Nina - Antwerpen

char53

Snuffelaar
14 jan 2016
4
0
Ik denk eens gaan proberen iemand al geweest?
Lightbulb info
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nina-sexy-milf50e-30minpromo-deze-maand-90e-1uur.htmlNINA... SEXY MILF....50E 30MIN.....PROMO DEZE MAAND 90E 1UUR
Gepubliceerd door NINA (45j) op woensdag, 20 januari 2016 - 12:01 7236
Hallokes
Ik ben Nina, Belg lange zwarte haren , D cup, bruine ogen, normaal gebouwd, een strak geschoren poesje.
Wat kan erbij mij?
Body massage, Prostaat massage, pijpen met of zonder condoom, likken, beffen, toegzoenen, russich tussen borsten,vingeren,vibrator, intiem met condoom en als u mijn gevoelig plekje vindt kom ik spuitend klaar.Douche kan vooraf en achteraf.
Prijsjes voor dit alles......50e voor een half uur, 75e voor 45min, 100e voor een uur.Vluggertje of pijpdate 40E.
Verder ontvang ik uitsluitend op afspraak die u een half uur op voorhand kunt maken via telefoon geen sms mail of prive nummers worden niet beantwoord.
Verder ontvang ik altijd in sexy lingerie en hoge hakken er gebeurd hier ook geen bandwerk maar wordt u ontvangen mett een drankje en voor een aangename babbel maak ik ook altijd tijd.
Ik ontvang in Antwerpen centrum met een grote betaalparking rechtover mij
Zo schatjes voor verdere info en of een afspraak kunt u steeds vrijblijvend bellen.
Geslacht: Vrouw
Geaardheid: Hetero
Nationaliteit: België
Leeftijd: 45 jaar
Lengte: 169cm Gewicht: 64kg
Haarkleur: Zwart Kleur ogen: Bruin
Intiem kapsel: Geschoren Cupmaat: D Tattoo(s): Neen Piercing(s): Ja Roker: Ja
Intiem

Dildospelletjes Goldenshower over u (plasseks) Handmatig orgasme Intiem met condoom Intiem zonder condoom Klaarkomen op borsten / lichaam Meerdere orgasmes Russisch (tussen de borsten)

A

Anonymous

Guest
Volgens mij is deze al besproken op het forum en niet echt een topper. Voor zover ik mij herinner, was de dvp te passief in bed. :) :mrgreen:

Terug
Naar boven