Nivo?

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
maar jij bent geen bad boy, je bent een hoerenloper (zoals wij allemaal)
Ga zeker geen moraal ridder hier uithangen
Stel je hebt een dochter, zou je het tof vonden als je iemand in zulke bewoordingen over haar hoort praten
Maar voel je vrij om je lekker plat en ordinair te uitten
Ziert je waarschijnlijk
Bad Boy
Je spreekt jezelf tegen je zegt ik ga geef moraalridder uithangen maar doet het de zinnen daarna direct. Het ontkrachten door te zeggen dat je geen moraalridder gaat uithangen doet niets af aan wat je bent, inderdaad een moraalridder. En zullen we mijn dochter erbuiten houden? Ik praat en schrijf zoals ik wil meneer de moraalridder. Ga eerst maar eens jezelf bewijzen op dit forum voordat je een grote broek aantrekt.

Chico

Snuffelaar
2 nov 2023
5
6
Je spreekt jezelf tegen je zegt ik ga geef moraalridder uithangen maar doet het de zinnen daarna direct. Het ontkrachten door te zeggen dat je geen moraalridder gaat uithangen doet niets af aan wat je bent, inderdaad een moraalridder. En zullen we mijn dochter erbuiten houden? Ik praat en schrijf zoals ik wil meneer de moraalridder. Ga eerst maar eens jezelf bewijzen op dit forum voordat je een grote broek aantrekt.
Mij hier bewijzen? Achter een toetsenbord!
Door op een ranzige smerige manier te beschrijven wat ik met vrouwen doe op een kamer met de deur dicht
En die dan ook nog beschrijven als niks anders als zaademmer en dergelijke bewoordingen?
Nee dank je

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nou, leuk topic dit!
Elkaar lekker afkatten en dat kan dan allemaal.
Maar als je iets in een topic plaatst wat beetje off topic is dan een ban pffff.
Er wordt soms denigrerend over dames geschreven ja, ook niet mijn ding.
Maar op een forum heb je nu éénmaal diverse leden met diverse opvattingen.
Als je aan iets of iemand stoort kan je die op negeren zetten of heel simpel het
onderwerp verder niet meer lezen.
Vrijheid blijheid maar nee, ga maar lekker door met elkaar de maat nemen, pffff.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Het valt op als iemand iets schrijft of commentaar geeft, er altijd een reactie komt van ga jij maar eerst meer schrijven voordat je iets durft te schrijven.
Veel leden hechten veel aan hun status op deze site en hoe meer je schrijft of reageert ben je goed bezig en heb je blijkbaar meer ervaringen dan iemand die net lid is en die mag absoluut géén commentaar geven.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Eens met 220mm.
Althans voor zover de opmerkingen of reacties dan.
Heb wel een hekel aan die vragenstellers die echt alleen maar vragen en nooit zelf iets posten.
Moet ook iedereen zelf weten maar daar doe ik dan niet aan mee.
Die status van veelschrijver zegt niks en mij al helemaal niet.
Heb ook niet het idee dat dit verder belangrijk is.
Maar slechts 9 berichten die alleen uit vragen bestaan, dat vind ik niet kunnen.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Meneer Chico komt op dit forum alleen maar de moraalridder uithangen. Voor de rest heeft hij geen enkele bijdrage geleverd.

Naaktekut85

Snuffelaar
2 nov 2022
16
15
Daarom begrijp ik die denigrerende teksten. niet zo
zoals dit:

Dames dames dames

HOEREN JA!

Gebracht vooral in de negatieve zin van het woord.
Een hoer is alsnog een dame.
Maar het respect voor deze dames is hier ver zoek gezien vele reacties/bewoordingen hier.

Gebeurt overigens op GR ook wel, maar in mindere mate. Iets in de opvoeding gemist waarschijnlijk.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Valt mij ook op dat "sommigen" hier over de vrouwen praten alsof het gebruiksvoorwerpen zijn. Termen als volpompen, volblaffen etc en ga zo maar door.

Gebeurt overigens op GR ook wel, maar in mindere mate. Iets in de opvoeding gemist waarschijnlijk.

Je zou eens moeten weten dat veel vrouwen laatdunkend over mannen praten en mannen daar ook naar gebruiken.

Ik heb al in een eerdere bijdrage geschreven hoe vrouwen instrumenteel mannen gebruiken voor hun eigen gewin. Dat alles kan je ook lezen in het boek 'De gedresseerde man' van Esther Vilar.

Het meest opzienbarende is wel dat de meeste mannen zich ook schikken naar hun rol als 'werkpaard' c.q. 'slaaf'. Waarom anders zijn er nog steeds zoveel mannen die een huwelijksaanzoek doen en in het huwelijksbootje stappen?

