Nikki - Rotterdam (vh Barendrecht)

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
gefikst zei:
Wat heb jij veel over oost blokkers te klagen.
Het onderwijs in het oost blok is er niet opgericht de eigen taal door het Engels te vervangen. Dat is alles, zij spreken geen Engels maar jij waarschijnlijk geen Russisch

Heb niets tegen oostblokkers. Als je mijn berichten leest dan zie je dat ik regelmatig in Duitse fkk clubs kom vol met oostblokkers. Echter deze vrouwen privéontvangst blijft vaak, lees vaak en niet altijd, een probleem met communicatie. Telefonisch en what's app yes yes en ter plekke no No of ze kunnen ineens geen Engels meer. Tja vaak adverteren ze in Engels of Nederlands. Afspreken kan meestal in engels
Dus waarom dan Russisch er tegenover moet stellen?
Straks moet ik nog met Russische roebels betalen

En nu begrijp ik wel dat deze vrouwen vaak onder dwang pooiers staan.
Maar gezien wij vaak ook nog de hoofdprijs moeten betalen heb ik dan liever een afspraak op de manier die Nikki en haar vriend hanteren. En ook nog eens voor normale prijs
En je wordt niet verrast doordat er een lelijke vrouw staat die compleet afwijkt van de foto

Nogmaals dit geld niet voor alle oostblokkers

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Afgelopen week kreeg ik what's app dat ze geblokkeerd zijn op sexjobs omdat iemand had aangegeven dat ze fake waren.. Dat zijn ze dus niet. Ook de vraag of ik sexjobs wilde benaderen dat Nikki niet fake is. Dat heb ik keurig gedaan.

Echter die mafketel van een echtgenoot spoort echt niet.
Kreeg paar dagen later ineens appje over dat ik Nikki had gevraagt of zij ook weleens anaal deed.
Dat heb ik idd gedaan maar ze antwoorden keurig nee dus voor mij dan onderwerp afgesloten.

Volgens hem stond dat keurig in de adv en mocht ik dit niet vragen. Tja die adv stond al dagen niet meer op sexjobs en ik wist dit echt niet meer maar dan nog..
Hij doet reuze interessant over privacy, discretie maar vervolgens appt hij wel gewoon onder werktijd..
Tja en omdat ik hem op een gegeven moment duidelijk maakte dat hij een mafketel was en niet zo moest zeuren werd ik geblokkeerd

Jammer voor Nikki maar die Marco spoort echt niet. Doet zich veel voor maar stelt niets voor

Zonde dat zo 'n leuke vrouw zo 'n foute vriend heeft

Heb trouwens het gevoel dat Niki zelf de emails doet. Het niveau van Marco lijkt me niet dat hij zo netjes kan replayen

teddybeer66

Toogplakker
4 dec 2016
109
16
En de prijs-inflatie is hier toegeslagen. Uur is €150 geworden en half uur €75. Was tot voor kort €100 voor een uur en €50 voor half uur....

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Op zich nog niet duur, maar in combinatie met de bijzondere communicatie en die gekke Marco...

Fenris

Snuffelaar
26 jul 2020
5
2
Ik heb haar een maand geleden ontmoet. 100% real en zeer vriendelijk/hygiënisch. Zeker een aanrader. Je moet wel goed de aanwijzingen goed opvolgen.

Bare is Beter

Toogplakker
10 jan 2019
28
82
Heet nu Donna.
Ik probeer vanavond een afspraak te krijgen maar communicatie loopt inderdaad wat stroefjes.

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
ja joh die malle stond ineens toen ineens achter me bij t voeteneind omdat ie effe aan d'r enkeltjes wilde zitten, en toen ging ie weer.......die is niet goed die kerel

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Ik ben pas geleden ook geweest na contact via chatgirl.
Was inderdaad met een paar appjes en vragen of ik alles goed snapte hoe de date moest gaan verlopen enz.
Toen heel kort videobellen om te kijken met wie ze e doen hadden en toen afspraak gemaakt.
Hij vangt je op beneden bij de ingang en brengt je naar boven naar de woning.
Was thuis al gedoucht dus mocht zo het kamertje in waar zij in volle glorie zat te wachten.
Ik vind ze er wel goed uit zien en ze heeft een lekker strak lijf en kleine tietjes.
De sex zelf was goed en ze begon met pijpen en toen hij op volle sterkte was kwam ze er gelijk opzitten.
Ze werd lekker nat en weet niet of dat van een eventuele voorganger was :)
Ze spoort je wel aan om haar kutje lekker vol te spuiten en dat gebeurde dan ook na 10 minuten want ze is nog redelijk strak vind ik en dan duurt het nooit lang zeg maar de 1e keer.
Daarna nog een tweede ronde in missio gedaan en ben voldaan vertrokken.
Ze zit voor mij dicht in de buurt dus voor herhaling vatbaar.

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Nadat ik mijn nummer had gegeven werd deze wazige mafkees kwaad omdat ik niet reageerde omdat ik om half twaalf s nachts een bericht kreeg. Na ik ben netjes gebleven maar die flapdrol werd beledigend. Toen ik zei geef je adres maar , zei hij ; kom maar ; acht jaar marine. Dus als iemand zijn adres heeft PM me aub

man1969

Toogplakker
17 mei 2016
129
70
Hi,
Nikki (Donna) is toch een ebony sletje ?
Ik lees hier het een en ander over Oostblok dames maar op de foto's lijkt ze mij toch gewoon een lekker Afrikaans lolila ?
Grts

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Helaas geen contact meer mee te krijgen. Wel jammer, was een goed adresje om voor 50 euro je zaad te deponeren.

4fun

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Heb geprobeerd contact op te nemen via whatsappp maar wordt ook niet op gereageerd of niet gelezen.

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Helaas niks meer te vinden van haar. Lijkt van de aardbodem verdwenen. Wel jammer vind ik.

4fun

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
60
57
Ik woon haast om de hoek waar ze het laatst ontving in die flat op 1 hoog en kom er regelmatig langs gereden.
Ik zag vorige week dat de woning leeg was dus ik denk dat ze of verhuisd zijn of eruit gezet misschien ivm illegale prostitutie ofzo.
Het telefoon nummer is ook niet meer in gebruik denk ik want daar wordt niet meer op gereageerd.

Terug
Naar boven