger op haar mondje om deze bare sessie voor me houden wat ik uiteraard doe behalve dat ik het bekendmaak op deze site.

Eigenlijk veels te snel klaargekomen maar ik was behoorlijk opgewonden. Alleen had ik wat moeite om mijn lul stijf te houden want na elke pijpbeurt, waarna we verder "speelden", verslapte de boel enigzins. Wellicht was ik wat te gespannen want het was lang geleden met haar en wist niet precies wat me te wachten stond.

Conclusie: Nuria ziet er nog zeer goed uit en ze was ook zeer vriendelijk. Ze is vaak gekleed in sexy zwarte lingerie met zwarte kousen en een zwart rokje wat ze ook aanhoudt tijdens de sex en dat vind ik zeer geil. Jammer van de taalbarriere want ze spreekt uitsluitend Spaans en/of Frans wat ik dus niet beheers. Verder wat mij opviel was haar zeer zachte huid en dat is aangenaam om te voelen. Herhalingsgevaar derhalve zeer groot.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
vandaag na tijden mislopen Nuria weer eens een bezoekje gebracht ..... ze kende mij nog en ja lang geleden . Het is nog steeds de lieve vrouw met dezelfde dienstverlening ..... Hoop haar weer vaker te voorzien van mijn vitamientjes

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Geweldige tijd gehad. Ze wil niet te snel. Alles is mogelijk. Uiteindelijk kwam ze ook spuitend klaar

befaap

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
487
157
Twintig jaar geleden in de Poeldijkse al op leeftijd, nu over de zestig. Borsten zijn gegroeid van b naar d schat ik.

Terug
Naar boven