Nog een NZC forum?

A

Anonymous

Guest
LekkerZonder zei:
Zou wel erg jammer zijn, want dan zou wederom een flinke hoeveelheid informatie verloren gaan.
Weet ik niet want die info kan net zo goed hier terecht. R is genoeg ruimte voor.

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
Ik voel er eerlijk gezegd niet zoveel voor om dit voor de inmiddels derde keer te doen. En het zou me niet verbazen als ik niet de enige ben. Dus veel van de info van het andere forum zal gewoon zoek blijven ben ik bang.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
dat is het risico als je op op een gratis platform gevoelige content zet als NZC info etc.
Ik heb met de hoster op voorhand overlegd of het geen probleem was.
Toen kreeg ik een lijstje met websites die nog op hun servers staan. nu ja die 18+ content was nog gevoeliger dan deze dus hier zal het geen probleem zijn.

A

Anonymous

Guest
Wat ik bedoel te zeggen is dat die recensies en zo voort die daar staat kan leden gewoon kopiëren in deze forum. Betaalde server ruimte zal voor altijd de voorkeur hebben van de host zelf.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
LekkerZonder zei:
Zeg je nu dat de andere site plat is omdat de hoster niet blij is met de content?

Geen idee ik heb niets te maken met dat andere forum, maar die kans is best groot.
De meeste gratis diensten willen namelijk geen 18+ content op hun servers

Voormalig lid 203

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
250
1
samurai zei:
Wat ik bedoel te zeggen is dat die recensies en zo voort die daar staat kan leden gewoon kopiëren in deze forum.
Kopieren gaat erg lastig als de site er niet meer is. Maar ik heb eerlijk gezegd ook geen enkele zin om dat te doen, dat is veel werk en dat zou de 3de keer zijn.

Er is wat mij betreft ruimte voor 2 fora en de onderwerp verdeling vond al deels plaats. Deze voor Belgie en de ander voor Nederland. Ik ben benieuwd naar verdere ontwikkelingen. Maar ik zou toch wel heeeeel graag zien dat het andere forum weer online komt.

A

Anonymous

Guest
Niemand weet iets en iedereen trekt al conclusies, gewoon even afwachten.

Om idd weer te beginnen, eerst Sammeke ( waar is ze) toen Tom Peters, toen weer Sammeke, toen Barry, toen pee wee en idd er stonden op het forum van Nick al genoeg recensies hopen dat het forum weer open gaat.

Er komt ook weinig aanwas van nieuwe posters ook op deze site zie ik de oude namen verder blijft het toch, ik, pee wee, lekker ding, alles zonder, Michel xxx, unnderkoffer, protestant ( had eerder een ander alias) noorman, die posten en natuurlijk onze Belgische vrienden zoals makkie, en andere.

Je ziet al jaren dezelfde namen. Dus de lurkers en de rukkers zullen ook nog wel steeds dezelfde zijn en de bel en app maffia zullen we ook nog wel
Dezelfde namen in kunnen vullen.

Glijmiddel ( Choi kwai, Sweet Surrender)

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ik heb ff de kat uit de boom gekeken, en dus ook lid van beide forums, maar omdat het NL forum de laatste dagen niet beschikbaar is, denk ik dat ik mij maar ga richten op dit forum.
Hoop dat vele NL gasten het nederlandse gedeelte wat meer inhoud geven
Net zoals 'LekkerZonder' vermeld, ga ik niet alles dubbel plaatsen, dus richt ik mij nu hier.
Net een 'nieuw' snoepje (limburg) gemeld, en ik heb nog 'n paar in de aanbieding, en zal van deze ook eerdaags verslag doen.

Laten we met z'n alle voor dit forum gaan.

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
Glijmiddel zei:
Er komt ook weinig aanwas van nieuwe posters ook op deze site zie ik de oude namen verder blijft het toch, ik, pee wee, lekker ding, alles zonder, Michel xxx, unnderkoffer, protestant ( had eerder een ander alias) noorman, die posten en natuurlijk onze Belgische vrienden zoals makkie, en andere.

Inderdaad, en protestant is hier trouwens katholiek :)

bordello

Toogplakker
2 apr 2015
122
3
Glijmiddel zei:

Om idd weer te beginnen, eerst Sammeke ( waar is ze) toen Tom Peters, toen weer Sammeke, toen Barry, toen pee wee en idd er stonden op het forum van Nick al genoeg recensies hopen dat het forum weer open gaat.

