Noa - Den Haag

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Jammer dat je haar niet vol kan spuiten. Is echt een leuke meid om te zien.
Doet ze toevallig wel slikken ? Dat zou nog wat compenseren dan.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou als je niet in der kutje mag klaarkomen hoef ik niet zeker te weten dat het in der mondje wel mag en dat ze slikt voor dat geld. En daarbij 100 pp voor een uurtje trio of gangbangen is sowieso te veel. In een kutje je zaad laten lopen is roch het lekkerst.
Maar ik ben benieuwd naar een recensie want ze zouden sowieso met zijn tweetjes zijn. ;)

janjaap

Toogplakker
22 okt 2017
49
1
Heren,
Ik heb contact gehad met deze dame, via chatgirl haar telefoonnummer achterhaald.
Dame doet niet (meer) aan nzc helaas, ze vindt de Kans op SOA te groot en ze zit ook niet aan de pil vandaar dat je niet dus niet haar mag komen eek:).
Misschien is er gisteren wat gebeurt tijdens het triootje.

A

Anonymous

Guest
Ze geeft iig te weten dat ze de foto van de site wil. Kan dit?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
JohnOf1981 zei:

Heb jij haar op dit topic geattendeerd ? niet echt handig he.

Kreeg inderdaad verzoekje van ene Noa..

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
JohnOf1981 zei:

Heb jij haar op dit topic geattendeerd ? niet echt handig he.

Kreeg inderdaad verzoekje van ene Noa..

Ik heb dr niets verteld.

Wellicht janjaap, die heeft dr gebeld, zie bericht van janjaap hier boven, en daarna kreeg ik van haar een bericht met het verzoek de foto te verwijderen.

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
Heeft er iemand haar geneukt? Werd een trio aangekondigd,gangbang en het gaat over een foto verwijderen

Ik weet niet

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Ransom zei:
Heeft er iemand haar geneukt? Werd een trio aangekondigd,gangbang en het gaat over een foto verwijderen

Ik weet niet

Tsja, de melder is niet erg scheutig met verhalen :roll:

A

Anonymous

Guest
Nou ... ik had goed contact met de dame maar iemand heeft haar geïnformeerd over deze site en ze liet mij weten not amused te zijn van dit topic.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
JohnOf1981 zei:
Nou ... ik had goed contact met de dame maar iemand heeft haar geïnformeerd over deze site en ze liet mij weten not amused te zijn van dit topic.

Maar dan kan je toch nog wel vertellen hoe de date verliep of is ie sowieso niet door gegaan?

Noa92

Snuffelaar
5 nov 2017
1
0
Ik vind het topic prima hoor ben wel benieuwd naar reviews/feedback ;) Alleen is het niet oke om een foto te plaatsen zonder eerst te vragen of ik dat goed vind. Dit topic is trouwens heel makkelijk terug te vinden hoor, ben de enige Noa op dit forum. Trio en gangbang kan allemaal, maar doe inderdaad geen bare meer.

A

Anonymous

Guest
Ze zegt dat ze zelf kan meelezen hier.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Dan kunnen we stoppen met posten, topic gaat naar archief.
Als je je nog eens bedenkt NOA dan post je maar dat je weer bare gaat.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
De persoon die haar foto heeft geplaatst zal wel niet meer welkom zijn bij haar.
En ach indien ze niet meer zc zal doen zoals ze zegt dan zal ze een heel stuk minder klantjes krijgen en we weten dat er wel vaker dames terug gekomen zijn op wat ze eerst wel of niet wilde doen. ;)

Dus Noa, tot gauw. :D

Terug
Naar boven