Noa koekelare

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Lekker handig ook twee meiden in een topic....

Weg er mee, dus.

luram6996

Toogplakker
9 jul 2015
33
1
Ondertussen zelf geweest, zijn wel degelijk twee verschillende meiden.
Steffie: De service was niet zoals ik het me voorstelde, kijkt voortdurend op haar gsm en beantwoordt de berichtjes. Niet echt leuk.
Noa wel gesproken is een erg mager ding. Niet echt mijn ding.
Is zeker de meid niet uit Wevelgem.

luram6996

Toogplakker
9 jul 2015
33
1
luram6996 zei:
Ondertussen zelf geweest, zijn wel degelijk twee verschillende meiden.
Steffie: De service was niet zoals ik het me voorstelde, kijkt voortdurend op haar gsm en beantwoordt de berichtjes. Niet echt leuk.
Noa wel gesproken is een erg mager ding. Niet echt mijn ding.

kristof

Toogplakker
1 mei 2015
178
42
Ook bij Steffie al geweest. Alhoewel haar lichaam me aanspreekt is het een erg passieve meid. Constant op klok kijken en berichten sturen ook, zeker niet leuk.
Toen ik vroeg of ze bovenop mij wilde, weigerde. Ik moest op haar. Geen echte aanrader die meid.

Bij Noa nog niet geweest, hoe is zij eigenlijk?

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
CWP zei:
Lekker handig ook twee meiden in een topic.... (...)
Inderdaad nogal onhandig om 2 dames in één topic te bespreken.
Voor Steffie bestaat er een apart topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=35&t=3508
Ervaringen over Steffie die in dit topic van Noa staan, zijn naar dat topic over Steffie overgebracht.
Dan kan het hier verder alleen over Noa gaan.
Overigens staat intiem zonder condoom niet (meer?) vermeld bij de mogelijkheden.

Voor de herkenbaarheid back-up van de advertentie van Noa:

(plaatjes aanklikken om te vergroten)

-

luram6996

Toogplakker
9 jul 2015
33
1
Het is duidelijk die meid niet. Ze was een meid die het enkel zeer tijdelijk deed wegens acuut geldgebrek. Ze was trouwens lesbisch en deed het enkel een paar keer om uit geldnood te geraken. Is na een week weer gestopt en is nu terug bij haar lesbische partner.

Terug
Naar boven