Nieuwe moderator?

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Leuk de rubriek Suggesties!

Is het geen idee om Lekker Ding moderator hier te maken?

Hij is bij de gangbangs ook een soort moderator tegenwoordig!

En hij is hier sowieso vaak te vinden.

Met een knipoog, Handy

31 aug 2016
1.194
112
Het lijkt mij beter dat er regionale moderators worden gezocht zodat die de regio waar ze in verblijven kunnen schoonhouden .
En dan al zeker geen promoters van eigen waren .dit ivm belangenverstrengeling .

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hahahaha, goeie van je Handycarp, misschien voortaan ;) ;) ;) ;) gebruiken :lol:

Maar ff serieus het was me via andere kanalen ook al gevraagd maar ik zei toen zelf al dat het misschien niet in goede aarde zou vallen bij de medewandelaars Ivm eventuele belangen verstrengeling. Wat volgens mij echt niet zo hoef te zijn.
Maar of ik er ook de tijd voor heb.
Barefan zal heus wel met iemand komen en ja het handigst is misschien per regio iemand maar dan moet je er wel veel hebben en dan ben ik bang dat het net zo gaat bij Hookers, want die moderators daar hebben er zeker belang bij over hoe er gesproken wordt over de dames.

Ik vind zelf Beffer007 wel een geschikt iemand, hij doet inmiddels al de advertenties er bij zetten.
En al eerder gezegd Ajax3stars zal misschien wat meer kunnen doen als moderator dan alleen felicitaties doen ;) .

Maar misschien is hij op de achtergrond gewoon rustig bezig want is het jullie niet opgevallen dat het forum na een week zonder CWP nog steeds goed overzichtelijk is, geen gerotzooi is en er nauwelijks gemodereerd hoeft te worden zonder een stekelige opmerking van CWP. Dit is vast niet wat CWP verwacht had, hij zal Barefan vast wel gezegd hebben dat het snel een zooitje wordt. ;)

Maar met zijn allen kunnen we het blijkbaar best netjes doen.
Dus laten we het zo houden.

:)

Groet,
LD

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Ik sta altijd open voor voorstellen.
Als er mensen zich geroepen voelen hoor ik het graag.
Stuur mij gerust een PM

Groetjes

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik vraag me serieus af hoeveel vrije tijd er in zou zitten en of het ook met een mobiele telefoon te modereren is of dat het echt persé per computer moet.

Ook vraag ik me af hoeveel IT kennis er nodig moet zijn.

A

Anonymous

Guest
Handycarp zei:
Ik vraag me serieus af hoeveel vrije tijd er in zou zitten en of het ook met een mobiele telefoon te modereren is of dat het echt persé per computer moet.

IT kennis nagenoeg NUL. Forum wijst zich vanzelf. Moderatie vanaf een laptop gaat veel makkelijker dan vanaf een mobiel

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
Handycarp zei:

IT kennis? Wat is dat? :lol: nee dat valt reuze mee. En hoeveel vrijetijd, dat hangt er een beetje vanaf hoe druk het is op het forum en of mensen zich gedragen of dat er een aantal rotte appels aanwezig zijn die de boel op stelten zetten. Nu zijn er bv best veel nieuwe berichten maar is het forum op zich heel rustig en netjes. Veel hangt ook af van hoeveel moderators er zijn natuurlijk.
Maar ik zou zeggen stuur me eens een PM

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Heb in het verleden elders een forum 'beheerd' (voor de duidelijkheid, had niks met deze hobby te maken). Maar dat was voor zo'n 100, erg actieve mensen, in principe een stuk kleiner dus. Maar er gaat stiekem nog best wel wat tijd in zitten.. even openen om alles bij te werken en de klok was alweer een uurtje verder..
Hangt ook vanaf hoe makkelijk je er zelf in bent natuurlijk hoe regelmatiger je het forum opent om even te kijken en ff wat dingen weg te werken hoe minder je echt zal merken dat het je echt tijd kost.

Inderdaad geen IT kennis nodig, al is een gezonde dosis verstand van PC gebruik wel handig om bepaalde achtergrond functies te snappen.

Dat is in elk geval mijn ervaring met het bijhouden van een forum.

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Thomas het siert je wel een trap na geven en totaal zelf 0 inbreng hier. 9 nietszeggende berichten met vooral vragen en loze opmerkingen.
Dan zullen de berichten die CWP heeft verwijder ook wel geen recensies, waar deze site voor is, zijn geweest

Dus waarschijnlijk wel terechte verwijdering.

Ook nu, sinds cwp weg is, is je bijdrage nog 0

Terug
Naar boven