Nigeria

wegkapotjes

Toogplakker
28 apr 2015
47
0
Ik ben van juli tot augustus in Nigeria geweest en ben geregeld naar een nachtclub in Agbor (Delta State) geweest, heb daar met een meisje plezier gemaakt met de naam Sugar girl, heerlijke wildebras in de ruimste zin van het woord wild vrijen neuken gewoon in de nachtclub in een verloren hoekje. een week later haar privé in Lagos geneukt in een hotel. Agbor is een klein stadje met één nachtclub die ertoe doet beneden bar en restaurant boven een enorme danszaal en een WC met handdouche zodat je alle edele delen een grondige wasbeurt kan geven.Vanaf 23.00 uur begint de show met volledig naakte paal dansende gewillige mooie Nigeriaanse meisjes die en naar je toe komen of die je kan wenken en dan naar jou toekomen. Zij neukte na enig aandringen zonder condoom en heb haar een inwendige stortvloed gegeven. En zij maakte hier geen enkel probleem van. voor de liefhebber heb ik het telefoonnummer van Sugar girl via PB.
Grtz. Wegkapotjes.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Nigeria, een paar keer voor mijn werkgever geweest en men drukte ons op het hart om niet "naar de hoeren te gaan".
En naar mijn idee hadden ze gelijk, de eerste nacht zijn we al bedreigd in een bar door een stel jongeren die eiste dat hun geld gaven anders zouden ze een knokpartij starten. Oh, ze zeiden erbij dat ze AIDS hadden en dus er wel een risico was...

Kortom, ik ben van het hotel naar de werkomgeving gebracht door een busje van de werkgever en dat heb ik al die tijd gedaan.

Maar zo te lezen heb ik wat gemist.

Worstenbroodje

Toogplakker
9 feb 2017
192
29
Misschien toch even een HIV test laten doen vooraleer je hier andere grieten condoomloos neukt, en ons ook allemaal aansteekt ???

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ter info, wij konden die gratis laten uitvoeren door onze werkgever bij thuiskomst. Dat zegt ook wel wat.

beuk

Toogplakker
13 apr 2015
38
2
Ter opleuking - ik kwam in de jaren 80 wel in Afrika voor mijn werk en in een van deze streken werkte voor ons ook een Belg.

Die ging er vrolijk op los met die donkerdere dames terwijl er toen in de krant stond dat 80% HIV positief was.

'Ja' zei de Belg, 'maar vandaag een is 80% maar die van gisteren erbij maakt de kans nog maar 64% en dan van vorige week en je zit al onder de 50% - 0,8 tot de macht oneindig is nul - dus ik moet oneindig veel van die dames pakken...'

A

Anonymous

Guest
Gewoon Truvada slikken ter preventie. Is het een veilig land om te gaan Nigeria? Kenia viel op wat grimmige buurten na in Nairobi en Mombasa na goed mee.

peka36

Snuffelaar
7 jan 2017
6
0
Recent ook daar geweest voor het werk en werd constant begeleidt door gewapende prive bewakers bij iedere verplaatsing buiten mijn werklocatie.
Afhalen luchthaven etc was met gepantserde SUV en machinegeweren achterin .
Werklocatie was even zwaar beveiligd als een militaire basis.
Dames volop beschikbaar maar wijselijk - zelfs op aanraden van de locale contacten - vanaf gebleven. hoog SOA en HIV gehalte daar en veiligheid kon niet worden gegarandeerd.

pyrologist

Snuffelaar
8 mei 2019
23
9
Van 2007 tot 2012 heb ik regelmatig voor mijn werk op Bonny Island gezeten en het is inderdaad niet handig om daar zonder rubber te neuken. Zeker die hoertjes die op de compounds komen voor zogenaamde"fresh fish" hebben nogal eens een SOA of HIV.

De dames die een baantje als "nanny" hebben worden wel getest, maar daar moet je min of meer een "relatie" mee nemen.

Wat ook een risico is... Geen enkele van de Nigeriaanse dametjes gebruikt de pil. Dus wanneer je plots bij je werkgever op audiëntie mag komen om de foto van je nieuwgeboren donkere spruit te bewonderen is het wel even schrikken voor je. (Twee van mijn collega's hebben dit dus meegemaakt).

