Nuria, Doubletstraat 30 K4

Loda

Snuffelaar
16 jun 2015
15
0
Nuria is weer terug? Na alle berichten dat ze nu toch echt met pensioen zou gaan, was ze al eens gesignaleerd in de Doublet, maar niet als werkzame dame.
Nu dan toch wel. Gisteren was ik in de Doublet, en zag Nuria op 28k3 zitten, met haar gebruikelijke naambordje achter het raam.
Ik het verleden ben ik vele keren bij Nuria geweest, en altijd een fijne wip gehad met deze enthousiast dame, al is ze wat op leeftijd. Standaard procedure is dat je eerst jouw gereedschap wast en aan de wasbak al begint te pijpen, met veel slobbergeluiden.
Altijd geneukt zonder condom, altijd met interne donatie.

Helaas was mijn zak leeg (bij Roxana) en mijn geld op, anders was ik wel even naar binnen gegaan.
Binnenkort nog maar weer eens proberen.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Loda zei:
Nuria is weer terug? Na alle berichten dat ze nu toch echt met pensioen zou gaan, was ze al eens gesignaleerd in de Doublet, maar niet als werkzame dame.
Nu dan toch wel. Gisteren was ik in de Doublet, en zag Nuria op 28k3 zitten, met haar gebruikelijke naambordje achter het raam.
Ik het verleden ben ik vele keren bij Nuria geweest, en altijd een fijne wip gehad met deze enthousiast dame, al is ze wat op leeftijd. Standaard procedure is dat je eerst jouw gereedschap wast en aan de wasbak al begint te pijpen, met veel slobbergeluiden.
Altijd geneukt zonder condom, altijd met interne donatie.

Helaas was mijn zak leeg (bij Roxana) en mijn geld op, anders was ik wel even naar binnen gegaan.
Binnenkort nog maar weer eens proberen.

Idd een hele lieve vrouw waar ik graag op bezoek ging , jammer dat ze de laatste jaren in de ochtend sessie zat daardoor maar weer weinig bezocht , zit ze nu ook alleen in de ochtend ?

Loda

Snuffelaar
16 jun 2015
15
0
Ik was er zaterdag rond een uur of 4. Kan me herinneren dat ze meestal vroeg begon en tot halverwege de middag werkte. Ik zal haar vragen wat haar werktijden nu zijn

Loda

Snuffelaar
16 jun 2015
15
0
Vandaag Nuria bezocht. Ik liep door de Doublet, en zag haar bordje hangen, maar ze was niet in haar kamer. Ze zat even verderop koffie te drinken, herkende me, en vroeg of ik mee ging.
In haar kamer kreeg ik eerst een langdurige omhelzing, met veel "mi amor" uitroepen. Ze had er duidelijk zin in.
Uitgekleed, en als altijd laten wassen door Nuria, die daarbij mijn jongeheer meteen in haar mond nam.

Op bed eerst weer knuffelen, beetje aan haar tieten lebberen, daarna pijpen. Dat deed ze weer zeer goed, ze pijpt met veel gevoel, langdurig en met slobbergeluiden.
Vervolgens vroeg ze nog even of ik een condoom wilde; niet dus, en klom ze op mijn blanke sabel. Na een paar minuten vond ze dat toch wat inspannend, en vroeg ze of ik haar doggy wilde nemen, zij met haar knieen op het bed, ik staand er achter. In die positie goed tegen haar billen aan geneukt, daarna omgedraaid, en in missio doorgegaan,
tenslotte heeft ze me klaar gepijpt, waarna ze goedkeurend de "vitamientjes" opruimde

nog een tijdje na zitten praten, ze werkt op donderdag, zaterdag en zondag, en bij voorkeur met bekende bezoekers, ze doet het kalm aan, en maakt graag een praatje
ik ben uiteindelijk ruim een half uur bij haar binnen geweest
was weer een fijne wip, voor herhaling vatbaar

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Heb haar niet vaak bezocht en nzc kwam niet ter sprake en zelfs pzc deed ze niet wat eerder geen probleem was. Vreemde zaak want echt vriendelijk was ze ook niet. Misschien Iemand die kan zeggen wat ze vraagt voor een bare sessie? Wellicht doet Nuria net als Manuela het zonder met de regelmatige bezoeker.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Robbie zei:
Heb haar niet vaak bezocht en nzc kwam niet ter sprake en zelfs pzc deed ze niet wat eerder geen probleem was. Vreemde zaak want echt vriendelijk was ze ook niet.

