Iemand ervaring met deze? https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/niki-new-kiss-you.html
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan je vertellend dat de dame die je gehad hebt niet niki is dan hoor, niki heeft echt een mooi lichaam en geen kilotjes te veel hoor, heb een foto van haar toegevoegd en zo ziet ze er ook uit kan ik beamenIk ben haar inmiddels 2x gaan bezoeken. Haar gezicht is nauwelijks zichtbaar op de foto's behalve op één en volgens mij is het wel degelijk dezelfde dame, alleen een zwangerschap en 10 kilo later. Als dat je niet stoort kan ik ze echt wel aanraden: bij mijn beide dates was ze zeer aanhankelijk, volop kussen, zacht pijpen, behoorlijk actief bij het neuken, wat mij betreft een heel goeie GFE… Ze deed telkens echt moeite om me een 2e keer te laten klaarkomen en hoewel dat niet lukte kan ik dat allerminst toeschrijven aan haar inzet. Ik ben al 2 keer voldaan terug vertrokken en kijk al uit naar een volgende keer.