Nina - Amsterdam

Jatoch020

Toogplakker
3 jul 2019
191
175
De fotos trekken me al genoeg om ff langs te gaan en te kijken of ze het waard is

Ze is inmiddels in denhaag nu

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
@Cerato ben je er al geweest?
Ze gebruiken bij allemaal van deze club Photoshop.. bij de een wat meer als bij de ander.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik zegt toch: ik ben terug gegaan.
Dus ja, ik was wezen kijken.
Waarom zou ik zijn terug gegaan als ik niet geweest ben?

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
@Cerato dan was je er snel bij zeg, ik zag haar advertentie pas gisteravond voor het eerst online.
Jammer dat ze tegenviel, maar omkeren is dan vaak wel het beste.

plonka2000

Toogplakker
19 nov 2020
44
26
Dus niemand heeft daadwerkelijke ervaring of vertelt elke "recensie" alleen maar dat ze zich hebben omgedraaid?

Het lijkt mij dat de kwaliteit van de recensies steeds slechter wordt.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
En als je er voor de deur staat te wachten krijg je de hele tijd "wait 10min bby" en dat een uur lang 🤣

Neem van mij aan.. al de 100/30 nzc meiden krijgen vele piemels en injecties per dag te verwerken hoor, dus dat omkeren zal wel meevallen.

Voormalig lid 1209

Ervaringsdeskundige
5 jul 2015
607
319
Ik schreef dan ook geen HEAVY photoshopping, dus subtiele shopping kan natuurlijk wel. Ik geloof het direct als Cerato zegt dat ze in het echt voller is dan op de pix. Maar het blijft een kwestie van smaak en beleving. Ik zal nog eens goed naar die plaates kijken, photoshop moet zich toch ergens verraden.

plonka2000

Toogplakker
19 nov 2020
44
26
Dus ik legde mijn geld op mijn mond, en donderdag deze week stuurde ik Nina een bericht, en ja, de communicatie was moeilijk, maar ik ging door omdat ze mijn interesse had na het zien van dit draadje.

Dus na een tijdje stuurde ik Nastea een bericht en ze reageerden allebei met dezelfde introductie. Interessant, dacht ik.

Dus na nog wat gewissel van Nina ging ik naar het adres en ging naar binnen.

En zie, het is Nastea die daar staat.

Voor alle duidelijkheid: Nina bestaat niet, en toen ik vroeg: "Waar is Nina?" ze deed alsof ze er verward uitzag.
Voor mij is het nog duidelijker, want nu ze naar Amsterdam is verhuisd, geldt dat op mysterieuze wijze ook voor "Nina". 😂

Hoe dan ook, ik keek naar haar en ja, ze is mollig, dus ik kan zien dat dat niet naar ieders smaak is. De foto's zijn zeker zwaar gephotoshopt.

Gelukkig hou ik van een enthousiast mollig meisje, dus dat was goed voor mij.

We gingen een uur vooruit, ze was erg goed, en ik vertrok binnen ongeveer 40 minuten. Op dat moment klaagde ze over pijn, ik denk dat ze het niet meer aankon. 😅

Houd er rekening mee dat ze kust als een stofzuiger, als je dat leuk vindt, en dat de pijpbeurten hetzelfde zijn.
We wisselden een paar keer van positie en ze was de hele tijd erg gepassioneerd. Ik zou haar niet afschrijven, ze doet haar best.

Kortom, niet slecht, maar de leugens en Photoshop zijn een rode vlag.

Ferry73

Ervaringsdeskundige
8 jan 2024
598
460
Dus Nina en Nestea is dezelfde dame, of delen in ieder geval een appartement.

Laatst bewerkt door een moderator:

Jatoch020

Toogplakker
3 jul 2019
191
175
Recent geweest en nina bestaat helemaal niet

Je krijgt nastea als je afspraakt maakt

Nastea is trouwens in het echt 100 oeer lelijker dan op de fotos EN DIK!!
ze heeft een tatoeage boven haar linker tiet ik ben weggegaan

Terug
Naar boven