Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dank je @pijpfitter . T kan iemands smaak niet zijn en ze is misschien voller dan andere dames, maar een dergelijke vergelijking vind ik ook onnodig en ongepast.
@Cerato dan was je er snel bij zeg, ik zag haar advertentie pas gisteravond voor het eerst online.
Jammer dat ze tegenviel, maar omkeren is dan vaak wel het beste.
Ik schreef dan ook geen HEAVY photoshopping, dus subtiele shopping kan natuurlijk wel. Ik geloof het direct als Cerato zegt dat ze in het echt voller is dan op de pix. Maar het blijft een kwestie van smaak en beleving. Ik zal nog eens goed naar die plaates kijken, photoshop moet zich toch ergens verraden.
Dus ik legde mijn geld op mijn mond, en donderdag deze week stuurde ik Nina een bericht, en ja, de communicatie was moeilijk, maar ik ging door omdat ze mijn interesse had na het zien van dit draadje.
Dus na een tijdje stuurde ik Nastea een bericht en ze reageerden allebei met dezelfde introductie. Interessant, dacht ik.
Dus na nog wat gewissel van Nina ging ik naar het adres en ging naar binnen.
En zie, het is Nastea die daar staat.
Voor alle duidelijkheid: Nina bestaat niet, en toen ik vroeg: "Waar is Nina?" ze deed alsof ze er verward uitzag.
Voor mij is het nog duidelijker, want nu ze naar Amsterdam is verhuisd, geldt dat op mysterieuze wijze ook voor "Nina".
Hoe dan ook, ik keek naar haar en ja, ze is mollig, dus ik kan zien dat dat niet naar ieders smaak is. De foto's zijn zeker zwaar gephotoshopt.
Gelukkig hou ik van een enthousiast mollig meisje, dus dat was goed voor mij.
We gingen een uur vooruit, ze was erg goed, en ik vertrok binnen ongeveer 40 minuten. Op dat moment klaagde ze over pijn, ik denk dat ze het niet meer aankon.
Houd er rekening mee dat ze kust als een stofzuiger, als je dat leuk vindt, en dat de pijpbeurten hetzelfde zijn.
We wisselden een paar keer van positie en ze was de hele tijd erg gepassioneerd. Ik zou haar niet afschrijven, ze doet haar best.
Kortom, niet slecht, maar de leugens en Photoshop zijn een rode vlag.