PROMO Nieuwe Website op gebied van afspraakjes.

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
96
63
Ja, in principe zou je denken van wel. Maar zou toch handiger zijn als ze gewoon op één plek zit. Niemand zit te wachten op onnodige berichtjes.

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Slimme zet van de topic starter.
Websites zijn mooi gebouwd en toch heb ik ook onderbuik gevoelens. Waarom moeten sekswerk bezoekers een profiel aanmaken om contact met de sekswerker te krijgen.

Een deel van die doelgroep, wil juist anoniem blijven en laten liever geen persoonlijke gegevens achter. Dit vind ik heel kansloos. Wanneer ik een sekswerker wil bezoeken dan ga ik liever naar een raambuurt of wend ik me naar kinky.nl.

En met sexwerkers chatten, komop zeg, of ze zijn op chatgirl.nl als vip ingelogd of je ziet de ts sekswerkers die een advertentie op kinky.nl . Ik wil best wel geloven dat het scheelt, als je met elkaar contact hebt gehad. Maar dat kan ook via WhatsApp en sekswerkers die willen chatten kunnen op chatgirl.nl terecht of vooral ts sekswerkers zie je op GRINDR. Op potentiële klanten met veel vragen en geslijm zitten de meeste sekswerkers niet op te wachten.

Dan denk ik zelf van geen wonder dat deze site na 2014 niet bekend is geworden en ik geloof niet dat de 2 nieuwe jassen verschil gaat maken met reguliere websites zoals kinky en sexjobs.

CG

Assterix

Toogplakker
5 aug 2020
96
63
Welke persoonsgegevens? Ik heb ook een account aangemaakt en hoefde alleen een emailadres in te geven. Dat is natuurlijk niet mijn reguliere email...

Vanderlindemedia

Snuffelaar
28 mei 2026
8
6
Slimme zet van de topic starter.
Websites zijn mooi gebouwd en toch heb ik ook onderbuik gevoelens. Waarom moeten sekswerk bezoekers een profiel aanmaken om contact met de sekswerker te krijgen.

Een deel van die doelgroep, wil juist anoniem blijven en laten liever geen persoonlijke gegevens achter. Dit vind ik heel kansloos. Wanneer ik een sekswerker wil bezoeken dan ga ik liever naar een raambuurt of wend ik me naar kinky.nl.

En met sexwerkers chatten, komop zeg, of ze zijn op chatgirl.nl als vip ingelogd of je ziet de ts sekswerkers die een advertentie op kinky.nl . Ik wil best wel geloven dat het scheelt, als je met elkaar contact hebt gehad. Maar dat kan ook via WhatsApp en sekswerkers die willen chatten kunnen op chatgirl.nl terecht of vooral ts sekswerkers zie je op GRINDR. Op potentiële klanten met veel vragen en geslijm zitten de meeste sekswerkers niet op te wachten.

Dan denk ik zelf van geen wonder dat deze site na 2014 niet bekend is geworden en ik geloof niet dat de 2 nieuwe jassen verschil gaat maken met reguliere websites zoals kinky en sexjobs.

CG

Voor de duidelijkheid, ik wil beide partijen, tegemoet komen, en mezelf ook natuurlijk. Dus een adverteerder kan ervoor kiezen, het telefoonnummer publiekelijk te plaatsen: https://www.prive2day.nl/overijssel/zwolle/nederlandse-dame-lisa/417/ - maar er zijn ook sekswerkers die in de regel mischien niet met telnr en al op internet willen. Voor onderzoek, whatever, die informatie hoeft natuurlijk niet online openbaar te staan. En, een medewerker van gemeente komt niet registereren met een gemeenteadres om iemand z'n gegevens in te zien.

Ik ben het er persoonlijk ook niet mee eens dat een site zoals Kinky op de stoel van een ambtenaar moet gaan zitten, om de verblijfsdocumenten van dames te controleren. Maar de geruchten zijn al dermate dat moderators daar betaald kunnen worden om accounts toe te laten. Het is 1 grote wassen neus.

Voor mij heeft het een voordeel, om langere termijn gebruikers te binden aan de website. Ik wil dat jij bijv. in kunt stellen dat je op de hoogte wordt gehouden wanneer er een sekswerker in de door jouw opgegeven regio beschikbaar komt, en daar een mailing van krijgt. Het wordt niet gebruikt voor spam doeleinden ofzo, puur ter interactie met de website en langere termijn binding.

Wat betreft "niet bekend" sinds 2014 etc - die website had toen al opzichzelf voldoende omzet ieder jaar gedraaid om het gewoon te laten staan. Ik heb mijn aandacht altijd gericht op klanten zoals seksbedrijven of sekswerkers. Maar nu die knop vanuit hier ook om en wil ik een volwaardig ding plaatsen als tegenconcurrent van de grotere sites. Bedoel als jij de kostenplaatje van Kinky normaal vindt dan zou ik zeggen blijf daar vooral bij.

Jan34mx

Toogplakker
5 mei 2023
33
13
leuke website.
Alleen ik ga geen account aanmaken om een telefoon nummer te komen van een dame.
Daar zou ik adviseren net zo als kinky- sexjobs dat je het telefoon nummer kan pakken.

Suc6 met verder bouwen

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Prima site lijkt me. Alleen verplicht account aanmaken voor sommige telefoonnummers blijft een dingetje.
Voor mij maakt het niet uit maar er zijn genoeg mensen die dat om verschillende redenen niet willen.

Vanderlindemedia

Snuffelaar
28 mei 2026
8
6
Ik volg het niet. Je maakt een account hier aan. Mischien ooit op hookers gedaan. Mischien elders. Wat is het probleem op zo'n site? Je mag een burner gebruiken (wegwerp adres). Ik steek meer in beveiliging dan uberhaubt ooit Kinky of Hookers heeft gedaan. En beide zijn toch eerder gehacked, redlights overigens, ook.

MarkVoortman

Toogplakker
21 jun 2026
36
70
Ach of ik gebruik die site wel eens. Ook daar kun je wel eens iets leuks treffen.
Wat betreft vanderlinden tja.
Volgens mij betaald hij hier voor de promo daar is dan ook alles wat positief is mee gezegt.

Heb in verleden wel eens zijn bijdrages gevolgt op girlsreview
Veel tegenstrijdigheden en vooral in belang van zijn of haar eigen sites.
Sites als sexjobs, redlight, kinky worden openlijk bekritiseerd. En uiteraard hun, haar, zijn eigen sites voldoen aan alle eisen.
Criminaliteit is zo goed als uitgebannen zeg maar.

In begin anti nzc en zodra er inkomsten zeg maar geld in beeld komt dan slaan ze om als een blad aan de boom
Lekker laten lullen en niet aan storen

Terug
Naar boven