NN - (Massagesalon) - Amsterdam

Status
Niet open voor verdere reacties.

beuk

Toogplakker
13 apr 2015
38
2
Tsja, dit is weer zo'n recensie waarvan ik me afvraag of ik hem moet plaatsen.

Maar zonder delen worden we ook niet blij - dus ik deel wel - maar via PM en alleen meet actieve recensenten.

In deze Chinese massagesalon vlak bij het centrum van Amsterdam - waarover nog niet is geschreven op dit forum - heb ik een aantal malen een prima massage (gewoon) gehad - zoals het in Amsterdam meestal gaat. Bijna preuts, met of zonder onderbroek, maar geen polonaise of andere fratsen. Een goede recensie waard maar niet op dit forum.

Vorige week werd ik voor de 2e keer door een kleine masseuse geholpen, die me aanvankelijk ook vrij jong leek. Peit en - zoals pas later zou blijken - A cupje met mooie kleine tepels. Spreekt goed NL en deed een prima massage, net als de 1e keer bij haar.

Na het omdraaien zakte ze wat lager bij het masseren van mijn beuk en eindige wat hoger bij mijn liezen toen ze mijn bovenbenen deed en daarop reageerde mijn goede vriend dan ook. Ze vroeg of ik mee wilde waarop ik vroeg wat dan wel kon. Body to body of handmatig HP zei ze - EUR 35 of pijpen voor EUR 70. Dat laatste gekozen, waarop ze uit de kleren ging en een bakje water pakte om eea te reinigen.

Ze begon direct en lekker zonder te pijpen en ballen te likken en dat deed ze niet gek. Ik vingerde haar en ontdekte een tampon dus ondernam geen verdere pogingen. Afijn - het was een goed einde dat volgde.

Vandaag weer bij dezelfde en dezelfde vraag op het zelfde moment. Ik vroeg of er nog meer kon - ja, alles kon voor EUR 150 erbij. Niet gratis maar toch geprobeerd en dat leidde tot een fijne neuk partij, waarbij ze alleen vroeg of ik een condoom wilde waarop ik zei 'laat maar'. Ze deed fijn mee en ik mocht intern doneren.

Gezien de juridische situatie in Amsterdam - en de strengheid waarmee controles plaats vinden - en ook hier mee gelezen wordt - geen verdere info dus.

Als je me PMt en tenminste 10 goede recensies hebt geplaatst waaronder een paar 'nieuwe' krijg je naam en toenaam. Als de tent binnen een maand gesloten wordt is dit de laatste keer dat ik zoiets deel.

Jodokuskwak

Snuffelaar
22 sep 2018
11
2
In Amsterdam zijn de niet zo happig meer op neuken in de salons. De enige 2 keer dat ik het genoegen had:
- bij een vaste masseuse die wist dat ze moest gaan sluiten en mee wilden bedanken voor trouwe 'dienst' (lees meelokken naar volgende werkgever)
- een masseuse die in een andere salon in de buurt werkte, en me als vaste klant probeerde in te pikken door me een pijpbeurt te geven. De enkele keren daarna gebeurde er niets. Paar jaar later trof ik haar elders in de stad. Haar nieuwe salon was blijkbaar ook op last van de gemeente gesloten geweest en ze herkende me toen ik toevallig langs liep. Nog geen 5 minuten later was een heerlijke beurt mijn deel tegen een zacht prijsje (vanwege geldnood door verplichte tijdelijke sluiting?). Mocht haar ook nog flink likken. Eenmaal klaar met de massage nog een beetje 'geschokt theater' van oh mijn god wat heb ik gedaan, gelukkig is mijn collega er niet.

beuk

Toogplakker
13 apr 2015
38
2
Toch blijkt dit adres structureel in onze hobby te voorzien.

Na een paar de ene masseuse be(ge)proefd te hebben had ik afgelopen week zomaar een andere dame. Had een zusje kunnen zijn van de eerste en qua naam lag het ook dik in de buurt van de eerste.

Qua diensten geldt dat eveneens - zonder gemor een alles erop en eraan uurtje gehad voor EUR 150 - enige nadeel is de dunne deurtjes, want een beetje op stoom komen maakt snel te veel lawaai...

Via PM blijf ik adressen verstrekken als je voldoet aan het eerder gestelde.

beuk

Toogplakker
13 apr 2015
38
2
Mannen, wat word ik moe van jullie reacties via PM.

