Voormalig lid 203
Ervaringsdeskundige
- 6 apr 2015
- 250
- 1
Zou wel erg jammer zijn, want dan zou wederom een flinke hoeveelheid informatie verloren gaan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Weet ik niet want die info kan net zo goed hier terecht. R is genoeg ruimte voor.LekkerZonder zei:Zou wel erg jammer zijn, want dan zou wederom een flinke hoeveelheid informatie verloren gaan.
LekkerZonder zei:Zeg je nu dat de andere site plat is omdat de hoster niet blij is met de content?
Kopieren gaat erg lastig als de site er niet meer is. Maar ik heb eerlijk gezegd ook geen enkele zin om dat te doen, dat is veel werk en dat zou de 3de keer zijn.samurai zei:Wat ik bedoel te zeggen is dat die recensies en zo voort die daar staat kan leden gewoon kopiëren in deze forum.
Glijmiddel zei:Er komt ook weinig aanwas van nieuwe posters ook op deze site zie ik de oude namen verder blijft het toch, ik, pee wee, lekker ding, alles zonder, Michel xxx, unnderkoffer, protestant ( had eerder een ander alias) noorman, die posten en natuurlijk onze Belgische vrienden zoals makkie, en andere.
Glijmiddel ( Choi kwai, Sweet Surrender)
Behalve lurkers en rukkers aan de ene kant en veelposters aan de andere kant heb je ook nog posters die minder schrijven dan anderen maar wel een positieve bijdrage leveren aan deze fora. Dat is door Stekker al beter en diepgaander verwoord in zijn bijdrage aan de discussie op het andere forum.Glijmiddel zei:Niemand weet iets en iedereen trekt al conclusies, gewoon even afwachten.
Om idd weer te beginnen, eerst Sammeke ( waar is ze) toen Tom Peters, toen weer Sammeke, toen Barry, toen pee wee en idd er stonden op het forum van Nick al genoeg recensies hopen dat het forum weer open gaat.
Er komt ook weinig aanwas van nieuwe posters ook op deze site zie ik de oude namen verder blijft het toch, ik, pee wee, lekker ding, alles zonder, Michel xxx, unnderkoffer, protestant ( had eerder een ander alias) noorman, die posten en natuurlijk onze Belgische vrienden zoals makkie, en andere.
Je ziet al jaren dezelfde namen. Dus de lurkers en de rukkers zullen ook nog wel steeds dezelfde zijn en de bel en app maffia zullen we ook nog wel
Dezelfde namen in kunnen vullen.
bordello zei:Behalve lurkers en rukkers aan de ene kant en veelposters aan de andere kant heb je ook nog posters die minder schrijven dan anderen maar wel een positieve bijdrage leveren aan deze fora. Dat is door Stekker al beter en diepgaander verwoord in zijn bijdrage aan de discussie op het andere forum.Glijmiddel zei:Niemand weet iets en iedereen trekt al conclusies, gewoon even afwachten.
Om idd weer te beginnen, eerst Sammeke ( waar is ze) toen Tom Peters, toen weer Sammeke, toen Barry, toen pee wee en idd er stonden op het forum van Nick al genoeg recensies hopen dat het forum weer open gaat.
Er komt ook weinig aanwas van nieuwe posters ook op deze site zie ik de oude namen verder blijft het toch, ik, pee wee, lekker ding, alles zonder, Michel xxx, unnderkoffer, protestant ( had eerder een ander alias) noorman, die posten en natuurlijk onze Belgische vrienden zoals makkie, en andere.
Je ziet al jaren dezelfde namen. Dus de lurkers en de rukkers zullen ook nog wel steeds dezelfde zijn en de bel en app maffia zullen we ook nog wel
Dezelfde namen in kunnen vullen.
Ik bezoek zelf onregelmatig prostituees, en als het een leuk adresje is ben ik niet te beroerd om dat te delen. Dat maakt me niet gelijk een rukker of een mafioso, dus matig je toon.
De beste manier om dit forum te laten slagen is om van de mensen die een positieve bijdrage willen leveren uit te gaan ipv van de zeikerds/lurkers/opscheppers etc.
bordello zei:Ik bezoek zelf onregelmatig prostituees, en als het een leuk adresje is ben ik niet te beroerd om dat te delen. Dat maakt me niet gelijk een rukker of een mafioso, dus matig je toon. De beste manier om dit forum te laten slagen is om van de mensen die een positieve bijdrage willen leveren uit te gaan ipv van de zeikerds/lurkers/opscheppers etc.
Glijmiddel zei:En degene die mij kennen , dus jij schijnbaar ook weten dat ik mijn toon nooit matig.
Glijmiddel
Wel, om te beginnen, we leven in een vrije markt economie en dus mag iedereen die wil een forum opstarten. Het publiek is evenwel niet zo groot en velen gaan "wandelen" over de grens, dus lijkt het me efficiënter dat er één nederlandstalig forum is voor Nederland en Vlaanderen (en waar er ook veel aandacht wordt besteed aan Wallonië en Duitsland. Wat denken jullie ?LekkerZonder zei:Er is wat mij betreft ruimte voor 2 fora en de onderwerp verdeling vond al deels plaats. Deze voor Belgie en de ander voor Nederland.
Bareneuker zei:De forum verkeert nog altijd in comateuze toestand![]()