Nooit Zonder

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Heb al menig maal meegemaakt dat een dame op de advertentie zet intiem met en dit hoog en laag volhoudt.
Maar tijdens de daad gewoon zonder doet.
En heb al enkele malen meegemaakt dat enkele die bekend staan nooit zonder te doen bij menig loper.
Tegen beetje meer € gewillig interne donatie toelaten tot mijn.
En juist degene waar ik zelfs het ni van verwacht had dat ze ja zeggen en ter verwondering en er van genieten zelfs.
Heeft iemand ook al hiermee ervaring?

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
hoe meer euro's je bied om een dame zover te krijgen dat ze zc doet des te meer je de markt verpest !!!

Als je een leuke "relatie" met een dame op bouwt dan is de kans vanzelf aanwezig dat ze bare aan gaat bieden zonder
dat je er meer voor gaat betalen en je loopt met een heel goed gevoel weer naar buiten .

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Klopt. Heeft ook mijn voorkeur om een band op te bouwen. Soms lukt het dan zonder extra te betalen ( en soms zelfs gratis 🤭🤭🤭) Maar dames weten dat er heren zijn die veel €€€ bieden dus..... Bare voor leuke prijs wordt lastiger.

TheAverageJoe

Toogplakker
24 feb 2022
46
32
Lang geleden zonder ivm relatie. Mijn ervaring is dat ik nooit meer bare kon nadat ik niet meer mijn eigen profielfoto had. Van de drie dates kon er uiteindelijk eentje bare.

Marjes71

Snuffelaar
1 aug 2020
19
13
Nou je hebt er ook genoeg die bij hoog en laag beweren nooit nzc te doen... idd als je er vaker komt dan als klantenbinding zonder extra euries blanco kunt inloggen..helaas op die manier al paar keer een soa opgelopen.. maar ja zelf schuld..

A

Anonymous

Guest
Vooral met buitenlandse dan toch. Mijn ervaring is dat met Vlaamse/Nederlandse vaak neen een neen blijft. Hierbij doel ik dan op de euro's. Met een band opbouwen kan het waarschijnlijk wel eens.

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Marjes71 zei:
Nou je hebt er ook genoeg die bij hoog en laag beweren nooit nzc te doen... idd als je er vaker komt dan als klantenbinding zonder extra euries blanco kunt inloggen..helaas op die manier al paar keer een soa opgelopen.. maar ja zelf schuld..

Tjsa je kan wel een beetje aan het uiterlijk en afkomst aflezen of sommige toch wel zc doen. Dat is mij te random, ik heb het geluk gehad met vele een goede band op te bouwen en ja redelijk ook goed te zijn in sex, dat helpt nogal. En ja klinkt misschien stom maar toon een beetje interesse, vraag over de normale dingen in het leven, knoop een gesprek aan onthou de dingen die ze verteld. Klinkt super lame, maar werkt echt hoor. Een band opbouwen is echt de makkelijkste en beste manier tot ZC. En het leuke is als ze echt oprecht die band met jou heeft, dan is de kans ook groter dat ze het niet met iedereen zc doet, maar dat je in het kleine clubje hoort dat wel mag. Ik geloof uiteraard nooit dat ik de enigste ben, dat is super naïef. Maar dat idee is wel prettig. En ja bij sommige anderen weet je dat iedereen daar bare in gaat en daar kan je dan van te voren wat maatregelen voor treffen (en achteraf ook).

Matrixkoppel zei:
Vooral met buitenlandse dan toch. Mijn ervaring is dat met Vlaamse/Nederlandse vaak neen een neen blijft. Hierbij doel ik dan op de euro's. Met een band opbouwen kan het waarschijnlijk wel eens.

Nederlandse dames ook hoor. Degene die eventueel moeilijk doen zijn jonge twintigers, omdat die nog heel erg in de GGD propaganda geloven van wat veilig en niet veilig is. Later in het leven merken ze dat je van pzc eigenlijk nauwlijks ziek kan worden (als ze geen super stinkende smerige onder de zweren zittende staaf aflebberen). Gewoon rustig een goede band opbouwen dan moet het ook met Nederlandse dames lukken. Tis uiteraard wel moeilijker dan buitenlandse dames.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
496
Een goeie band opbouwen inderdaad. Soms zoekt de (buitenlandse) dame ook die interesse.
Voorbeeld. Een paar jaar geleden vroeg een dame naar mijn geboortedatum heb ik natuurlijk gewoon gegeven. Ik lieg ook nooit mijn leeftijd. Daarna vertelde zij haar geboortedatum en wist ik dat zij over haar leeftijd niet eerlijk was. Maar daar gaat het niet om. Nu feliciteren we elkaar met de verjaardag en zij trekt soms een horoscoop.
Het was het begin, ik weet nu veel meer van haar.
Ik neuk haar zonder condoom, betaal haar wel het is niet mijn vriendin geworden.
Op dit forum is zij onbekend.
Nooit gevraagd of ik de enige was maar daar kwam ik vorig jaar wel achter toen zij een afspraak afzegde. Zij was begonnen met een antibiotica kuur tegen een vrouwelijke infectie.
Doe er je voordeel mee

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
I don't get how men can be so naive and think they the only ones fucking her raw and get jealous when finding out there not the only ones :lol: :lol: :lol:

Fuck offering extra for bare, I'd just visit 1 chick 2x or 3x in 1 week, and just from that plastic doesn't appear :D :D :D

The first time i did anal in Holland, I never paid, and wasn't planned, chick just told me to lay down and was riding me and after pushed my dick in her ass, i looked up and she said don't worry you cum in my pussy still, i just like anal

A real bound is when you visit a chick and pay less than her standard prices, I see so many pay high prices and say they have a click

I've been to a chick and after sex she want to give me my money back :eek: :eek: :eek:

I'm the type woman would always ask me to stay longer and I refuse, so i always have the upper hand

Invest to Impress :p :p :p

Baley :cool: :cool: :cool:

Terug
Naar boven