Nina - Doorn

sergeantx

Toogplakker
3 dec 2019
210
26
Screenshot

Bijlagen

• Screenshot_20220118-154721_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20220118-154721_Samsung Internet.jpg
    465,1 KB · Weergaven: 1.046

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Heb haar paar keer berichtje gestuurd omdat ik wel zin in haar had. Helaas blijft ze stil

A

Anonymous

Guest
Heb haar zelf inmiddels ook geappt en gemaild, vooralsnog geen reactie. Iemand anders al gelukt of lijkt ze fake te zijn?

A

Anonymous

Guest
Uiteindelijk gelukt om een afspraak te maken, ze reageert erg traag op berichten.

Afgesproken voor een uur incl bare voor €250. Ze kwam op afgesproken tijd aan, maar viel in het echt wel tegen. Dame is flink wat voller dan de foto's doen vermoeden.

Haar diensten waren niet om over naar huis te schrijven. Begonnen met zoenen, dat doet ze met puntje van haar tong. Na een tijdje doorgegaan naar de slaapkamer. Beffen of haar vingeren is er niet bij, ze begon maar met pijpen. Dat doet ze niet diep en met weinig gevoel. Geen variatie ook helaas. Het intieme gedeelte is niet veel beter. Tamelijk passief zat ze bovenop. Omgedraaid in missio dan maar, waarbij ze meer oog voor het plafond had. Uiteindelijk naar doggy, maar niet te hard tekeer gaan was het devies.

Uiteindelijk klaargekomen in haar (overigens ongeschoren) poes en klaar is kees. Voor mij geen herhalingsgevaar, dame straalt totaal geen passie uit, je kan je ding doen en klaar. Voor mij de centen niet waard, genoeg andere adressen waar je voor minder een 10x leukere date hebt.

A

Anonymous

Guest
Overigens heet ze nu Anna en staat Utrecht als locatie in haar advertentie. Zie dat advertentie nu offline is, foto's en telefoonnummer komen overeen met die uit screenshot boven vermeld.

Terug
Naar boven