Nikki - Rotterdam (vh Barendrecht)

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Gisteren kort na verschijnen van haar advertentie gereageerd via de site en kreeg onderstaande e-mail.
Gelijk gereageerd op haar mail en niks meer vernomen.
Zag haar advertentie vorige week of die week er voor al maar toen kon ik niet.
Wilde haar eerst proberen voor ik haar hier wilde melden omdat ik op de een of andere manier een fake gevoel heb.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Dus als mensen ook nog een sociaal leven hebben en niet binnen een dag reageren is het fake....
Denk het niet, history lijkt er op dat ze al lang adverteren, als ik google cache mag geloven..

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Ik geloof wel dat ze echt is. Ze adverteerde enkele weken geleden nog in Rotterdam. Ik heb toen via whatsapp contact gehad en ook even kort via.videochat gesproken.

De uiteindelijke afspraak ging niet door, en vanaf toen werd er een beetje raar gecommuniceerd via email en ben ik er maar mee gestopt. Grappig dat haar man consequent wordt aangekondigd als erkend en gediplomeerd beveiligingsbeambte.

Kortom, ik geloof dat ze echt is, maar ze is wel een beetje vreemd. Maar dat kan ook best lekker zijn, hoewel ik dat helaas niet heb mogen ervaren

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Ook ik heb een korte video call met haar gehad. Ze leek me best aardig.

Blijkbaar was alles héél strak op de tijd want toe ik aangaf een paar minuten later te zijn begon die "bewaker" voice berichten te sturen. Ze had het héél druk en dat kon allemaal niet.
Na wat heen en weer gechat werd ik geblokkeerd.

Als het zo moet ben ik er niet rouwig om. :lol:

Ben wel benieuwd of het iemand lukt tot een afspraak te komen.
En natuurlijk vol te spuiten.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
CWP zei:
Dus als mensen ook nog een sociaal leven hebben en niet binnen een dag reageren is het fake....
Denk het niet, history lijkt er op dat ze al lang adverteren, als ik google cache mag geloven..

Zoals ik al zei heb ik haar advertentie vorige week of die week er voor al gezien en had er al een onderbuik gevoel bij.

Zoals je in mijn screenshot kan zien staat er in haar mail:
Wanneer je dit alles duidelijk is ontvang ik graag z.s.m. g per mail je telefoonnummer, hoe lang je wilt verblijven en een tijdstip. Dan kan ik je per Whatsapp doorgeven welk tijdstip ik nog vrij voor je heb.

Ik heb gelijk terug gemaild met hoe laat ik graag wilde en voor hoe lang ik wilde afspreken.
A.d.h.v. de mail waarin ze zegt. Dan kan ik je per Whatsapp doorgeven welk tijdstip ik nog vrij voor je heb. Verwacht ik dan ook een Appje met of dat kan of niet en het bleef tot nu toe volledig stil. Tja dan bekruipt mij toch echt het gevoel dat ze fake is als er totaal geen reactie meer komt.

En inderdaad het verhaal Het bedrag dient vooruit contant betaald te worden aan mijn man tevens Gecertificeerde beveiligingsambtenaar, wat Sinds 2014 verplicht is in een andere ruimte aanwezig. Dat een Gecertificeerde beveiliger sinds 2014 verplicht is, is natuurlijk lachwekkend en gaat helemaal nergens over.

Ik laat me graag overtuigen dat ze wel echt afspreekt en voor een relatief goedkoop bedrag vol te spuiten is maar tot die tijd ga ik van fake uit.

