Nora - Wijnegem

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Pas eens bij deze dame geweest:

hotnora [deernes.com]

Voor de liefhebbers van zeer mature(is denk ik jaar of 10 ouder dan de opgegeven leeftijd) en bare(adverteert niet met bare maar is tegen meerprijs soms mogelijk als er klik is).

Staan nog foto's en video's(zijn gemaakt in het huis waar ze nu ontvangt) op de volgende link naar xhamster van haar:

1pat69's video's

Ontvangt tot s'avonds laat in villawijk in wijnegem.

tripo

Toogplakker
14 aug 2015
51
4
onbetrouwbaar sujet! heb er eens met afgesproken, ze nam niet op, na een half uur belde ze zelf terug(...) voor mij is dat NOT DONE!!! stel dat m'n vrouw thuis was of opnam...
uiteindelijk toch een afspraak gemaakt met haar, maar toen ik ter plekke aankwam... niemand thuis :x na een minuut of 10 nog es geprobeerd... niks, :evil: :evil: haar gsm nam ze ook niet meer op... te mijden deze dame! (en als ik nu de filmpkes zie op Xhamster van haar, ben ik er eigenlijk niet rouwig om ;)

Erik1

Toogplakker
26 jan 2016
67
84
Die dame ontving vroeger in Zoutleeuw , ik kan enkel zegen dat Tripo gelijk heeft , te mijden deze dame.
Zeer onbetrouwbaar , ik ben toen destijds er het gewoon afgestapt toen ik al 10 min in mijne pure stond en er NIETS gebeurde van wat er was verteld aan de telefoon , gewoon mij aangekleed , en nog zonder een enkel woord er aan vuil te maken naar buiten gegaan , en vertrokken !
Ik bij die NOOIT nog in mijn leven !
Erik

tl1000r

Snuffelaar
2 mei 2015
3
0
Omdat de foto's op Deernes me wel aanspraken,deze dame van het weekend eens bezocht. Ik vind ze er best wel goed uitzien,ik val nogal op mature,en voor haar leeftijd heeft ze toch wel een body met wat rimpels. Maar ik heb ook al dame's bezocht die veel jonger zijn en qua body ver achterblijven op Nora. Het ziet er in het huis allemaal wat rommelig uit,maar op zichzelf is ze wel verzorgd en fris. Pijpen en zoenen zijn niet haar sterkste punten,het is wat middelmatig te noemen,maar haar kutje is nog een spannertje als een jonge deerne. Heb 2x lekker in haar poes gespoten en denk dat ik ze in de toekomst nog wel eens zal bezoeken.

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Tijd geleden nog eens bij Nora langs gegaan, moet zeggen dat ze bij mij altijd correct is qua afspraken dus nog niet voor niets laten komen naar haar.
Het huis is vrij smerig, heeft ook paar huisdieren en kuisen is niet haar sterkste kant zo te zien....

Zij zelf is wel verzorgd en heeft voor haar leeftijd nog echt een tienerkutje dat goed spant. Voor snel even te lossen een goed adres.

Bill

Snuffelaar
4 apr 2019
7
0
Heeft toevallig iemand het wachtwoord om de andere video's en foto's te kunnen bekijken?

Is er iemand recent nog langs geweest? Ben van plan dit weekend te gaan. Hou jullie zeker op de hoogte

bare-ie zei:
Pas eens bij deze dame geweest:

hotnora [deernes.com]

Voor de liefhebbers van zeer mature(is denk ik jaar of 10 ouder dan de opgegeven leeftijd) en bare(adverteert niet met bare maar is tegen meerprijs soms mogelijk als er klik is).

Staan nog foto's en video's(zijn gemaakt in het huis waar ze nu ontvangt) op de volgende link naar xhamster van haar:

1pat69's video's

Ontvangt tot s'avonds laat in villawijk in wijnegem.

Terug
Naar boven