Je ziet al jaren dezelfde namen. Dus de lurkers en de rukkers zullen ook nog wel steeds dezelfde zijn en de bel en app maffia zullen we ook nog wel

Behalve lurkers en rukkers aan de ene kant en veelposters aan de andere kant heb je ook nog posters die minder schrijven dan anderen maar wel een positieve bijdrage leveren aan deze fora. Dat is door Stekker al beter en diepgaander verwoord in zijn bijdrage aan de discussie op het andere forum.
Ik bezoek zelf onregelmatig prostituees, en als het een leuk adresje is ben ik niet te beroerd om dat te delen. Dat maakt me niet gelijk een rukker of een mafioso, dus matig je toon.
De beste manier om dit forum te laten slagen is om van de mensen die een positieve bijdrage willen leveren uit te gaan ipv van de zeikerds/lurkers/opscheppers etc.

A

Anonymous

Guest
bordello zei:
Glijmiddel zei:

Behalve lurkers en rukkers aan de ene kant en veelposters aan de andere kant heb je ook nog posters die minder schrijven dan anderen maar wel een positieve bijdrage leveren aan deze fora. Dat is door Stekker al beter en diepgaander verwoord in zijn bijdrage aan de discussie op het andere forum.
Ik bezoek zelf onregelmatig prostituees, en als het een leuk adresje is ben ik niet te beroerd om dat te delen. Dat maakt me niet gelijk een rukker of een mafioso, dus matig je toon.
De beste manier om dit forum te laten slagen is om van de mensen die een positieve bijdrage willen leveren uit te gaan ipv van de zeikerds/lurkers/opscheppers etc.

Ik zal best een naam
Vergeten zijn, je voelt je nogal snel aangesproken bordello. En degene die mij kennen , dus jij schijnbaar ook weten dat ik mijn toon nooit matig.

Glijmiddel

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
bordello zei:
Ik bezoek zelf onregelmatig prostituees, en als het een leuk adresje is ben ik niet te beroerd om dat te delen. Dat maakt me niet gelijk een rukker of een mafioso, dus matig je toon. De beste manier om dit forum te laten slagen is om van de mensen die een positieve bijdrage willen leveren uit te gaan ipv van de zeikerds/lurkers/opscheppers etc.

En met dit deel van jouw betoog ben ik het helemaal eens!
Ook ik post best wel onregelmatig en dat heeft vooral een financiële oorzaak. Ik behoor helaas tot de mensen die beneden modaal verdienen, dus kan het me simpelweg niet veroorloven om regelmatig naar de dames te gaan.
Maakt mij dat dan gelijk een lurker, rukker, loser, bel-mafioos of whatever? Als dat de insteek wordt van dit forum (het Nederlandse forum was al hard op weg die kant weer uit te gaan) dan word ik daar niet vrolijk van :(
Ik hoop van ganser harte dat Barefan daar een beetje voor waakt!

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Glijmiddel zei:
En degene die mij kennen , dus jij schijnbaar ook weten dat ik mijn toon nooit matig.

Glijmiddel

He glijmiddel het is hier een gezellig forum en dat wil ik zo houden!
Als je je toon niet kan matigen is dit misschien niet het juiste forum voor jou.
Dus hou je wat in als het kan!

Grzz Barefan

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
LekkerZonder zei:
Er is wat mij betreft ruimte voor 2 fora en de onderwerp verdeling vond al deels plaats. Deze voor Belgie en de ander voor Nederland.
Wel, om te beginnen, we leven in een vrije markt economie en dus mag iedereen die wil een forum opstarten. Het publiek is evenwel niet zo groot en velen gaan "wandelen" over de grens, dus lijkt het me efficiënter dat er één nederlandstalig forum is voor Nederland en Vlaanderen (en waar er ook veel aandacht wordt besteed aan Wallonië en Duitsland. Wat denken jullie ?

Jajoh

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
383
79
Bareneuker zei:
De forum verkeert nog altijd in comateuze toestand :(

Ach, we hebben het in het verleden al vaker meegemaakt... iemand begint heel enthousiast een NZC forum maar laat dit zonder bericht net zo gauw weer verdwijnen.
Gelukkig hebben we dit forum nog, hopelijk blijft deze nog wat langer bestaan :lol:

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Schijnt normaal te zijn dat forumbeheerders er opeens mee ophouden en niet eens de moeite nemen om de leden te informeren. Dat was met de vorige Nederlandse nzc-forum van PeeWeeHerman ook het geval.

A

Anonymous

Guest
Kleine correctie Bareneuker...

Ik heb verschillende keren aangegeven dat ik het gedrag van een aantal bezoekers meer dan zat was en er geen zin meer in had. Daar kwamen nog wat andere zaken bij kijken, waarna ik de stekker eruit heb getrokken.

Terug
Naar boven