Nieuwe contacten

Lam

Snuffelaar
20 apr 2026
3
4
Hallo allemaal

Via een contact op een chatsite ben ik hier terecht gekomen. Vraag me alleen af of ik hier thuis hoor. Lees meer reacties van alleen mannen die wandelen. Ik heb juist geen financiele bedoelingen. Dus of dit een juiste keuze is...
Daarnaast zie ik ook veel negatieve reacties bij verschillende posts. Iets wat ik ook niet zo kan waarderen.
Maar ik stel me wel kort voor. Dan weten jullie wie ik ben als ik ergens op reageer. Ik heet Lam (ja ik weet het, maar waar ik vandaan kom Thailand, is dit een gebruikelijke naam voor vrouwen), 23 jaar, en 1.68 60kg. Woon in Maastricht.
Nou denk dat het zo wel is. Ben benieuwd wat ik hier ga beleven.

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Welkom Lam.
Ik hou wel van Thaise dames. En er zijn er hier nog !
Zou leuk zijn jou ergens te ontmoeten. Vertel eens : waar ben je naar op zoek ? De leden hier kunnen je zeker veel plezier bezorgen.
Groeten,
R

• Like
Waarderingen: Lam

Monitor

Snuffelaar
13 aug 2015
23
12
Jah, ze gaat hier zeker druk en aandacht krijgen, hier ingeschreven op een nzc forum. Je bent een vrouw, jong, lekker slank en zonder financiële bedoelingen. Een echte droomvrouw hier op het forum. (wellicht to good to be true)

@Lam, Welkom. Altijd leuk als een dame hier inschrijft. Wat zijn jouw verwachtingen op dit forum. Wil je alleen berichten lezen of ga je ook actief afspreken via dit forum.

• Like

Voormalig lid 29418

Toogplakker
19 mei 2022
228
115
Vooralsnog lezen gezien de likes die ze al heeft gegeven incl. 5 op reacties uit 2015. @Lam Deze potentiële nieuwe contacten zijn intussen al ca. 11 jaar ouder. Als je toch van ouder en een uitdaging houdt, lijkt het me leuk als je me een rondleiding geeft door Maastricht. Deze vestingstad heeft vast vele verborgen pareltjes.

• Like

Lam

Snuffelaar
20 apr 2026
3
4
Jah, ze gaat hier zeker druk en aandacht krijgen, hier ingeschreven op een nzc forum. Je bent een vrouw, jong, lekker slank en zonder financiële bedoelingen. Een echte droomvrouw hier op het forum. (wellicht to good to be true)

@Lam, Welkom. Altijd leuk als een dame hier inschrijft. Wat zijn jouw verwachtingen op dit forum. Wil je alleen berichten lezen of ga je ook actief afspreken via dit forum.
Dank je wel voor de introductie. Ik verwacht eigenlijk niets. Hoop wel om leuke locaties (clubs en zo) te vinden in de buurt of een goede vakantiebestemming. Afspreken is lastig omdat ik op kamers woon. Maar wie weet.
XXX Lam

Lam

Snuffelaar
20 apr 2026
3
4
Vooralsnog lezen gezien de likes die ze al heeft gegeven incl. 5 op reacties uit 2015. @Lam Deze potentiële nieuwe contacten zijn intussen al ca. 11 jaar ouder. Als je toch van ouder en een uitdaging houdt, lijkt het me leuk als je me een rondleiding geeft door Maastricht. Deze vestingstad heeft vast vele verborgen pareltjes.
Hoi hoi
Dank je wel voor je lieve woorden. Ik heb blijkbaar niet goed opgelet en een reactie gegeven op een oud onderwerp. Leeftijd is niet altijd een criteria. Wel uiterlijk vind ik belangrijk. Plus een soort van klik. Afspreken bij mij is lastig omdat ik op kamers woon. Verder sta ik voor veel open. XXX Lam

Terug
Naar boven