nikita geile milf - neukt zonder condoom

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
maak een afspraak en zet daarna hier op de site je ervaring. zo werkt dat.

Brownie69

Toogplakker
24 dec 2015
44
19
marius13 zei:
maak een afspraak en zet daarna hier op de site je ervaring. zo werkt dat.

Dat is natuurlijk pure onzin wat jij stelt. Deze topic heet "Wie heeft er ervaring met ...?"
Ik weet niet hoe jij dit dan opvat maar volgens mij is de gestelde vraag de enige logische en terechte vraag hier.

Snelle

Toogplakker
19 jun 2015
110
5
Ik kan ergens de reactie van Marius wel begrijpen. Je bent in juni 2015 aangesloten; je hebt 3x achter ervaringen gevraagd en slechts 1maal over iemand geschreven en dan nog 2 regeltjes. Nu ga je ons niet wijsmaken dat je tussen dan en nu niemand nzc hebt geneukt. Dus ga de uitdaging aan en wees eens een topicstarter ipv iemand zonder echte meerwaarde op dit forum.

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
k kan ergens de reactie van Marius wel begrijpen. Je bent in juni 2015 aangesloten; je hebt 3x achter ervaringen gevraagd en slechts 1maal over iemand geschreven en dan nog 2 regeltjes. Nu ga je ons niet wijsmaken dat je tussen dan en nu niemand nzc hebt geneukt. Dus ga de uitdaging aan en wees eens een topicstarter ipv iemand zonder echte meerwaarde op dit forum.

ik heb 1 iemand zonder condoom geneukt in die tijd en dat is mijn vrouw :lol:
Aangezien ik gebonden ben en toch graag eens van bil wil gaan zonder condoom, wil ik graag eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Ik ga geen geld uitgeven aan een flut date. Dat zijn mijn risico's niet waard.

Ga niet iets roepen of schijven voordat je weet waarom iemand iets doet :evil:

Als ik gedate heb zal ik dat laten weten en ja ik ben kort van stof (behalve nu) :roll:

Greetz Nagash

Snelle

Toogplakker
19 jun 2015
110
5
De redenen waarom jij of iemand anders op dit forum komt interesseren mij geen hol. Op dit forum kom je niet per ongeluk (tenzij je vogelliefhebber bent en ja, daar zit ook een onbedoelde grap in). Wel zou ik graag willen (en niet allen ik, maar nog een berg actieve forumleden) dat mensen iets toevoegen. Al is het maar een simpele: "Wat X schrijft, klopt." Of "ik heb xx EUR betaald en het was het niet/wel waard".

"ik heb 1 iemand zonder condoom geneukt in die tijd en dat is mijn vrouw :lol: "

Rare bewering voor iemand die op 22 augustus zijn recensie neerschrijft van Daantje Gelderland
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=92&t=925&p=7014#p7014
Tenzij ze je vrouw is, uiteraard. :p

Voor je weer in 5de versnelling schiet, neem even de tijd. Dit is geen aanvallende post gericht op jou persoonlijk. Als ik de cijfers mag geloven, kan ongeveer de helft van de leden zich aangesproken voelen.

nagash

Toogplakker
20 jun 2015
172
179
Snelle zei:
De redenen waarom jij of iemand anders op dit forum komt interesseren mij geen hol. Op dit forum kom je niet per ongeluk (tenzij je vogelliefhebber bent en ja, daar zit ook een onbedoelde grap in). Wel zou ik graag willen (en niet allen ik, maar nog een berg actieve forumleden) dat mensen iets toevoegen. Al is het maar een simpele: "Wat X schrijft, klopt." Of "ik heb xx EUR betaald en het was het niet/wel waard".

"ik heb 1 iemand zonder condoom geneukt in die tijd en dat is mijn vrouw :lol: "

Rare bewering voor iemand die op 22 augustus zijn recensie neerschrijft van Daantje Gelderland
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=92&t=925&p=7014#p7014
Tenzij ze je vrouw is, uiteraard. :p

Voor je weer in 5de versnelling schiet, neem even de tijd. Dit is geen aanvallende post gericht op jou persoonlijk. Als ik de cijfers mag geloven, kan ongeveer de helft van de leden zich aangesproken voelen.

Als ik naar je reacties kijk heb je alleen ervaring met massage salons in Antwerpen en in Noord-Brabant, de rest is veel commentaar ;)
Dit is geen aanvallende post gericht op jou persoonlijk, maar ik moest het even kwijt :lol:

Snelle

Toogplakker
19 jun 2015
110
5
Dat klopt. Ik woon in de buurt, dus ik stel me tevreden met een vrij grote zone vol opties.
Het enige verschil met jou is dat ik in een even lange periode als jou 8 dames heb aangebracht, dus af en toe een beetje commentaar hebben op mensen zoals jij mag dan wel.

snoopp17

Ervaringsdeskundige
7 jun 2015
333
143
nagash zei:
k kan ergens de reactie van Marius wel begrijpen. Je bent in juni 2015 aangesloten; je hebt 3x achter ervaringen gevraagd en slechts 1maal over iemand geschreven en dan nog 2 regeltjes. Nu ga je ons niet wijsmaken dat je tussen dan en nu niemand nzc hebt geneukt. Dus ga de uitdaging aan en wees eens een topicstarter ipv iemand zonder echte meerwaarde op dit forum.

ik heb 1 iemand zonder condoom geneukt in die tijd en dat is mijn vrouw :lol:
Aangezien ik gebonden ben en toch graag eens van bil wil gaan zonder condoom, wil ik graag eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Ik ga geen geld uitgeven aan een flut date. Dat zijn mijn risico's niet waard.

Ga niet iets roepen of schijven voordat je weet waarom iemand iets doet :evil:

Als ik gedate heb zal ik dat laten weten en ja ik ben kort van stof (behalve nu) :roll:

Greetz Nagash

Ik ben ook niet zon schrijver daar is op zich niks mis mee maar het is natuurlijk wel zo als je zegt dat je nog nooit bij een dame bent geweest om te nzc dat je dan net weer wat wilt weten van een dame die nog niet beschreven staat , natuurlijk wil je je geld niet verspillen maar zoek dan gewoon een leuke dame die al beschreven staat zou ik zeggen

Terug
Naar boven