Noa - Groningen

macandrew

Toogplakker
15 jan 2020
46
38
Ben onlangs bij deze topper geweest, wat een schatje

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/groningen/3668179-noa
Had anderhalf uur geboekt en ze heeft de tijd helemaal volgemaakt. Heb wel gekozen voor een sex date ( bdsm is ook mogelijk ) .
Ze is nog steeds een beetje dominerend tijdens de sex maar tja dat is ook wel een keer lekker.

Meerdere keren mogen klaarkomen en volledig sufgeneukt terug gereden naar huis.

Bijlagen

• 2021-04-09_08h37_16.png
    2021-04-09_08h37_16.png
    1,2 MB · Weergaven: 2.661

Peacefullj

Toogplakker
27 feb 2021
35
5
Een lekkere shemale, ik wil haar ook proberen, maar momenteel is het iets ver van mij. Ik heb wel begrepen dat ze naar oegstgeest gaat verhuizen. Mag ik vragen wat je voor betaald hebt?

A

Anonymous

Guest
Peacefullj zei:
Een lekkere shemale, ik wil haar ook proberen, maar momenteel is het iets ver van mij. Ik heb wel begrepen dat ze naar oegstgeest gaat verhuizen. Mag ik vragen wat je voor betaald hebt?

Ze is Spaans en volledig geopereerd, maar wel behoorlijk aan de prijs. 200 voor een halfuur en 250 voor een uur inclusief anaal, nzc etc. Heb al contact met haar gehad en ga haar toch wel binnenkort een bezoekje brengen denk ik, want ik geloof zeker dat ze super geil is! Ze zei: "We gonna fuck like animals" :lol: :lol: :lol:

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Aangezien het pervers gedeelte, niet voor iedereen toegankelijk is en ik de door Noa geboden dienstverlening niet echt pervers vind. Zijn de reacties in dat gedeelte, meer op hun plaats in dit draadje.

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
net geappt half uur 250€, dat ging m niet worden, lees ik net op het forum tis een shemale post op, zie je niet aan de fotos, ik pass
ze ontvangt in rotterdam op moment hotel nhow

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Voor die prijs zou ik d'r ook laten lopen, trouwens ook omdat ze post-op is. Ik heb ze liever pre-op.
Maar shemales man, je weet niet waarvoor je passt!

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Sephiroce zei:
net geappt half uur 250€, dat ging m niet worden, lees ik net op het forum tis een shemale post op, zie je niet aan de fotos, ik pass
ze ontvangt in rotterdam op moment hotel nhow
Voor die prijs zou ik d'r ook laten lopen, trouwens ook omdat ze post-op is. Ik heb ze liever pre-op.
Maar shemales man, je weet niet waarvoor je passt!

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Moderator got it. Je bedoelt dat ik de vorige post heb gequoteerd? Ik zal erop letten, dat niet meer te doen. Het is in andere topics ook wel voorgekomen, dat mijn post 2, of zelfs 3x werd geplaatst... Dit is soms helaas niet te voorkomen.

Terug on topic post-op TS Noa; zij heeft, zoals ik eerder in het topic meldde, ook een topic ik persvers. Mijns inziens kan dat topic hierheen worden samengevoegd. Er staan immers geen persversiteiten in. In ieder geval niets anders dan in dit topic wordt beschreven.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Moderator got it. Je bedoelt dat ik de vorige post heb gequoteerd? Ik zal erop letten, dat niet meer te doen. Het is in andere topics ook wel voorgekomen, dat mijn post 2, of zelfs 3x werd geplaatst... Dit is soms helaas niet te voorkomen.

Terug on topic, post-op TS Noa; zij heeft, zoals ik eerder in het topic meldde, ook een topic in pervers. Mijns inziens kan dat topic hierheen worden samengevoegd. Er staan immers geen perversiteiten in. In ieder geval, niets anders, dan in dit topic wordt beschreven.

Terug
Naar boven