Nina - Rotterdam

Bare meisje Nina

Snuffelaar
3 mei 2024
8
3
Hai, ik ben Nina een Nederlandse bbw van pas 30.
Ik wil samen met een vriend een hotel kamer huren, discreet met directe toegang tot de kamer zonder dat je langs de receptie moet.
En mij lekker laten nemen door meerdere mannen en mijn gaatje met zaad laten vullen.
Zijn er mannen die dit leuk vinden???

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Nee, je bent hier helemaal abuis!

Geen man hier die daar zin in heeft ;)

Misschien als je een fotootje plaatst (mag onherkenbaar) en een beetje aangeeft in welke omgeving je 'je gaatje met zaad wil laten vullen' dat meer mannen er zin in krijgen.

O ja, geef ook even aan of je het zo graag hebt dat je er geen vergoeding voor wilt, of dat je dat wel wilt. En dan natuurlijk hoeveel. Dan kan iedereen even in zijn portemonnee kijken of je binnen het budget valt.

Groetjes van de receptie 🙈

obayo

Snuffelaar
22 mrt 2024
3
2
200 per uur all in dus? Is dat met of zonder anaal? En had je al in gedachten rond welke dagen/tijden je beschikbaar zou zijn? Zou zeker wel eens willen langskomen hoor

Bare meisje Nina

Snuffelaar
3 mei 2024
8
3
beetje buiten rotterdam. Vlaardingen of iets. Zou hier genoeg animo voor zijn? Laat het even weten mannen!

Alles

Toogplakker
3 jun 2015
43
16
200 per uur voor een gb is niet normaal.
Normaal is voor een gb 150 max voor minimaal 2 uur.
Althans dat vindt ik.

Bare meisje Nina

Snuffelaar
3 mei 2024
8
3
Inderdaad 200 voor een uur nzc, pzc, anaal, deepthroat, hard en voor de liefhebbers squirten en plas geven(zolang de voorraad strekt hihi) bij de prijs inbegrepen.

We willen dit in de week van 13 mei organiseren als er genoeg interesse is. Word al nat bij de gedachte

Omgeving Rotterdam

Chrisjansen2030

Snuffelaar
19 jun 2023
21
10
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Was even benieuwd of dit nog heeft plaats gevonden

Laatst bewerkt door een moderator:

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
200 per uur voor een gb is niet normaal.
Normaal is voor een gb 150 max voor minimaal 2 uur.
Althans dat vindt ik.

100 is meer dan genoeg voor een GB. Netto neuktijd die je krijgt zal niet meer dan een minuut of 10 zijn

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
En alweer een kansloos topic? Of gewoon een Nina die wat onhandig en onduidelijk communiceert?

Want: eerst gaat het over een gangbang, dan is het opeens toch 1 op 1 . De prijzen waren ook niet duidelijk, of die voor 1 op 1 waren of toch voor gangbang. Dan is de week van 13 mei al weer even geleden.

Weet je Nina, een hoop neukers hier. Dus interesse zat. Ook voor jou type dame.

Om zeker te weten dat ze in jou interesse hebben en in wat je aanbiedt:

(1)Omschrijf jezelf, (2)plaats een foto of wat foto's waarmee je een goede indruk geeft van wat ze kunnen verwachten, (3)geef aan wat je wilt gaan organiseren ( 1 op 1 of GB) ,(4) geef aan wanneer je in gedachten hebt dat te doen en (5)de prijs die je vraagt.

Jij bepaalt zelf het succes van wat je gaat organiseren en zelf of er interesse is.

Terug
Naar boven