Ik had geschreven - de eerste keer al - "Als je me PMt en tenminste 10 goede recensies hebt geplaatst waaronder een paar 'nieuwe' krijg je naam en toenaam. "

Als je dus nog nooit een recensie hebt geschreven of alleen maar reageert op die van anderen - of alleen vraagt naar adressen - heeft het dan zin om mij te PMen ?

NEEN DUS !

Je krijgt dus ook geen reactie en ik vraag me af waarom ik hierover überhaupt nog schrijf

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Beuk, wat is nu eigenlijk je eigen bijdrage geweest op deze site?
Je stelt hoge eisen voor een ander om info te krijgen van jou maar je eigen bijdrage aan deze site is nihil

28 post in ruim 3 jaar
Hiervan buiten deze niet 1 nieuwe maar alleen reacties op anderen. Dus bare mogelijkheden die een ander al had ontdekt. En van die nieuwe wil je ook nog haast geen info verstrekken.
En vervolgens ga je een selectiecriteria opstellen waar jezelf niet eens aan voldoet.

Hoe hypocriet kun je zijn?

En ja ook ik had je aangeschreven, blijkbaar kom ik ook niet door de selectie..

En natuurlijk heb je gelijk dat je een adres als dit niet direct , ivm sluitingsgevaar, openbaar hier neer zet. Dat begrijp ik. Maar maak jezelf niet belachelijk met je eisen waar jezelf niet aan voldoet...

Groet

Heb er zin in

Snuffelaar
2 okt 2016
24
0
Zeer goed verhaal voodoo1 goed onderbouwd en soms lekker scherp ben het volkomen met jou eens .
Al gaat beuk nog tig keer er heen hou het dan lekker voor je zelf dan lok je óók geen irritatie uit .

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Ik vind het echt ongelovelijk dat sommige lui menen dat ze recht hebben op info die alleen onder voorwaarden wordt verstrekt. Waarom zou hij dat voor zichzelf moeten houden? Dat gepiep, hou dat voor jezelf.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Het gaat mij niet om recht info.. Dat bepaald een ieder zelf idd.

Maar vind het ongelooflijk dat iemand hier eisen stelt aan personen om info te verstrekken terwijl deze persoon zelf niet eens in de buurt komt van zijn eisen.
Eigenlijk heeft die persoon zelf ook 3.5 Jr hier alleen maar reacties gegeven op bestaande info. En brengt hij eindelijk iets nieuws dan komt meneer met een eisenpakket waar een ieder aan moet voldoen

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Spijkers op laag water zoeken vind ik dat. Wat mij betreft heeft Beuk het volste recht om voorwaarden te stellen, al zou hij daar volgens jou zelf niet aan voldoen. Het gevolg van dit soort gemiep is dat dit soort info helemaal niet meer wordt gedeeld, je krijgt er alleen maar gezeik mee. Heb je dan je zin?

En ik heb het niet alleen over jou, ook al die andere topics met dit soort besloten info leverden gezanik op. Het is gewoon altijd wat. Ik zou het dan ook het beste vinden als de moderator deze hele discussie, inclusief mijn commentaar eruit sloopt.

Jodokuskwak

Snuffelaar
22 sep 2018
11
2
Het aanbod van zulks in Amsterdam is enorm schaars. Zo schaars dat ik, Amsterdammer, af en toe mijn plezier in Parijs zoek. Ik begrijp de eisen dan ook wel.

Zie nu hoe het gaat met de Rotterdamse recensies? Hoeveel salons hebben daar een geblondeerde masseuse in dienst. Die zijn echt op nog geen 2 vingers te tellen. En nog stelt men die vraag! M.a.w. we zijn bij een irritatie/discussie die al in een ander topic staat. Wil daar nog aan toevoegen dat betrouwbaarheid van gedane beloftes ver te zoeken is.

Alles genomen vind ik het nobel van de topic starter dat hij aan de vaste /actieve leden aangeeft dat hij info heeft.

A

Anonymous

Guest
Zelf recensie geplaatst over een massage salon waarin Amsterdam waar alles kon. Heb ik voorwaarden geplaatst om andere leden goedkeuren om daar heen te mogen!? Nee dus.
Beetje vaag allemaal gezien dit is een forum. Dat r steeds berichten via PM moet worden gewisseld vanuit een draad is dan ook wel heel apart.

beuk

Toogplakker
13 apr 2015
38
2
Maak je geen zorgen - zowel die jij recenseerde en inmiddels ook deze zijn gesloten....

Het is dus niet zo heel raar om discreet om te gaan met aanbod dat buiten de vergunning valt....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven