Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oh oh oh, arme Stekker! https://nzcforum.be/memberlist.php?mode=viewprofile&u=63PeeweeHerman zei:Kleine correctie Bareneuker...
Ik heb verschillende keren aangegeven dat ik het gedrag van een aantal bezoekers meer dan zat was en er geen zin meer in had. Daar kwamen nog wat andere zaken bij kijken, waarna ik de stekker eruit heb getrokken.
Stekker zei:Altijd vervelend als een stekker vroegtijdig uit een stopcontact wordt getrokken. Maar om schade bij blikseminslag te voorkomen is dat soms nodig.
Wat dat betreft kan ik PeeweeHerman wel begrijpen. Een community/forum/site beheren kan een pain in the ass zijn. Er gaat redelijk wat tijd in zitten en vaak moet je ook nog optreden als schoolmeester. En de hoeveelheid shit die je over je heen krijgt is ook niet altijd fris. Bij mij krijgt iemand 1 waarschuwing en daarna een ip-block.
Stekker zei:Wat dat betreft kan ik PeeweeHerman wel begrijpen. Een community/forum/site beheren kan een pain in the ass zijn. Er gaat redelijk wat tijd in zitten en vaak moet je ook nog optreden als schoolmeester. En de hoeveelheid shit die je over je heen krijgt is ook niet altijd fris. Bij mij krijgt iemand 1 waarschuwing en daarna een ip-block.
Stekker zei:Yeps, die kan en ga ik hier echter niet delen. Werk en prive hou ik graag gescheiden.
Je hebt zeker een punt. Het is idd spijtig van de recensies en overige kennis die verloren zijn gegaan. Ik heb regelmatig een déjà vu moment; "Ow ja, die dame" en "Is dit niet de 3x dat ik deze dame beschrijf ?" Laten we vooral vooruit kijken. 3x uhh 4 of was het 5x is scheepsrecht.Bareneuker zei:Stekker zei:Wat dat betreft kan ik PeeweeHerman wel begrijpen. Een community/forum/site beheren kan een pain in the ass zijn. Er gaat redelijk wat tijd in zitten en vaak moet je ook nog optreden als schoolmeester. En de hoeveelheid shit die je over je heen krijgt is ook niet altijd fris. Bij mij krijgt iemand 1 waarschuwing en daarna een ip-block.
Een ip-block lijkt me goed middel, hoewel menig persoon met kennis daar ook onderuit komt. Wat vervelend is, is dat alle kennis verloren gaat als de beheerder besluit om de site te sluiten. En dat mensen die part noch deel met die 'shit' en geneuzel te maken hebben opeens voor een volstrekte raadsel staan.
Weg is weg zeg ik dan.Ajax3Stars zei:al een week offline
.Barefan zei:dankjewel voor het compliment lekker ding!
lekker ding zei:Meerdere bronnen????
als men gewoon bij dit forum blijft, is toch wel gebleken dat dit forum wat sterker is daar die nog niet uit de lucht is geweest, is het toch overzichtelijker.
Meestal wordt er nog eens het zelfde geschreven, ik hou het bij dit forum.