Nog een NZC forum?

A

Anonymous

Guest
dirkA zei:
Waarom ons druk maken om een ander forum.
Omdat sommige krijgen hun zin daar bij die kleuter die zich beheerder noemen.
En nu hoef een iemand hier geen commentaar geven want daar gaat het niet om.

Als je ziet hoe hard deze forum groeien dan doet Barefan toch iets goed, of niet?
Begrijp niet eens waarom Barefan deze topic laat staan want ik zie niet eens een reden om dat andere forum hier eens te discussiëren.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Hey samurai,

ik zou het op prijs stellen als je ophoudt met het andere forum te dissen. Je hebt daar een ban gekregen en zal dus niet vrolijk zijn. Maar dat je hier de beheerder een kleuter noemt, getuigt niet van volwassenheid. En dat barefan dit topic laat staan is niet meer dan normaal, want het is voor nzc relevant.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
samurai zei:
dirkA zei:
Waarom ons druk maken om een ander forum.
Omdat sommige krijgen hun zin daar bij die kleuter die zich beheerder noemen.
En nu hoef een iemand hier geen commentaar geven want daar gaat het niet om.

Als je ziet hoe hard deze forum groeien dan doet Barefan toch iets goed, of niet?
Begrijp niet eens waarom Barefan deze topic laat staan want ik zie niet eens een reden om dat andere forum hier eens te discussiëren.

Wel waarom dat ik dit topic laat staan?
Wel ik heb een gruwelijke hekel aan secuur en ben daar ook ronduit tegen. Ik schreeuw in mijn dagelijkse leven ook altijd iedereen heeft een eigen mening en mag en moet daar ook voor uitkomen wat die ook is.
Dus daarom laat ik het staan.

Grzz
Barefan

A

Anonymous

Guest
Er moet meer geneukt worden! Buitensex recensies met dit prachtige weer!

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
LekkerZonder zei:
Hey samurai,

ik zou het op prijs stellen als je ophoudt met het andere forum te dissen. Je hebt daar een ban gekregen en zal dus niet vrolijk zijn. Maar dat je hier de beheerder een kleuter noemt, getuigt niet van volwassenheid. En dat barefan dit topic laat staan is niet meer dan normaal, want het is voor nzc relevant.
Niet vrolijk zijn? Geloof mij maar, ik mis het voor geen meter en met dit weer ben ik zeer zeker vrolijk.
Als je het persoonlijk hebben opgevat dat ik het andere forum dissen kan ik niet veel aan doen.
En ook ik mag mijn mening uiten, ook is mijn mening niet wat iedereen wil lezen.
Hoe dan ook, tijd om te genieten van de weekend.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Ik zeg niet dat je mening niet mag uiten, ik vraag je alleen om dat op een respectvolle manier te doen. En anderen kleuters noemen valt daar niet onder wat mij betreft.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Het is zoals ik al verwachtte:
"Dit forum komt niet meer online. Er is een goed alternatief, veel plezier op Nzcforum.be"

Triest dat wederom veel informatie verdwenen is. Is het mogelijk om een export te doen van die database en hier te importeren?

cedric

Toogplakker
21 apr 2015
73
8
LekkerZonder zei:
Het is zoals ik al verwachtte:
"Dit forum komt niet meer online. Er is een goed alternatief, veel plezier op Nzcforum.be"

Triest dat wederom veel informatie verdwenen is. Is het mogelijk om een export te doen van die database en hier te importeren?

Gast wat denk je zelf, het zijn 2 verschillende fora met 2 verschillende databestanden, denk je dat ze dit gaan overzetten, no way man

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
LekkerZonder zei:
het zijn 2 verschillende fora met 2 verschillende databestanden, denk je dat ze dit gaan overzetten, no way man
Ik neem aan dat het in beide gevallen een SQL database zal zijn dus een simpele ex/import zal voldoende zijn.