Pinkeltje

Toogplakker
21 jun 2017
124
56
Het is zeker geen fake adres.
Ik heb ook gereageerd zoals in de adv stond.
Kreeg vlak daarna een app van haar/hem met het verzoek om te video bellen. Dit gedaan zag ik haar in het echt zag er leuk uit.
Toen via app een afspraak gemaakt en het adres gekregen maar nog geen nummer.
Dit adres is niet in barendrecht maar in ijsselmonde.
Het verloop van het appen ging wel op een rare zakelijke manier. Maar netjes voor het tijdstip het nummer gekregen en ik naar boven toe.
Werd binnen gelaten door die man(rare snuiter).
Zij zat al te wachten in de slaapkamer op bed.
Was echt een heel fijn dametje kleine tietjes A cup,klein lekker strak kutje.
Deed lekker mee zoenen , pijpen ging wel niks bijzonder zeker niet diep pijpen mocht met haar borstjes spelen.
Ook haar lekker gebeft , rook fris geen vreemde geuren ofzo mocht haar ook vingeren maar niet te lang (stond in de adv zei ze ? ) daarna gewoon blanco erin verschillende standjes gedaan ze werd ook goed nat. Mocht lekker intern spuiten.
Maar daarna alleen doekjes om schoon te maken geen was gelegenheid.
Was leuk voor een snelle wip voor dat geld.
Maar het komt allemaal zakelijk over beetje erg vreemd.
Maar zeker geen fake.

Gr Pinkeltje

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Naja, leuk om te horen dat het geen fake is.

Maar ik word er niet echt warm meer van. Wat een gedoe.
Gelukkig ben ik al geblokkeerd dus kom ik ook niet in de verleiding. :lol:

jwkfgvl

Toogplakker
14 jun 2015
59
0
ben d'r ook geweest, advertentie stond toen op chatgirl, idd in ijsselmonde, en toen ging het redelijk, wel netjes wassen vooraf en ik kon mijn gang gaan, alleen wel vreemd dat die kerel 2x kwam kijken en even lekker aan dr voetjes kwam voelen zei die.... ik denk wat gaan we nou krijgen, ik ga niet meer nee

ben100

Toogplakker
7 apr 2015
158
31
Jammer dat het afspreken via een WhatsApp video call zo vreemd moet gaan. Toen ik de afspraak een dag van te voren netjes afzegde. Kreeg ik tot mijn verbazing van haar man, een gediplomeerd beveiligingsbeambte. Een dreigend agressief bericht als antwoord. Wat een rare vreemde vogels heeft onze lieve heer daar boven toch.

DriverC

Ervaringsdeskundige
25 okt 2015
597
117
Een gediplomeerde sukkel is het, zoals de meeste mafkezen met een Vtje op hun jas :lol:

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ik heb hun gemaild inclusief mijn nummer en krijg gewoon niets te horen. Als je dan de vorige reacties meeneemt geeft dat wel aan hoe serieus ze zijn, niet dus.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Ook ik heb gemaild. Keurig netjes een antwoord. Het is idd wel erg strak geregeld en geregisseerd. Vanavond 6 uur eerst video call en dan om 8 uur de afspraak

Denk dat ik misschien wel geluk heb gehad, want de hoerenlopers kennende, zullen ze wel plat gegooid worden met email

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Volgens mij Is het een andere dame. Deze lijkt me wat voller, en de tattoo heeft zeme volgens mij ook niet

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Alsnog een reactie. Eerste keer is het bezoek niet door gegaan. Deze week alsnog gedate. Idd alles strak geplant, video call etc. Niets op tegen. Zij wil gewoon weten met wie ze te doen heeft, met als voordeel dat je haar eerst ook ziet. Ze geeft bewust haar nummer niet op sexjobs en zijn gewoon selectief

Over de date.. De man tja. Heb het gevoel dat die niet helemaal spoort. Gezond gek zonder dat hij vervelend is.

Nikki zelf een toppertje voor haar leeftijd. Ziet er beter uit dan de meeste oostblokkers waar je geen fatsoenlijk woord mee kunt wisselen meestal.. En dan ook nog de hoofdprijzen vragen.

Nikki kun je erg goed mee praten en de sex is gewoon zoals je mag verwachten. Lekker tongzoenen, beffen pijpen en geen standje is haar teveel met haar slanke lichaam. En dat voor 100 euro per uur.

Beter strak geregisseerd dan al het onzekere bij afspraken met oostblokkers, ze ziet mij zeker terug

A

Anonymous

Guest
Wat heb jij veel over oost blokkers te klagen.
Het onderwijs in het oost blok is er niet opgericht de eigen taal door het Engels te vervangen. Dat is alles, zij spreken geen Engels maar jij waarschijnlijk geen Russisch

Terug
Naar boven