Nikki - Genk

Trekkertje

Toogplakker
13 jun 2022
27
11
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Ik zou zeggen doe geen moeite om met haar af te spreken tis alsmaar weer bevestigd dat je niet op haar kunt rekenen

Laatst bewerkt door een moderator:

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
ik geen problemen gehad met haar, afspraak ging goed, haar lichaam en kut zijn wel niet strak, maar het is wel een sympathieke ietwat platvloerse meid. Haar vriendin Nikki ook wel goed, nauwe kut maar veel minder mooi dan op foto (geen schmink).

herhalingsgevaar mss wel ja, maar het is best prijzig zo een trio
Heb je Trio gedaan?
Hoelang en wat das de onkost?

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
ik geen problemen gehad met haar, afspraak ging goed, haar lichaam en kut zijn wel niet strak, maar het is wel een sympathieke ietwat platvloerse meid. Haar vriendin Nikki ook wel goed, nauwe kut maar veel minder mooi dan op foto (geen schmink).

herhalingsgevaar mss wel ja, maar het is best prijzig zo een trio
Iemand al alleen met die Nikki afgesproken miss?

sjarlatanflikker

Snuffelaar
2 jul 2023
19
18
Goeie hoer thans, bijna niks is haar te gek . Wel average looks en gemiddelde intelligentie. Als ze niet zo duur was zag ze me vaker
Klopt 100%. veel beter dan die Nikki van Maasmechelen (een Thaise) half uur voor 80€ da's tenminste de economische prijs voor te schieten.

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Denk ni dat Nikki veel soeps is
Hoor of lees je niks van…..
Heb al veel maal haar proberen te contacteren maar geen reactie op sms of whatsapp
Zal net als met Katarina zijn
Ze laat je op de parking staan
Als iemand anders meer geld betaal op hetzelfde moment als jou afspraak met haar
En Katarina maak haar afspr ook miss
Ook als ze trio doen samen

Jago

Snuffelaar
31 dec 2018
4
1
Gisteren bij Nikita geweest te Genk. Vriendelijke meid. Toen ik binnenkwam was ze wel helaas aan het roken. Maar sigaretje uit, haar mond gespoeld op mijn vraag was geen enkel probleem. Daarna eerst wat geknuffeld, haar beffen had ze niet zo graag. Te gevoelig zei ze. Maar ze pijpt echt lekker en nat, met slierten spuug. Ze nam hem zo diep in haar mond als ze kon. Lekker in haar mond klaargekomen en zonder meer heeft ze dit doorgeslikt. Daarna heb ik ze op z'n hondjes lekker genomen. Zonder hoesje lekker in haar natte poesje. Geen glijmiddel gebruikt wat zalig is. Ze is echt lekker nat. Ik heb ze 2 keer goed geneukt en 2 keer in haar klaar gekomen. Zalig, telkens spoelt ze daarna haar poesje proper. Ik ga zeker nog wel eens terug.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nikita-7.html

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ze is 1 van de beter uitziende bare dvps. jammer dat ze telkens zonder make-up ontvangt, zou haar veel aantrekkelijker maken nog. Ik vind haar goed, maar is net zoals katarina wel beetje marginaal. Maar neukt wel lekker en ze houdt wel van goed afgeneukt te worden, zelf is ze beetje passief . Strakke kut ook .

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
@Helsenk
Dat is een andere dame. Maar die wordt hier ook al ergens besproken. Niet zo positief meestal.

Terug
Naar boven