Zo Ken ik Haar niet , altijd vriendelijk en voor heel veel in . Mogelijk een paar vervelende klanten voor je binnen geweest waardoor ze niet vriendelijk was ;-) heb haar altijd probleem loos bare mogen neuken

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
was vanmiddag even toevallig in Doubletstraat en wou kijken wat er zo te kijk is en zag Roxanne kamer open maar niet binnen anders was ik zeker
binnengewipt. Zie dan een rijp vrouwtje naar mij glimlachen en ik dacht, die ken ergens van. Stond "Nuria" bij haar deur en toen wist ik het weer.
Ben in verleden (4-5 jaar) 1-2 keer bij haar geweest. Zonder wat af te spreken bij haar naar binnen. Ze had mij gemist en zo lang geleden dat ik bij haar was. 1 jaar geleden. Misschien zomaar een praatje of behoorlijk in de jaren vergist. Ze maakte mij meteen geil met tongzoenen en korte tijd later heeft ze mijn pik gewassen. Ik ging snel liggen en zij ging met haar bekende slurrrp geluiden mij beste te likken en pijpen. Ze ging behoorlijk lang door en toen ging zij liggen en schoof mij pik lekker zonder in haar grote gleuf. Omdat ik wat moe was weer gaan liggen want wilde liever klaar gepijpt worden. Zij geeft niet op totdat ik klaar kwam. Zij praat veel spaans wat ik maar gedeeltelijk versta. Haar "frans" is nog beter ;)
Als ik het goed begrepen heb werkt ze op Doublet alleen op maandag en zaterdag. Ik meen te hebben verstaan (maar kan mij vergissen) dat ze januari weer naar Colombia gaat. Ik denk dat ik in december weer even bij Nuria langswip.

stirls

Snuffelaar
1 nov 2015
22
0
ok op maandag dus. Vanaf hoe laat ongeveer? Haar wil ik wel is bezoeken. Kijken of ik ook zonder condoom haar kutje in mag en kan volspuiten.

Mari1256

Toogplakker
3 apr 2015
69
45
Nuria begint altijd vroeg, zo rond 09.30 al. Aan mij vertelde ze dat ze op het moment alleen donderdag, zaterdag en zondag aanwezig is, maar ja, je weet nooit

sanderk_

Toogplakker
20 nov 2015
115
5
OOk een absolute topper. Geweldig. en geen problemen over tijd en zeuren over geld. Gewoon bare met interne donatie.

sanderk_

Toogplakker
20 nov 2015
115
5
Robbie zei:
En wat was de schade sander?
Robbie, is al 3 jaar geleden, destijds 50 euro. eerst pzc daarna bare erin en interne donatie. Ze is wel wat oudere vrouw maar zeer goed voor 50 euro

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Robbie zei:
En wat was de schade sander?

Als je eerder al aangeeft dat je bij eerdere bezoeken nooit pzc of nzc gedaan hebt met haar dan is de kans erg klein dat ze nu wel overstag gaat ;-) zeg niet dat het niet zo is hoor ;-)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Ik heb haar vroeger wel eens bezocht en toen was PZC geen enkel probleem. Dat ze ook bare deed was mij niet bekend. De laatste keer was PZC niet eens meer mogelijk. Heel vreemd. Voorheen bij het wassen had ze mijn gereedschap al in haar mond.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Ze doet nog wel PZC en NZC, alleen vraagt ze er nu meer voor.
Dat is ook de reden dat ik er niet meer kom.

Yapp

Toogplakker
19 nov 2015
35
6
Tja Nuria ken ik nog uit de Poeldijksestraat begin jaren 90 van de vorige eeuw. Toen was het ale een toppertje en dat is door je jaren heen niet veranderd. Alleen de gedachte al dat duizenden mannen haar kutje hebben gevuld maakt je al geil.

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Heb haar ook bezocht. Ze is er enige tijd tussen uit geweest ivm familie omstandigheden en dat heeft 9 maanden geduurt. Ze werkt ondertussen al meer dan 10 jaar in den haag vertelde ze. Ook deze keer kreeg ik commentaar dat ik te snel klaar kwam, had van haar wel ff langer mogen duren. Ik vraag nooit om bare, zij vroeg voor de zekerheid of het zonder mocht. En van dat soort vrouwen moeten er meer zijn. Heb dit in het verleden al eerder meegemaakt bij dames.

Terug
Naar boven