Nieuwe HIV variant

Steste

Toogplakker
22 apr 2021
45
15
Er zou een nieuwe variant van HIV de ronde doen. Deze is agressiever, besmettelijker en sneller AIDS veroorzaken.
Onze hobby wordt er niet leuker op

Steste

Toogplakker
22 apr 2021
45
15
Ik heb het deze ochtend op de nationale radio in België gehoord, dus bron vermelden zal moeilijk zijn.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: topics samengevoegd.

Beste medewandelaars,
gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

Gebruik de zoekfunctie alvorens een nieuwe topic op te starten aub.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
HIV doet niets, Aids is de enige ziekte die dezelfde symptomen heeft als de bijwerkingen van de medicijnen.
Bedacht door onze vriend Fauci.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Het baart me toch zorgen, die nieuwe variant...

Even afwachten op meer nieuws van de wetenschap

A

Anonymous

Guest
Het is makkelijker iemand te overtuigen met leugens, dan iemand te overtuigen dat deze belogen is. Deze quote staat oa in het boek van Willner, en was de reactie van een fellow arts.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Analover zei:
Hiv en aids bestaan zeker, alleen schijnt het meer te maken te hebben met leefgewoonten dan besmettelijkheid. Lees dit boek van Dokter Robert Willner. Hij verspreidt dit kosteloos.
https://archive.org/details/deadly-deception-robert-willner

I stick to plant-based and fish and when no fish I'm a pure Vegan and I never juice fruits, just veggies to balance sugar intake, and ill stick to my herbs any day over pills :D :D :D :D

If you cant find it in nature and eat it raw I don't eat, it :p :p :p

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

I get sick once a year and since Corona come out haven't gotten the flue etc and Doctors hate fact my blood etc good without there help :D :D :D

A

Anonymous

Guest
Ik wil benadrukken dat het niet alleen maar over gezond eten gaat, wat in het boek besproken wordt.

Ja, in geval van ziekte is (natuurlijke/raw) voeding de sleutel tot genezing van je lichaam. Nee, je wordt nog steeds ziek door slechte leefgewoonten (terrain). Hier valt ook drugs/alcohol en onvoldoende rust onder.
Anders krijgt het lichaam tekorten en dit uit zich na jaren tekorten in je lijf tot aids-achtige taferelen. Mager (slim disease) Carposi Sarcoom en vele andere verschijnselen.
In het boek wordt uitgelegd hoe de dodelijke leugen is opgebouwd, maar dan zul je echt het boek moeten lezen om het goed te begrijpen.
Er komt ook een naam in het boek voor die enorm opvalt, deze meneer werkt nu ook actief mee met het hypen van de griep, zal ik maar zeggen.

A

Anonymous

Guest
Die Dr. Robert E. Willner beweerde dat je elke ziekte kon genezen door het juiste dieet. Hij zal het wel geweten hebben, ik neem aan dat hij daarom zelf ook zo stokoud geworden is (op zijn 65e overleden aan hartfalen). Overigens was hij ook vijf jaar daarvoor zijn medische licentie kwijtgeraakt, omdat hij ernstig zieke patienten de dood in had gejaagd door ze te overtuigen af te zien van medische behandeling en in plaats daarvan zijn dieten te volgen.

Wat voor imbeciele medische hersenkronkel je ook verzint, er is altijd wel een van het padje geraakte idiote arts die het al beweerd heeft. Da's niks nieuws. Jammer alleen dat er altijd weer mensen zijn die zich tegen alle evidence based wetenschap in tot zoiets aangetrokken voelen. Als je ongeneeslijk ziek bent en alle hoop op genezing bent verloren kan ik me nog eniszins voorstellen dat je in sprookjes gaat geloven, maar als je nog geen HIV hebt zou ik toch maar liever voorkomen dat je het krijgt, en dat doe je niet door anders te gaan eten.

Terug
Naar boven