Alleen mannen worden nu ook wijzer en weigeren steeds meer deze rolpatroon op zich te nemen. Waarom zou je?

Ook zou je eens moeten nagaan hoe seksistisch en soms hatelijk het feminisme is ten opzichte van mannen. Veel vrouwen zien mannen ook niet meer als een mens. Hoogstens nog als een werkpaard voor hun eigen gewin.

Dat is ook waarom zoveel mannen het feminisme verdedigen: ten eerste omdat er decennialang niets anders te horen was hoe slecht mannen en het patriarchaat zijn geweest. En ten tweede omdat het voor veel mannen duidelijk is wat hun functie is binnen de maatschappij en specifiek in relatie met een vrouw, namelijk de rol van 'werkpaard' c.q. 'slaaf'. En daar zijn veel mannen blij mee simpelweg omdat hij niet beter weet en zelf(!!) voor die rol heeft gekozen.

Laatst bewerkt:

janzonderpet

Toogplakker
16 jul 2024
48
53
Het meest opzienbarende is wel dat de meeste mannen zich ook schikken naar hun rol als 'werkpaard' c.q. 'slaaf'.
Dit, of ze denken zelf een voordeel te hebben bij of in ruil voor de manier waarop ze omgaan met vrouwen.

Niet alles is een zero sum game. Al doen feministen soms alsof dat wel zo is.

Volgens mij is dit een forum voor volwassenen, die zelf wel kunnen bedenken dat veel hoeren gewoon respect verdienen, en hoe ze horen om te gaan met degenen die dat niet verdienen .

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
zoals dit:

Gebracht vooral in de negatieve zin van het woord.
Een hoer is alsnog een dame.
Maar het respect voor deze dames is hier ver zoek gezien vele reacties/bewoordingen hier.

Hoeren zijn vrouwen.

Maar het zijn aan geens kanten dames.

Wil je dat ze wel dames zul je de nederlandse taal moeten veranderen.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Je zou eens moeten weten dat veel vrouwen laatdunkend over mannen praten en mannen daar ook naar gebruiken.

Ik heb al in een eerdere bijdrage geschreven hoe vrouwen instrumenteel mannen gebruiken voor hun eigen gewin. Dat alles kan je ook lezen in het boek 'De gedresseerde man' van Esther Vilar.

Het meest opzienbarende is wel dat de meeste mannen zich ook schikken naar hun rol als 'werkpaard' c.q. 'slaaf'. Waarom anders zijn er nog steeds zoveel mannen die een huwelijksaanzoek doen en in het huwelijksbootje stappen?

Alleen mannen worden nu ook wijzer en weigeren steeds meer deze rolpatroon op zich te nemen. Waarom zou je?

Ook zou je eens moeten nagaan hoe seksistisch en soms hatelijk het feminisme is ten opzichte van mannen. Veel vrouwen zien mannen ook niet meer als een mens. Hoogstens nog als een werkpaard voor hun eigen gewin.

Dat is ook waarom zoveel mannen het feminisme verdedigen: ten eerste omdat er decennialang niets anders te horen was hoe slecht mannen en het patriarchaat zijn geweest. En ten tweede omdat het voor veel mannen duidelijk is wat hun functie is binnen de maatschappij en specifiek in relatie met een vrouw, namelijk de rol van 'werkpaard' c.q. 'slaaf'. En daar zijn veel mannen blij mee simpelweg omdat hij niet beter weet en zelf(!!) voor die rol heeft gekozen.
Prachtig verhaal. Vooral veel gewijs naar feminisme, een boek, hoe vrouwen denken, dat mannen zelf een huwelijksaanzoek doen.

Dus om die reden vind jij het normaal dat volwassen mannen hier grove pubertaal uitkramen?

Dat prostituees ondanks dat ze vaak door omstandigheden dit werk moeten doen maar zo benadert moeten worden. Alsof zij de schuldige zijn van jou relaas.

Enige wat er denk ik gevraagt wordt is een beetje een normaal taalgebruik.
Dus als iemand in een vrouw klaarkomt hoeft dit toch niet met een krachttermen als volblaffen?

als de reden is dat we ervoor betalen tja dan heeft het echt geen niveau.
Schrijfster Esther Vilar zal toch ook niet zulke krachttermen gebruiken?

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
Een andere benaming voor een vrouw is een wijf.

Maar iedereen hier weet dat dame en wijf bepaalde richtingen uit gaan qua betekenis. Dus stop de pantomime.

Een dame zal nooit fluiten afzuigen aan delopende band voor wat briefjes.

Hoer. Slet. Snol. Prostituee. Doe ermee wat je wilt.

