Novamora

Sugardad1

Toogplakker
25 feb 2019
66
6
Ik heb al een tijdje een account op Novamora, meeste gebruikers zijn stellen. maar er zijn ook wel vrije dames beschikbaar.
Is allemaal wat serieuzer als suikerarrangement en zonder financiële bijbedoelingen.
Nog geen date gehad, maar dat zit er wel aan te komen.

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
Nou dan heb je meer geluk gehad dan ik.. totaal geen reacties etc.. lastig contact leggen. op de chat reageert niemand...

tonietzjek

Snuffelaar
25 aug 2017
18
4
Ik ben gaan kijken en tot de conclusie gekomen dat de profielen fake zijn.
als trail member krijg je direct reakties van dames die je bedanken voor het bezoeken van het profiel.
dan krijg je een reaktie die je niet kunt openen alleen tegen betaling. nou dan weet ik genoeg

Sugardad1

Toogplakker
25 feb 2019
66
6
Klopt, wel reacties, maar daarna blijft het stil..site is niet de moeite waard !

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Ook een profiel aangemaakt en een abonnement voor een maand genomen, maar echt zonde van het geld. Ik heb het bij wat oudere dames geprobeerd, in de hoop dat die iets gewilliger zouden zijn, maar je krijgt alleen standaard reacties en verder niets....

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
heren, echt pure nep!
ik heb ook een maand geprobeerd, heel vele leuke berichten gestuurd (al zeg ik het zelf)
Allemaal standaard reacties..... of de dames hebben op de zelfde school gezeten :lol:
wat een oplichterij :evil:

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Beter dan op twoo. Daar ben ik nu ff mee gestopt maar ga over een maandje of 3 weer op.
ik heb daar al zeker 30 vrouwen gedate waarvan meer dan de helft eindigde met seks op 1e date.... op een na alle zonder condoom. Leeftijd variërende tussen de 21 en 60 :lol: En de oudste zijn nog steeds de geilste :p

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Deze datingsite staat o.a. geschakeld met Ondeugend Daten en Milf-Match. Zitten wel echte vrouwen op maar ook veel fake of lokprofielen.
Toch ook al paar x geile sexdates gehad via deze site. Contact leggen is wel lastig via mail en chat, de vrouwen krijgen natuurlijk heel veel mails dus je moet ook geluk hebben dat je antwoord terug krijgt.

Terug
Naar boven