wegkapotjes

Toogplakker
28 apr 2015
47
0
Als er meisjes naar de compound toe komen is dit ook een beetje "voorgekookt natuurlijk" Dan komen ze daar via doorgewinterde pooiers hoewel dat een groot woord is voor deze jongens, ze hebben slechts een manier gevonden om over de rug van die meisjes een paar centen te verdienen veelal worden die meisjes opgetrommeld via de werkers aldaar en worden ze wat begeleid door broers, ooms, en andere familie leden.
Ook daar zijn condooms te koop in de talloze dagwinkeltjes haha dag&nachtwinkeltjes natuurlijk.
Maar er zijn ook grote nachtclubs in Lagos waar rond daarom heen de meisjes paraderen. vandaar kun je ze ook meenemen naar een hotel. Dat hotel kun je dan wel weer via die jongens regelen. Mijn schoonbroer regelde dat voor mij wat mij dan ook een hotel met airco opleverde.
Ik had haar de vorige dag rond die nachtclub uitgekozen en heb voor de dag daarna de afspraak laten maken door mijn zwager die ook nog een fotootje mee zond om de actuele gang van zaken nog even te bewonderen (of ze wel het zelfde meisje was) of ze lekker gekleed ging en er lekker uitzag.
Ben met haar naar de hotelkamer gelopen en daar afscheid genomen van mijn familie.
Heb een geweldige tijd gehad en toen ze over het condoom begon heb ik gesteld dat het zonder ging gebeuren, daar ging ze meteen mee akkoord ze was dan ook zo geil als boter en zag dat condoom zelf ook niet zo zitten. Ze zei wel dat ik dan meer moest betalen maar daar ben ik niet op in gegaan en haar verteld dat ze dat maar met mijn familie moest regelen. Dat heeft ze ook gedaan. Tot op de dag van vandaag heb ik geen soa opgelopen en hoop dat dit zo blijft.Ik heb omgerekend €12,00 betaald.

pyrologist

Snuffelaar
8 mei 2019
23
9
Dan ben je nog duur uit, ik betaalde nooit meer dan zo'n 1000 tot 1200 Naira. Onder het Sheraton hotel zit trouwens ook nog een leuke bar/dancing waar je naast lokale hoertjes meestal ook wel geile stewardessen kunt scoren. Vooral die meiden van Brittisch Airways en sommige van KLM zijn super geil en na een paar drankjes ook nog bare te neuken. Ik ben er een keer geëindigd in mijn hotelkamer met drie heerlijke geile stewardessen van BA 😁

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
pyrologist zei:
Dan ben je nog duur uit, ik betaalde nooit meer dan zo'n 1000 tot 1200 Naira. Onder het Sheraton hotel zit trouwens ook nog een leuke bar/dancing waar je naast lokale hoertjes meestal ook wel geile stewardessen kunt scoren. Vooral die meiden van Brittisch Airways en sommige van KLM zijn super geil en na een paar drankjes ook nog bare te neuken. Ik ben er een keer geëindigd in mijn hotelkamer met drie heerlijke geile stewardessen van BA 😁

Ik lag in de kamer naast je met de overige 6 + co-pilote.
Er kwam niet veel geluid meer vandaan na 10 minuten.
Misschien de volgende keer maar voor 2 stuks gaan denk ik.

:arrow:

Marcusligt

Snuffelaar
28 dec 2020
23
1
wegkapotjes zei:
Als er meisjes naar de compound toe komen is dit ook een beetje "voorgekookt natuurlijk" Dan komen ze daar via doorgewinterde pooiers hoewel dat een groot woord is voor deze jongens, ze hebben slechts een manier gevonden om over de rug van die meisjes een paar centen te verdienen veelal worden die meisjes opgetrommeld via de werkers aldaar en worden ze wat begeleid door broers, ooms, en andere familie leden.
Ook daar zijn condooms te koop in de talloze dagwinkeltjes haha dag&nachtwinkeltjes natuurlijk.
Maar er zijn ook grote nachtclubs in Lagos waar rond daarom heen de meisjes paraderen. vandaar kun je ze ook meenemen naar een hotel. Dat hotel kun je dan wel weer via die jongens regelen. Mijn schoonbroer regelde dat voor mij wat mij dan ook een hotel met airco opleverde.
Ik had haar de vorige dag rond die nachtclub uitgekozen en heb voor de dag daarna de afspraak laten maken door mijn zwager die ook nog een fotootje mee zond om de actuele gang van zaken nog even te bewonderen (of ze wel het zelfde meisje was) of ze lekker gekleed ging en er lekker uitzag.
Ben met haar naar de hotelkamer gelopen en daar afscheid genomen van mijn familie.
Heb een geweldige tijd gehad en toen ze over het condoom begon heb ik gesteld dat het zonder ging gebeuren, daar ging ze meteen mee akkoord ze was dan ook zo geil als boter en zag dat condoom zelf ook niet zo zitten. Ze zei wel dat ik dan meer moest betalen maar daar ben ik niet op in gegaan en haar verteld dat ze dat maar met mijn familie moest regelen. Dat heeft ze ook gedaan. Tot op de dag van vandaag heb ik geen soa opgelopen en hoop dat dit zo blijft.Ik heb omgerekend €12,00 betaald.

Wees er maar trots op dat je deze arme dame zonder toekomst niets extra's heb betaald boven de torenhoge €12,00. Kan je een keer iemand gemakkelijk blij maken wat met extra geld, en wat doe jij? Je geeft haar gratis en voor niets een kind, dat je een knippie heb laten zetten! Mensonterend wat jij doet, en dat voor geen cent meer dan €12,00.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Ik vind het ook schandalig vrekkig en mensonterend. Bach.
Dat je hier afpingelt op de woekerprijzen, ok, maar dat heeft geen vergelijk met wat je ginder 'bereikt hebt'.

Terug
Naar boven