nagash
Toogplakker
- 20 jun 2015
- 172
- 179
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
marius13 zei:maak een afspraak en zet daarna hier op de site je ervaring. zo werkt dat.
k kan ergens de reactie van Marius wel begrijpen. Je bent in juni 2015 aangesloten; je hebt 3x achter ervaringen gevraagd en slechts 1maal over iemand geschreven en dan nog 2 regeltjes. Nu ga je ons niet wijsmaken dat je tussen dan en nu niemand nzc hebt geneukt. Dus ga de uitdaging aan en wees eens een topicstarter ipv iemand zonder echte meerwaarde op dit forum.
Snelle zei:De redenen waarom jij of iemand anders op dit forum komt interesseren mij geen hol. Op dit forum kom je niet per ongeluk (tenzij je vogelliefhebber bent en ja, daar zit ook een onbedoelde grap in). Wel zou ik graag willen (en niet allen ik, maar nog een berg actieve forumleden) dat mensen iets toevoegen. Al is het maar een simpele: "Wat X schrijft, klopt." Of "ik heb xx EUR betaald en het was het niet/wel waard".
"ik heb 1 iemand zonder condoom geneukt in die tijd en dat is mijn vrouw :lol: "
Rare bewering voor iemand die op 22 augustus zijn recensie neerschrijft van Daantje Gelderland
https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=92&t=925&p=7014#p7014
Tenzij ze je vrouw is, uiteraard.
Voor je weer in 5de versnelling schiet, neem even de tijd. Dit is geen aanvallende post gericht op jou persoonlijk. Als ik de cijfers mag geloven, kan ongeveer de helft van de leden zich aangesproken voelen.
nagash zei:k kan ergens de reactie van Marius wel begrijpen. Je bent in juni 2015 aangesloten; je hebt 3x achter ervaringen gevraagd en slechts 1maal over iemand geschreven en dan nog 2 regeltjes. Nu ga je ons niet wijsmaken dat je tussen dan en nu niemand nzc hebt geneukt. Dus ga de uitdaging aan en wees eens een topicstarter ipv iemand zonder echte meerwaarde op dit forum.
ik heb 1 iemand zonder condoom geneukt in die tijd en dat is mijn vrouw :lol:
Aangezien ik gebonden ben en toch graag eens van bil wil gaan zonder condoom, wil ik graag eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb.
Ik ga geen geld uitgeven aan een flut date. Dat zijn mijn risico's niet waard.
Ga niet iets roepen of schijven voordat je weet waarom iemand iets doet :evil:
Als ik gedate heb zal ik dat laten weten en ja ik ben kort van stof (behalve nu) :roll:
Greetz Nagash