Nostalgie

hviperen

Toogplakker
30 jul 2016
120
43
Ik heb een hele tijd (een jaar of 8) als enige klant een vaste dame (hier veel besproken) bezocht nadat ze gestopt was als dame die adverteerde, ze stond vooral bekend om haar pijp kwaliteiten, maar sommigen kwamen verder dan dit. Nadat ik in begin 2022 ziek werd besloot ze er mee te stoppen ( ik denk ook onder invloed van haar vriend), nadat ik positieve berichten kreeg over mijn ziekte besloot ik toch nog contact met haar te zoeken, maar ze begon absurde prijzen te vragen, terwijl de bedragen die ik daarvoor al betaalde de meeste leden hier al als bizar aanmerken (€300 voor een uur, maar dan wel alles mogelijk, anaal, klaarkomen waar je wenst, sperma slikken enz.), maar ze had echt een lekker kutje. Ik besloot hier een punt achter te zetten, want ze ging nu nog gekkere prijzen vragen. Ik kreeg contact met een dame die ik 20 jaar geleden weleens deed, en ze kwam via de app echt geil over, dus liet ik haar voor €150 langskomen en mijn god wat heb ik daar een spijt van. Het leuke meisje van toen is veranderd in een dame met obesitas en COPD. Ik had haar uitgenodigd en vond het ongepast haar weg te sturen, maar ze kwam over als een viswijf, deed wel haar best, maar ik weet nu één ding zeker: mooie herinneringen moet je herdenken, maar niet willen herbeleven, dat draait uit op teleurstellingen.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik snap je.
Maar weet dat je zelf er ook niet op verbeterd bent in die 20 jaar.
De dame die je liet komen zou wel moeten aan het verstand gebracht worden dat ze haar "marktwaarde" moet kennen en aanvaarden.
Maar ja, als ze altijd gewend is geweest om een dergelijk bedrag te vragen is het moeilijk om haar dit te laten in zien.

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Herkenbaar verhaal.

Zo kende ik nog een Braziliaanse van vroeger. Heb al meer dan 12 jaar geen contact met haar gehad, maar we kwamen elkaar opeens tegen in de stad. Gewoon gebabbeld, maar mijn "eisenpakket" is in die jaren flink ook veranderd.

En over het algemeen gaan vrouwen er harder op achteruit dan mannen. 80 procent van de DVP (Nederland, Duitsland, Thailand) van meer dan 15 jaar geleden zou ik nu niet meer neuken.

Zeker niet met die gigantisch hoge bedragen van tegenwoordig ...

Terug
Naar boven