Vrouw als je het biologisch wil houden.

Screenshot_20250625_150551_com.sec.android.app.sbrowser_edit_101177796374665.jpg

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Dat prostituees ondanks dat ze vaak door omstandigheden dit werk moeten doen maar zo benadert moeten worden. Alsof zij de schuldige zijn van jou relaas.

Weet je waarom veel vrouwen dit doen?
Heel erg vaak omdat ze veel meer verdienen per uur dan als ze het beroep doen waarvoor ze zijn opgeleid. En kom nou niet met het verhaal dat ze allemaal uitgebuit worden.

Ja die zijn er, maar het meerendeel niet. Het meerendeel kan of wil niet zoals zoveel mannen full-time bezig zijn met zijn werk en carrière en dat decennialang.
Dat ze het niet met plezier doen wil nog niet zeggen dat ze gedwongen worden.

Dat jij en nog een aantal mannen zich geroepen voelen om zulke vrouwen als 'slachtoffer' te gaan zien is jullie eigen schuld.

En dat jullie denken dat je niet bespeeld wordt door vrouwen laat zien hoe vast jullie zitten in de rol om het 'voor de vrouw' op te nemen. Want vrouwen zijn altijd slachtoffer (van mannen) in jullie zienswijze. Maar in werkelijkheid weten veel vrouwen uitstekend hoe ze een man om de vinger moeten winden.om iets gedaan te krijgen.

Maar veel vrouwen vinden het uitstekend dat je het voor hen opneemt. Dan hoeven ze dat zelf niet meer te doen.

Enige wat er denk ik gevraagt wordt is een beetje een normaal taalgebruik.
Dus als iemand in een vrouw klaarkomt hoeft dit toch niet met een krachttermen als volblaffen?

als de reden is dat we ervoor betalen tja dan heeft het echt geen niveau.
Schrijfster Esther Vilar zal toch ook niet zulke krachttermen gebruiken?
Dan moet jij je maar eens begeven op verschillende fora van feministen hoe er neerbuigend en soms ronduit hatelijk over mannen wordt gepraat. En hoe mannen gewoonweg niet meer als mens worden gezien.

Denk je dat Esther Vilar zo verbloemd schreef? Kijk maar in mijn bijlage.

Maar dit boek heeft in het verleden veel mannen aan het denken gezet. Zoveel zelfs dat vrouwen zich tegen haar keerden.
Waarom denk je Esther Vilar in het verleden meerdere malen slachtoffer is geweest van geweld DOOR vrouwen?

Bijlagen

• IMG_20250625_154018027_1_1.jpg
    IMG_20250625_154018027_1_1.jpg
    671,5 KB · Weergaven: 23
Laatst bewerkt:

Naaktekut85

Snuffelaar
2 nov 2022
16
15
Een andere benaming voor een vrouw is een wijf.

Maar iedereen hier weet dat dame en wijf bepaalde richtingen uit gaan qua betekenis. Dus stop de pantomime.

Een dame zal nooit fluiten afzuigen aan delopende band voor wat briefjes.

Hoer. Slet. Snol. Prostituee. Doe ermee wat je wilt.

Vrouw als je het biologisch wil houden.

Bekijk bijlage 22140

Dus voor jou is het een snol, slet, hoer oid wat jouw "afzuigt"

Kijk daar gaan we al.
Iemand die verder geen opvoeding heeft gehad, en waarschijnlijk ook niet op een normale manier met vrouwen om kan gaan.

Ik snap best dat sites als deze onder de loep liggen vanwege wat er geschreven wordt. En op deze manier sta ik dan ook wel achter dat dat bestreden wordt. Dit gaat iig geen stand houden.

Naaktekut85

Snuffelaar
2 nov 2022
16
15
Er wordt soms denigrerend over dames geschreven ja, ook niet mijn ding.
Maar op een forum heb je nu éénmaal diverse leden met diverse opvattingen.

Er bestaat ook nog zoiets als fatsoensnormen op een forum. En het maakt niet uit op welk forum je dan zit...
Maar blijkbaar kan het hier allemaal....

L'Amour Toujours!

Ervaringsdeskundige
27 apr 2022
307
364
Dus voor jou is het een snol, slet, hoer oid wat jouw "afzuigt"

Kijk daar gaan we al.
Iemand die verder geen opvoeding heeft gehad, en waarschijnlijk ook niet op een normale manier met vrouwen om kan gaan.

Ik snap best dat sites als deze onder de loep liggen vanwege wat er geschreven wordt. En op deze manier sta ik dan ook wel achter dat dat bestreden wordt. Dit gaat iig geen stand houden.

Ah. Nog een internet psycholoog.

Terug
Naar boven