nina enschede

plub

Toogplakker
28 mrt 2015
26
2
wie heeft er ervaring met nina in enschede, ze was volgens mij eerder bekend als nienke.https://www.speurders.nl/overzicht/erotiek/None/geile-nina-vrijdag-22-mei-hele-dag-aanwezig-150848003.html?sr_ab=1&query=nina&category=2032&local-postcode=&local-distance_value=0&min_prijs=&max_prijs=&order_direction=&order_by=

plub

Toogplakker
28 mrt 2015
26
2
niemand? volgens mij was ze wel bekend onder de naam nienke of daisy. ze adverteerd nu als nina op sex jobs en speurders. iemand ervaring?

A

Anonymous

Guest
Klein petit meisje alles in de juiste verhouding mooie borstjes, lekker kutje mooi kontje.

Al jaren vaste bezoeker van haar, Cuick, Almelo, Enschede overal geweest

Tip als je op je rug ligt zakt ze met dat godinnenkontje schuin over je lul , gaat ze een beetje schuin zitten zodat je je lul echt goed in en uit ziet schuiven in dat kontje.

Idd dezelfde als Daisy/Nienke

Glijmiddel

plub

Toogplakker
28 mrt 2015
26
2
bedankt voor de reactie. kdacht al dat ze bekend is. hoe is ze trouwens in het orale gedeelte?

A

Anonymous

Guest
Oraal gevend en zij ontvangend gewoon top.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Dit is haar nu over 2 weken terug van vakantie

Glijmiddel

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    177,1 KB · Weergaven: 1.369

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Mijn ervaring met haar is wat dubbel.

Ooit, toen Glijmiddel nog Oosterse inslag had op Hookers ;) , heb ik een afspraak met haar gemaakt niet in het minst geïnspireerd door zijn halleluja recensie.
Helaas, na haar nog telefonisch gesproken te hebben vlak bij Enschede (had minuutje of 10 vertraging), waarbij zij aangaf ook nog op weg te zijn, was het daarna doodstil. Geen enkele reactie op telefoon, sms of email.
Zeker wanneer je de reis bent begonnen in de buurt van Rotterdam een flinke afknapper.

Uiteindelijk toen maar op avontuur naar een Duitse club gegaan (was toch al in de buurt.... en goede reden om de auto eens op 200+ te testen). Was een interessante ervaring, maar ik ben meer een één op één persoon zonder allemaal lotgenoten om me heen.

Kon haar toch niet uit mijn hoofd zetten en toen ik een kleine 2 jaar geleden een keer al wat oostelijker verbleef voor werk nog een poging gedaan (ander telefoonnummer en naam en wat alternatieve opties in de buurt in m'n achterzak...).
Afspraak ging soepel, hoewel ze geen tijd had "zich mooi te maken" (haar woorden), omdat ik snel moest komen omdat ze kort daarna een andere (vaste) afspraak had.
Haar daarom naturel (en met korte haren, extensies tijdelijk eruit o.i.d.) ontmoet.
Vriendelijk ontvangst, leuke dame (niet superknap) met mooi slank lichaam.

Op de bank heeft het allemaal afgespeeld. Op zich goede sex, maar helaas een verschrikkelijke lucht uit haar flamoes.
Beffen niet te doen en doggy ook niet vanwege de lucht.
Anaal kon wel. Ze was verbaasd over het verzoek (vroeg bijna niemand volgens haar), maar omdat in de advertentie stond wilde ze wel een poging doen.
Ze wilde wel dat ik stil zat en zij de actie deed (OK voor mij), alleen tot mijn verbazing zonder enig lubricant (ik wil de Nederlandse term nu ff niet gebruiken om verwarring te voorkomen :roll: ) en het ging ook niet echt soepel.
Omdat ik er geen plezier aan beleef als de dame pijn heeft (ja, hoerenloper met een gouden hart), mocht ze van mij al snel stoppen en zijn we op klassieke wijze verder gegaan.
Aardige verrassing op het eind was dat ze squirtte en dat ze dat timede met mijn ontlading, wat haar veel moeite kostte en waarom ze mij aanspoorde op te schieten. Toch attent.

Mindere afsluiting was, dat de enige plek waar ik mij kon opfrissen het aanrecht was, met alleen vaatwasmiddel tot mijn beschikking (had gelukkig wel zelf een handdoek bij me, doe ik standaard).

Kortom: ziet er aardig uit, is vriendelijk, goede sex, maar niet altijd betrouwbaar in afspraken (stond destijds volgens mij ook wel op hookers een paar keer) en hygiëne viel mij dus erg tegen (ze had volgens eigen zeggen wel net gedoucht).

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Dit kan naar het archief omdat deze dame geen advertenties meer heeft en haar telefoonnummer buiten werking is.

Terug
Naar boven