Nieuwe Hookers.nl site

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
lekker ding zei:
Amigo1 zei:
Nieuwe site is echt ruk!
Ik kan geen enkele recensie openen op mijn iPad. De site blijft maar aangeven dat er problemen zijn en blijft de pagina opnieuw laden :evil:

Hmmm, ik heb er geen last van. althans niet meer .
Heb je iets gedaan of was het zo ineens opgelost?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Amigo1 zei:
lekker ding zei:
Amigo1 zei:
Nieuwe site is echt ruk!
Ik kan geen enkele recensie openen op mijn iPad. De site blijft maar aangeven dat er problemen zijn en blijft de pagina opnieuw laden :evil:

Hmmm, ik heb er geen last van. althans niet meer .
Heb je iets gedaan of was het zo ineens opgelost?

Had wel even mijn apparaat opnieuw opgestart maar was denk ik toeval want dat deed ik voor een andere reden.

A

Anonymous

Guest
De nieuwe Hookers is een afgang !

Raamwijzer werkt niet en je kan ook niet meer in de recensies zelf zoeken :twisted: :twisted:

Verandering zou verbetering betekenen, hier dus niet !!

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Vanavond eens lopen grasduinen door Hookers, maar wat is die nu flink verprutst door eigenaar Midhold zeg...

Een interessante kritische post las ik hier:
Raamwijzer en Recensie zoeken - Hookers.nl (belachelijk lange links nu ook bij Hookers).
> deze link zou direct moeten leiden naar bijdrage nummer 5, maar dat werkt (nog) niet goed, dus je moet zelf even naar beneden scrollen naar de post #5 van FredB.
Misschien dat hij maar eens uitgenodigd moet worden voor ons forum hier.
.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Kan bericht niet meer aanpassen maar moet zijn dat ik hem NET een PB gestuurd heb om hier heen te komen.
Ben benieuwd of en hoe snel hij reageert en komt naar ons.

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
beffer007 zei:
EmenA zei:
Misschien dat hij maar eens uitgenodigd moet worden voor ons forum hier. .
Heb hem net een PB gestuurd op Hookers om hier heen te komen.
Waarom per privébericht?
Je kan in het topic ook zijn opmerking citeren en gewoon een linkje naar ons forum plaatsen met de opmerking dat er een alternatief is voor hem. Zo kunnen anderen daar ook kennis van nemen.
Het nzcforum is naar mijn weten niet in de ban bij Hookers zoals het IJsberenforum (daar is een club Hookers-moderatoren ernstig mee gebrouilleerd met veel oud zeer).
-

A

Anonymous

Guest
Tijd om eigen hoerenforum idem aan deze site te open maar dan voor mensen die niet bare doen.
Gewoon om MIDhold dwars te zitten
Dit Forum is simpel makkelijk en overzichtlijk

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Ik kan nog steeds geen recensies op de nieuwe Hookers-site laden op mijn iPad.
Er komt steeds de melding "Deze webpagina is opnieuw geladen vanwege een probleem" en vervolgens probeert hij de ite opnieuw te laden.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Kan wel een bericht schrijven maar zie nergens het recensieforumlier. Ze kunnen de vinkentering krijgen van me daar.

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Ik begrijp het probleem niet.
Als je een dame geselecteerd hebt staat bovenaan een groene knop om een recensie te schrijven.
Overigens ben ik ook niet kapot van de nieuwe site.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Vroeger dus de oude site stond die knop onderaan onder het laatste bericht. Aangezien ik daar keek was deze boven in dus ook niet opgevallen.
Ga altijd naar het laatst geschreven bericht om te kijken wat de laatste recensie was.

Terug
Naar boven