Nina - Utrecht

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Vanochtend contact gezocht met Nina want ik had zin. Ze reageerde snel en wilde een foto, om te zien wie er langs zou komen. Meteen na het sturen van een fot werd ik geblockt. Ik heb nooit eerder contact gehad met haar en mijn foto was echt geen reden om mij te blocken, dus geen ranzige zaken en ik zie er zeker niet slecht of onverzorgd uit.

Wie heeft er wel eens af kunnen spreken en hoe ging dit toen?

1680859841743.png

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Advertentie is alweer offline. Vanaf het plaatje lijkt het me een to good to be true verhaal ook mbt online content verkoop.

Wellicht komt er zo een dreig app naar je met hey we hebben je foto etc…maar dat is me aanname/ gevoel. Hoop het niet. Ik ken deze advertentie niet igg. Ben ook benieuwd of iemand ervaringen hebt. NL meid zie nzc staan altijd op mijn bucketlist.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Heb deze vrouw een paar keer geneukt. Eerste keer voor 150 daarna 100 en zelfs een keer voor 50. Dame is best leuk alleen foto's gepimpt en heeft helaas een dikke hangbuik, ze vond me leuk en we zouden een keer iets drinken alleen kon ik toen niet daarna ging ik op block. Ze vond het niet leuk dat ik geen contact opnam heb wel al haar gaatjes goed gevuld en volgespoten en haar geilheid maakt het goed er is echter een maar: dame is aan de medicatie, slikt antidepressiva en labiel,dat zou het block verklaren

janoost

Toogplakker
22 feb 2021
32
11
heb met deze dame afgesproken, maar is nogal gezet en heeft daarnaast veel loshangend vel, ik kan zeggen dat ze fantastisch pijpt, en haar gezicht is fantastisch... maar voor de sex... moet er wat mij betreft wel een lichaam aan te pas komen wat ik echt wil neuken...
en dat is dit niet.

John1984

Toogplakker
25 jul 2020
93
21
heb met deze dame afgesproken, maar is nogal gezet en heeft daarnaast veel loshangend vel, ik kan zeggen dat ze fantastisch pijpt, en haar gezicht is fantastisch... maar voor de sex... moet er wat mij betreft wel een lichaam aan te pas komen wat ik echt wil neuken...
en dat is dit niet.
Heb je recent met haar afgesproken? Hoe kan ik mee in contact komen?

janoost

Toogplakker
22 feb 2021
32
11
Ja ik heb recent afgesproken , maar haar nummer gewist, sorry. Voor mij is er geen kans op herhaling.

Malseman

Snuffelaar
11 nov 2021
24
11
Heeft iemand een overzicht van de mogelijkheden die ze aanbiedt?

Zoenen/tongzoenen, beffen bijvoorbeeld?

Malseman

Snuffelaar
11 nov 2021
24
11
Dank janoost, weet je ook wat ze ervoor vraagt? Uur, halfuur, extra kosten voor evt NZC of anaal?

Terug
Naar boven