Nina - Duffel

Wxc

Ervaringsdeskundige
11 okt 2019
412
157
Deze nog niet uitgeprobeerd maar ik heb het wel gehad met de Aziatische dames. Je voelt de pimp achter je staan kijken. Ze doen het echt tegen hun zin laat staan zonder rubbertje.

Peterke

Toogplakker
6 apr 2015
69
17
Ik heb haar een tijdje geleden bezocht, en ben niet zeker of het de dame van de foto's is, maar ik sluit het ook niet uit. Maar inderdaad niet echt enthousiast. En had nog niet gevraagd naar nzc, ik ging het wel bekijken als ik daar was, en als ik daar was, heeft een stemmetje me toch maar aangeraden om het veilig te houden. Hier toch al een paar meldingen gelezen van mensen die na een bezoek aan een van de Aziatische dame's een relatiegeschenk hebben overgehouden. Heb dus maar geluisterd naar dat stemmetje. Ze was ook vrij snel met aandoen van het condoom. Het is een gewoon appartement met andere gewone bewoners en we moesten blijkbaar ook wel stil zijn.

Peterke

Toogplakker
6 apr 2015
69
17
Ik bedoelde dat er gewone bewoners waren in de andere appartementen, dus geen bewoners van hetzelfde appartement. Ik heb dat misschien wat onduidelijk geformuleerd.

Terug
Naar boven