Nikita - Genk

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
Denk dat je daar gelijk in hebt, denk dat het bij alle sexwerkers die structueel bare aanbieden wel eens misgaat, zullen dat niet aan de grote klok hangen maar gewoon even 2 weken met vakantie gaan is mijn vermoeden.
Zolang ze niet doorwerken als het mis is gegaan en ze zich regelmatig laten testen vind ik het prima. Lees ook soms dat er gewaarschuwd word omdat het jaar geleden eens is misgegaan met een dame, dat vind ik dan beetje paniek zaaien wat anders is het als een wandelaars continu besmettingen oplopen bij een dame of als een dame gewoon doorwerkt als ze weet dat ze wat opgelopen heeft.

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Ik ben ook al bij Nikita geweest. Leuke dame, vlotte babbel, stelt je op je gemak. Ik wou dat alle dames zo waren en dat ze niet zo ver zat.
Dat je een SOA kan oplopen? Tja, lijkt me dat niet logisch bij NZC??? Dat is uiteraard een risico. Geen enkele dame die bare aanbiedt is risicoloos. Dames kunnen wel inschatten bij wie ze NZC doen en bij wie niet, maar een SOA hangt niet af van je uiterlijk, van je status, van je voorkomen.... Daarnaast kan je ook een SOA oplopen van gewoon pijpen zonder condoom (zelf 1 keer druiper gehad op deze wijze).

En als je SOA oploopt bij Dame, is dat wel een gedeelte verantwoordelijkheid. Zowel van de dame, als van jezelf. En uiteraard van een van je voorgangers, die het bij de dame bracht.

KLOMPENBOER

Legende
27 mei 2021
1.194
265
Ik kom er ni meer Soa of Ni…..
Laat je voor lul op de parkeerplaats wachten
Als ze in de tussentijd iemand anders heeft die meer en langer wil afspreken
En heeft ni het fatsoen om je te verwittigen…
En dat ni een keer maar meer maals

EN_JOY

Snuffelaar
28 dec 2023
12
9
Omdat ze t me zelf heeft vertelt. Er zijn vele onder ons die t jammer vinden. Maar da is t leven zeker. Ze heeft voor andere dingen gekozen in t leven.

Terug
Naar boven