Ja/Nee, er bestaan manieren om zoiets te importeren, maar de fora zij niet exact hetzelfde ingedeeld dus als je dat zou doen zou het of errors opleveren of een heel hoop fora delen dubbel creeren op dit forum. En dan moet het dus echt exact gelijk zijn, hoofdletters, comma's, spaties.. alles! als het eenmaal in het forum zit zou je theoretisch gezien topic's kunnen gaan samenvoegen om dubbele discussies te voorkomen..
Daarbovenop komt nog dat de persoon die het andere forum de database moet uitlezen en doorgeven..

Ik zie aardig wat werk en een hoop moeite om contact te zoeken.. ik geef het 0,000001% kans :).

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Maar wellicht is de moeite waard om er even naar te kijken ipv meteen allerlei mogelijke beren op de weg te verzinnen? Ik heb vaker gezien dat verschillende fora met wat hulp van leden elkaars data overnamen.

Of de beheerder van het andere forum de data beschikbaar wil stellen, is inderdaad de vraag. Ik baal in ieder geval wel van het gemak waarmee hij tot twee keer toe het forum, zonder enige waarschuwing vooraf, uit de lucht haalt.

Ik heb in ieder geval steeds minder behoefte om wat te schrijven als die informatie steeds weer opnieuw in het zwarte gat verdwijnt.

A

Anonymous

Guest
'even' importeren is idd een illusie. Verschillen in database structuren zullen dit een nachmerrie maken!
Niet aan beginnen, of je moet een heleboel tijd overhebben (en eerst even op een test database doen en niet gelijk je productie :lol:)

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Ach, het is maar een beperkte hoeveelheid data die in een testdatabase ingelezen kan worden die online gebracht wordt, waaruit in het meest stupide geval met copy/paste de data door leden in nieuwe topics in dit forum ingevoerd kan worden. En misschien werkt een "Insert Into" ook prima.

Maar ik zal me er blijkbaar bij neer moeten leggen dat dit soort fora zomaar verdwijnen. Nog nooit eerder meegemaakt eerlijk gezegd bij andere fora.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Beste leden,

Ik heb helemaal geen maar dan ook echt 0,0 ervaring met datebases etc.
Dus ik zou niet weten hoe ik die info op mijn forum moet krijgen.
Net als ik niet weet hoe ik Nick zou moeten contacteren.

Bij deze garandeer ik jullie NOGMAALS dat ik het forum niet zomaar zal verwijderen.
Dan zal ik het eerder over geven aan iemand dan het op te doeken.
Jullie hebben mijn woord!!!!!!!!!!!

Grzz
Barefan

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Barefan zei:
Bij deze garandeer ik jullie NOGMAALS dat ik het forum niet zomaar zal verwijderen.
Dan zal ik het eerder over geven aan iemand dan het op te doeken. Jullie hebben mijn woord!!!!!!!!!!!
Dank je voor je belofte.

Mbt het overzetten van data zal ik een mail naar Nick sturen en dan zien we wel of die reageert. En natuurlijk zal het importeren niet op jouw 0,0 ervaren schoudertjes gelegd worden ;)

Flooppie

Snuffelaar
8 mei 2015
21
0
Beste leden, wat moeten we met die andere forum die offline is, deze forum is het beste forum die er is!!!!!

A

Anonymous

Guest
LekkerZonder,

Laat het voor wat het is zou ik maar zeggen. Het is niet dooms day.
Ik zou ook niet beginnen met data overdragen als je weinig/geen ervaring mee hebt want dat kan deze forum aan lijden. Wat al eerder is aangegeven moet het echt kloppen met zelfde "01010101010101010" of je moet het zelf invoeren van scratch per letter, spatie, komma, punt, noem maar op.
Zo laat het voor wat het is. Niet omdat ik een hekel had aan die Nick, maar meer omdat deze forum beschadigt kan raken als je niet weet hoe het moet.

Groetjes

Terug
Naar boven