Nikita - Genk

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Ben geweest.
Zeer lieve meid. Zeer jong meisje. Prachtig lichaam. Wil niet met haar gezicht op foto staan., maar kan u verzekeren dat ze een heel lief snoetje heeft. De best u can get in Limburg. Neuken zc is standaard. Pijpen is zeer goed en nat, heb haar moeten laten stoppen of ik zou in haar mondje gekomen hebben, en dat zou zonde geweest zijn voor mijn cellekes die zo graag in haar poesje wilden zijn.
Herhalingsgevaar: 100 %

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Zeer goede lange babbel gehad voor & na de daad. Meer dan in orde…echt gf ervaring met een een zeer jonge meid. Ze heeft wel een zeer druk schema. Ze spreekt perfect Nederlands met een Limburgs accent, daar ze schijnbaar heel haar leven al in België woont. Papa is Belg , mama Thaise. Behandel ze met respect en je krijgt veel in return. Volgens mij (en haar) doet ze ondanks ze er heel jong uitziet, toch al een tijdje. Zou wel eens plezant zijn om haar
Nikita is niet dood…maar is met mij vertrokken rond 20.30h naar huis. Heeft haar "werk" gedaan.

Voormalig lid 269

Toogplakker
8 apr 2015
26
8
Als haar advertentie online staat, kan je haar contacteren voor een afspraak. Ze is inderdaad heel druk bezet.
Vandaag zelf ook in de middag bij haar langsgeweest, altijd een goeie babbel voor en achteraf, by far the beste die ik gehad heb, qua looks and personality.
Ik kan spermacelleke alleen bijtreden, behandel haar met respect en je krijgt de wereld terug.
Inderdaad ook voor mij herhalingsgevaar 100%!

Jason

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Tarieven zijn al opgeslagen, 180/30min en 250/1u…

Bijlagen

• IMG_0414.png
    IMG_0414.png
    180 KB · Weergaven: 171

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Dat trek ik niet in twijfel hoor, ik wou gewoon aangeven dat er 30€ is bijgekomen. Best gewoon de prijzen onmiddellijk bij je recensie plaatsen, dat bespaart weer vragen heen en weer op het forum 👍🏻

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Ook meermaals bezocht al, goeie vriendin van Katerina, ook beetje marginaal dus maar verder net zoals Katerina uitstekend intiem gedeelte.

Ze zou wel wat meer aandacht mogen besteden aan voorkomen. Wat lingerie en makeup bijv, voor de rest wel geen onaardige vrouw.

Wel opletten met extreem doordringende sigarettengeur op de kamer. Ze rookt als een turk

Voormalig lid 269

Toogplakker
8 apr 2015
26
8
Ik snap wel dat ze niet te veel make up op doet, na 3-4 of meer dates achter elkaar gaat er weinig van de make up overblijven.
Als je buiten bent, staat bijna altijd de volgende al op de parking te wachten om binnen te mogen.
Hou zelf liever van een naturelle look dus voor mij is het perfect zo.
Ze rookt inderdaad veel, maar als je het haar vraagt dan zal ze er zeker geen meer opsteken. Zelf rook ik ook bij haar bijzijn, dus mij stoort het niet.

Lingerie inderdaad, mag maar hoeft niet voor mijzelf, het gaat toch uit 🤷‍♂️.

Qua prijs, ik boek altijd voor twee uur, ik heb het graag er voor over. Schade telkens 500€.

EN_JOY

Snuffelaar
28 dec 2023
12
9
Ze is de beste die je kan vinden momenteel.
Heel lief en vriendelijk en ze straalt gewoon sex uit. Net 2 uurtjes samen genoten....
Gewoon het lekkerste kutje en kontje van de wereld. Als je er 1 keer van hebt geproeft wil je geen andere meer.
Lekker tongzoenen en en ze heeft me vandaag naar de 7e hemel gepijpt. Ik heb lekker in haar mondje geschoten...top experience. Mijn jaar kan niet meer stuk.

Voormalig lid 41640

Snuffelaar
28 dec 2023
1
0
Meermaals bezocht, vandaag 4 uur gebleven en wat een geweldig leuke tijd heb ik gehad met deze meid!
Ze is veel meer dan alleen een erg leuk voorkomen, ze laat je op je gemak voelen, vlotte babbel, down to earth, leuke personaliteit, heeft altijd goede raad om mee te geven en ontzettend geile sex.
Behandel haar met respect en je zal het zeker en vast terug krijgen.
100% GFE en 100% herhalingsgevaar.
Mij zal ze nog vaak terug zien!

Nikita, je weet wie ik ben, dankjewel voor alles <3

franklinsaint

Snuffelaar
24 jun 2024
4
9
Ze ontvangt nu in boom antwerpen 350 euro per uur vraagt ze. Als je soa's wilt oplopen ga je gang. Je kan haar volspuiten kont, kut, mond maar niet zonder risico. Pas na de daad vertelt ze mij dat ze al 20 behandelingen heeft gehad voor gonnorhea. Ook zei ze dat ze PREP gebruikt (betwijfel ik). Ik neuk bijna nooit bare bij een dvp en heb bij haar gonnorhea en chlamydia opgelopen te samen. Je bent gewaarschuwd. Mijn date met haar was wel rond eind april 2024. Dus bijna 2 maand geleden.

Laatst bewerkt:

Nik8ita97

Snuffelaar
27 dec 2023
1
3
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Ipv eerst naar mij zelf te komen en te vragen wat er aan de hand is🙄 Ik ga om de 3 maanden op controle in het VJZ in Hasselt. Ben gisteren moeten gaan en ben negatief getest op alles. Dat jij op iedereen kruipt moet je maar doen, maar informeer u dan ook bij iedereen ipv leugens op het web te verspreiden. Je mag langskomen om m'n testresultaten te zien maar dat is het dan ook wel want zou niet willen dat je met je ziektes mij ook komt aansteken.

Laatst bewerkt door een moderator:

franklinsaint

Snuffelaar
24 jun 2024
4
9
Omdat je testresultaten nu negatief zijn wilt niet zeggen dat ik het niet via jou heb opgelopen. Na een Antbiotica kuur en hertesten zijn mijn testresultaten ook negatief.. en nu? Ik ben 100% besmet geraakt geweest door jou. Jij bent de enige dame dit jaar waarmee ik een afspraak heb gemaakt en na contact had ik gelijk de symptomen. Dit is de reden dat ik ook niet naar je toe ben gekomen. want wat je ook zegt een sekswerker zal altijd ontkennen dat ze een soa heeft, terwijl zij wel onder de grootste risicogroep vallen.

Maak je geen zorgen over (ziektes aansteken) je bent de laatste waar ik mijn pik nog zou insteken. ik heb mijn lesje ondertussen wel geleerd. 350 euro betalen voor een soa, nee merci.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven