Noa - Groningen

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
PS ze vraagt jou €250 voor een ½uur, in d'r advertentie op KinkyNL, staat dus €200 voor 'n heel uur. Ongetwijfeld, maar dat geldt voor het gros van die meiden, wordt de betaalde tijd, niet volgemaakt.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Anal.ist zei:
@Sephiroce €250? Terwijl ze in haar advertentie op kinky.nl, €200 vermeld!
Zie➡️ Prive ontvangst met geile vrouwen in Rotterdam | Kinky.nl

Ik ben overigens wel benieuwd naar jouw beweegredenen. Waarom jouw pass?

Omdat bare blijkbaar een meerprijs met zich meeneemt, en ik pass vanwege de prijs en het is een shemale dus als ik zulke prijzen ga betalen verwacht ik op zijn allerminst een echt kutje om in te spuiten 🤣 :lol:

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Sephiroce je loopt bij haar in ieder geval geen risico, op ongewenst nageslacht. 😂😂😂

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Voor de liefhebbers ze zit nu in Utrecht, erg jammer dat ze zo duur is, had met haar wel een geil bare en kinky uurtje door willen brengen.

Grtz.
R

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Je kunt natuurlijk ook eerst even de zoekfunctie gebruiken. :?

Link verwijderd na samenvoegen.

Voormalig lid 7085

Toogplakker
26 okt 2017
176
20
Ik had ze ook bijna bezocht maar gelukkig door de hoge prijs niet gedaan.
Ik had echt niet gezien dat het een omgebouwde was.
Niet mijn ding.

macandrew

Toogplakker
15 jan 2020
46
38
Ze is erg lekker voor een keer. Maar inderdaad wel erg duur.ben 2 keer geweest, twee keer een top date maar door de hoge prijs zal een derde keer niet qorden

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Dilemma er zijn er genoeg, die de hele Sahara in hun ogen hebben zitten. Maar geloof me, er zijn zat transen, waar je het pas merkt, als ze hun slipje laten zakken. En die zijn dan nog niet eens post-op, dus met een kutje.

Ik zie in de Bloedstraat, regelmatig hysterische klanten geschokt weglopen en it's a dude schreeuwen. Smeris en de verhuurder erbij, om de boel te kalmeren.
VET LACHEN‼️

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Dilemma er zijn er genoeg, die de hele Sahara in hun ogen hebben zitten. Maar geloof me, er zijn zat transen, waar je het pas merkt, als ze hun slipje laten zakken. En die zijn dan nog niet eens post-op, dus met een kutje.

Ik zie in de Bloedstraat, regelmatig hysterische klanten geschokt weglopen en it's a dude schreeuwen. Smeris en de verhuurder erbij, om de boel te kalmeren.
VET LACHEN‼️

Voormalig lid 22461

Toogplakker
18 jul 2021
139
27
Nou ik zie dat wel hoor. Vaak als je even goed kijkt dan zie je het wel.
Heb wel ooit eens een dame in de Bloedstraat voor trans aangezien. Die was daar wat minder blij mee. Kan me voorstellen dat er uitzonderingen zijn bv bij Paula. Maar in de Bloedstraat tegenwoordig zie je wel wat een trans is. Tenzij je half bezopen in het donker daar rondhangt.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Scapula de Bloedstraat en Gordijnensteeg, worden overdag en in de vooravond, bevolkt door shemales, in de avond en nacht, hebben de als meisje geboren dvp's, de overhand. Ik kan me wel voorstellen, dat jij je daarin vergist hebt. Heb ik ook wel eens gehad, die meid had gewoon teringgrote schaamlipen en toen ik gezien haar bobbel daardoor, vroeg of ze shemale was, antwoordde ze nogal aangebrand, dat dat niet zo was. Was weliswaar niet in de Bloed/Gordijnen, maar gezien de door mijn vraag en haar antwoord, was de sfeer dusdanig naar de klote, dat ik het bij die ene vraag heb gelaten.

Terug
Naar boven