Noa - Den Haag

A

Anonymous

Guest
Via chatgirl in contact gekomen met jonge Noa (25) en snel afgesproken. Ze had de webcam aan staan en zag er heerlijk uit.

In het is ze ook heerlijk. Aangezien we beiden weinig tijd hadden hebben we ons snel uitgekleed en lekker begonnen. Na haar heerlijk te hebben gelikt mocht ik haar bare neuken :p

Ze heeft zo'n strak kutje dat ik het niet lang vol hield en spoot mijn lading over haar buik (mocht er niet in helaas). Daarna haar heerlijk klaar gelikt. Jammie.

Als je het geluk hebt haar te trekken op chatgirl: doen.

A

Anonymous

Guest
100€ voor een half uurtje.

Ze staat open voor een trio en hoop binnenkort met een mede forummer haar te bezoeken.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
JohnOf1981 zei:
100€ voor een half uurtje.

Ze staat open voor een trio en hoop binnenkort met een mede forummer haar te bezoeken.

Die mede forummer mag zich vast melden bij jou ;)

Eerdaags heb je toch ook nog een gb bij een mooie donkere schone ;) zie ik je daar wel. :D

A

Anonymous

Guest
Oeh, ze geeft net aan dat ze wel eens een gangbang mee wil maken. :roll:

A

Anonymous

Guest
Wie kan er vanmiddag mee naar Noa? Ze wil graag meerdere mannen. Het is in Den Haag om 17:00, kosten 100pp

Kik: JohnOf1981

A

Anonymous

Guest
Iemand zin om vrijdag 16:00 mee te gaan naar Noa? In Den Haag. Alleen reageren als je echt kunt.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Ik zou eventueel wel kunnen....

Maar heeft iemand een omschrijving van deze dame? Blond, brunette? Grote of kleine borsten?

Beetje meer info graag voor dat ik been MacDonald zak liever volblaf met mijn witte goud.

A

Anonymous

Guest
Wie wil en kan er vanmiddag 16:00 mee? 100 voor een uur

Terug
Naar boven