Nooit meer anaal

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Al zoveel meiden in hun anus geneukt en gelukkig tot nu toe nooit erge troep mee meegemaakt. Maar het kan gebeuren natuurlijk.

Je hebt kerels die het geil vinden om een Dirty Sanchez te tekenen maar dat laat ik maar aan mij voorbijgaan 😎

loperken

Legende
17 okt 2016
1.793
716
Er hangt inderdaad "str" aan zijn condoom,maar volgens mij is dit volledig normaal,omdat hij haar aanspoort om zich bijna te ontlasten op zijn condoom.
En als dit voor haar de 1e keer is,dat ze anaal doet,dan lijkt mij dit volkomen normaal,nou ,ja,normaal.
En er zijn nu eenmaal liefhebbers van dit soort toestanden.:oops:
Voor alle duidelijkheid,ik zeker niet,maar kon toch nog niet weerstaan om de bewuste scene te bekijken;)

BBTT

Toogplakker
18 sep 2025
146
253
Sommige mensen kan ik niet goed begrijpen. De ene schuift zijn fluit met plezier in een kut vol sperma van de vorige, en de andere wil in een meisje haar gat zitten maar hij is dan wel al vies van een streepje stront. Zijn dat wereldvreemde mannen, zonder kinderen, die nog nooit een baby ververst hebben?

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Ik neuk graag ladyboys en laat me ook wel neuken. Gewoon ff spoelen van te voren met een anale douche. Eigenlijk nooit dat er stront aan m'n piemel zit of bij haar.

Tenzij je er natuurlijk op kickt. Dan spoel je niet en heb je kans op een bruine snikkel

SaucyS

Snuffelaar
20 feb 2022
23
14
Als je in de chocopot roert, moet je er niet van versteld staan dat je vingers bruin zien. Er zijn ergere dingen in het leven.

Terug
Naar boven