Noord Brabant weekend

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
Valt me op dat op Sexjobs in t weekend er een aantal vrouwen/meisjes online komen die hun kunsten aan bieden.. maar helaas geen enkele ervaring.
Mij lukt t weekend best lastig.. maar ben wel benieuwd of ze echt zijn? want dan kan ik mss eens tijd maken.

voorbeelden
Mariska te Uden:
afbeelding.png

Noelle te Oss:
afbeelding.png

Michelle te Waalwijk:
afbeelding.png

Cindy te Helmond:
afbeelding.png

maar ik vermoed dat t fake is, maar wie weet.. soms zijn dromen waar

viet

Toogplakker
15 mei 2016
37
3
Fake, waarschijnlijk laten ze je naar het adres komen en krijg je vervolgens een tikkie voordat ze de deur open doet. (Ja wat dus niet gebeurd, behalve een blok op je whatsapp)

nighthawkb

Toogplakker
10 jul 2015
50
25
Die in Uden kan ik bevestigen, vroeg om een tikkie voor de deur op te doen. Natuurlijk niet gedaan.

k_kroket

Toogplakker
4 mei 2015
119
16
hmm wat ik dus al dacht.. jammer t was mss ook wel te mooi om waar te zijn..
ik heb al brutaler mee gemaakt, gewoon naar binnen, daar betaald ze moest nog naar de WC.. en weg was ze.. komt er vervolgens een man, wat ben jij van haar? en waarom is ze in eens weg.. ze heeft zelfs de voordeur open laten staan...
Wat dat betreft is onze hobby wel erg schieten met losse flodders soms..
Ik hou het tegenwoordig wat meer bij mijn vaste dames.. maar ja die kunnen ook niet altijd...
en soms wil je gewoon 'nieuw vlees'.. oef (als we nu maar geen Johan Derksen krijgen)

Nightangel'71

Toogplakker
16 mrt 2021
73
29
Komen stuk voor stuk van hetzelfde account ; Allemaal zelfde dag actief. ;)
Niet geprobeerd maar fake zal bevestigd worden als je de telefoonnummers invoert bij WHG. (Wieheeftgebeld.nl)

A

Anonymous

Guest
Hier in het noorden hetzelfde, ook vaak in het weekend, lekkere jonge meiden die alles doen met een jong profiel, zou het niet vertrouwen:

Dit is wat ik nu zie op SJ als ik rondom leeuwarden zoek op bare.
sj.png

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Geachte Wandelbroeders,

Het is normaliter gezien NIET toegestaan om meer dan 1 dame in een onderwerp te plaatsen.
Aangezien het overduidelijk is dat al deze dames fake zijn laat ik hun voor deze keer staan.
Onderwerp gaat wel naar de Beerput omdat het daar beter op zijn plek is.

Mvg Moderatorteam

Terug
Naar boven