Nienke - Zoetermeer (vh Alphen a/d Rijn)

EmenA

Ervaringsdeskundige
14 jul 2015
795
4
Verscheen vandaag nieuw op Kinky en is er geheid weer een van de Delftse oplichterij. Adverteerde eerst voor Wassenaar (zie printscreen) en nadat Kinky de deuren heeft gesloten werd dat Alphen aan de Rijn. Foto's hebben eenzelfde bewerking ondergaan als bij de laatste advertenties van de Delftse boeven, zie hier en hier. Maar de snuggere Support-dames die advertenties goedkeuren zien dat natuurlijk niet...

Nienke - Stoute nederlandse stoeipoes nu aanwezig!
www.kinky.nl/id=581300
> advertentie aangemaakt wo 11 april 2018

Omdat bij mijn vorige post de plaatjes via Pixxxels niet wilde lukken en het plaatsen met Postimage vergankelijk lijkt, daarom de printscreen inline. Vanwege het ruimtebeslag de foto's wel met thumbnails van Postimage eronder.

Nienke(581300)-2018-04-11-Wassenaar[x](nw)(adv).png

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Eerst Alphen ad Rijn, daarna wassenaar en nu in eens Zoetermeer?
En bij het bellen Lebara mobile.. Dus riekt naar oplichterij..

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Nienke - Stoute nederlandse stoeipoes nu aanwezig!12 april Profiel foto van Nienke
Tel. nr: +31 613 58 00 44
Plaatsnaam: ZOETERMEER
Leeftijd: 35
Lengte: 160 cm
Kleur haar: blond
Lichaamsbouw: slank
Cupmaat: C
Uiterlijk: NederlandsHallo mannen, Mijn naam is Nienke, een goedlachse blonde dame van 35 lentes jong. Ik heb een mooi gezichtje, blauwe ogen en lange blonde lokken. Ik heb een mooi figuurtje, met lange benen en heerlijke vrouwelijke rondingen op de juiste plaats. Heb je zin in een spannende, maar ook een hele gezellige date? Maak dan snel een afspraak!! wederzijds respect, discretie en hygiene vind ik erg belangrijk! Bel of whatsapp me even voor een date!Mogelijkheden
aftrekken
anaal
anaal bij klant
bare seks
BDSM klant onderdanig
beffen
fisting bij klant
highclass companion
intiem
klaarkomen in mond
klaarkomen op gezicht
kontlikken bij klant
penismassage
pijpen
pijpen deepthroat
pijpen zonder condoom
plassex
plassex door klant
prostaat massage bij klant
squirting
tongzoenen
tussen borsten (russisch)
vingeren
zoenen
Extra info:Neuken zonder 50 euro Ik spreek:NederlandsFoto's extra foto 1 van Nienke extra foto 2 van Nienke extra foto 3 van Nienke extra foto 4 van Nienke Blog / Nieuwtjes Deze adverteerder heeft nog geen nieuwtjes Beschikbaarheid
beschikbaar in ochtend beschikbaar in middag beschikbaar in avond beschikbaar in nacht
Maandag • • • •
Di

Terug
Naar boven