Nou ik denk er zo over.Ik wist niet dat we een gedachte politie op deze forum hadden. Vriend dit is Nederland waar je alles maar kunt denken wat je wilt
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou ik denk er zo over.Ik wist niet dat we een gedachte politie op deze forum hadden. Vriend dit is Nederland waar je alles maar kunt denken wat je wilt
Noem mij geen vriend.Vriend dit is Nederland waar je alles maar kunt denken wat je wilt
Nou je had het duidelijk over mijn denkwijze en niet als persoon je lijkt hier wel alsof je de gedachte politie bent ,beetje DDR vibes. Maar goed je mag denken en vinden wat je wilt heNoem mij geen vriend.
Dat zou ik nooit willen zijn.
Daarbij: ik geef mijn mening over jou, wat is daar mis mee?
Je gedachten zijn vrij, zeker maar daarom mag ik wel schrijven wat ik ervan vind.
Want dat is ook een mening beste tietenlikker27.
Daar al over nagedacht? Vast niet want dat begrijp je ook niet natuurli
Wij denken dat jij niet goed bij je pan bent, en over alles liegt.Nou je had het duidelijk over mijn denkwijze en niet als persoon je lijkt hier wel alsof je de gedachte politie bent ,beetje DDR vibes. Maar goed je mag denken en vinden wat je wilt he
Spreek voor jezelf maatWij denken dat jij niet goed bij je pan bent, en over alles liegt.
Nee ik heb het over jouw , mafketel.Spreek voor jezelf maat
Je zegt wij denken..... Maar goed maar ik wens je een fijne dag toe, moet nog een zaak hier runnen. Veel liefde toegewenstNee ik heb het over jouw , mafketel.
Zaak runnen? Je zal wel een uitkering hebben , niksnut.Je zegt wij denken..... Maar goed maar ik wens je een fijne dag toe, moet nog een zaak hier runnen. Veel liefde toegewenst
En toch heeft Peter1207 wel gelijk!Spreek voor jezelf maat
Gezien deze zin krijg ik niet het gevoel dat je een serieuse vraag gesteld hebt maar ben eerder om aandacht verlegen .Al sinds mijn 11de ben ik actief op het veld van de liefde. Eerst gewoon vriendinnetjes, maar vanaf mijn 19de ging ik spontaan voor de betaalde versie – Dat liep langzaam uit de hand, en inmiddels lijkt mijn agenda meer op een serviceplanning dan op een datingrooster.
Ik heb meerdere dames zwanger gemaakt in mijn leven.... Voortplanting noemen ze dat
klinkt als zijnde ik neuk alles wat een gat heeft en neem verder geen verantwoordelijkheden