Niemand bang dat een dame zwanger wordt?

A

Anonymous

Guest
Ik vroeg me dit af, of het uberhaupt wel eens is voorgekomen? Hoe is dat opgelost?

Zelf zie ik wel eens een dame, heeft een kindje, wil haar doograag nzc, maar durf niet.
Wil haar niet zwanger maken, maar op de een of andere manier zit dat wel in mijn achterhoofd bij haar.

Andere vrouwen wel al regelmatig nzc mee gedaan....

31 aug 2016
1.194
112
Nooit geen belemmering geweest voor mij .
Jaren geleden toen ik de leeftijd had dat ik het niet meer verantwoord vond om nog aan voortplanting te doen heb ik er een knoop in laten leggen !

Al paar keer meegemaakt dat er een dvp het melde dat ze zwanger was van mij .

Hun toen gewezen op het kleine wondweefsel in de schaamstreek .
Toen haakte de meeste wel af
1x was de documentatie van de operatie nodig om haar te overtuigen .

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ooit eens meegemaakt, een dame waar ik een hele tijd kwam in Breda.
Belde in paniek op dat ze zwanger en ze dacht van mij.
Het punt was dat ze de zwangerschap niet wilde en niet alleen wilde zijn als ze de abortus liet uitvoeren.
Ik denk dat ik gewoon de persoon was waarvan ze dacht dat ik ze wel wilde helpen hiermee, ik heb namelijk nooit een bewijs gezien dat ik de vader zou kunnen zijn.
Laten we eerlijk zijn, ik schrok me rot.

Maar goed, meegeweest naar een kliniek, handje vastgehouden en ze naar huis gebracht.
Voor de oudere onder ons, het gaat om Marcella die vroeger ook in St Willebrord zat.
Ontzettend lieve dame, jammer dat ik ze uit het oog ben verloren.

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Nee, dank zij kleine ingreep. Wel dame die beweerde zwanger te zijn van mij. Na korte uitleg werd ze denk ik spontaan weer ongesteld

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
40 jaar geleden al een vasectomie ondergaan en dat bleek verschillende keren een buitengewoon goede beslissing geweest te zijn.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Ik maak me er soms wel zorgen over. Ik heb een vaste dame (ze adverteert niet meer en doet alleen vaste klanten) die ik zonder condoom mag neuken maar ik mag niet in haar klaarkomen. Ze neemt de pil niet want ze wordt daar ziek van. Hoewel ik alleen met haar afspreek als ze op een onvruchtbare dag van haar cyclus is, en hoewel ik nooit in haar klaarkom, is er toch altijd een risico. Maar ze is zo lekker...

slikkenofstikken

Toogplakker
14 jul 2017
84
1
het gebeurt zeker wel :)
ik weet van een jonge dame die nu terug in Roemenie is,
(1 jaar ongeveer) en een zoontje van een van ons aan het opvoeden is :)

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
451
Omg!
Deze week nog een morning-afterpil betaald voor een dame in Alkmaar condoom stuk ze slikt geen pil dus hup dan maar extra geld gegeven en geen problemen verder hoop ik. Oude bekende van
Mij maar geen nzc materiaal jammergenoeg!

A

Anonymous

Guest
De helft van mijn 'zonder' dames is 50+ de andere helft 40+
Als ze nog op een natuurlijke manier zwanger zouden kunnen worden willen ze het niet meer. Zeker niet van een klant dus ik hoef me daar geen zorgen om te maken. Wordt voor gezorgd.

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
bare raider zei:
Omg!
Deze week nog een morning-afterpil betaald voor een dame in Alkmaar condoom stuk ze slikt geen pil dus hup dan maar extra geld gegeven en geen problemen verder hoop ik. Oude bekende van
Mij maar geen nzc materiaal jammergenoeg!

Wie? 😊

wandelaar0182

Toogplakker
8 okt 2018
196
23
Heb 1 keer een morning-afterpil vergoed voor een dame. De rest leek er zelf niet moeilijk over te doen of bevestigde zelfs anticonceptie te gebruiken. Bovendien maak ik er een punt van om nooit in mijn eigen stad bare te neuken.

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Ik kick hard op dames neuken die niet aan de pil zitten. Zowel professionele dames als dames via Tinder.

Het maakt het echter en intenser voor mij.
Ik kan heel goed controleren wanneer ik klaarkom, dus hoef me minder zorgen te maken voor ongewenste zwangerschappen.
Ik kan mijn slurf er wel op tijd uit halen als ik dat wil… maar meestal wil ik dat niet ;)

Zelf ben ik al een hele tijd actief in het online spermadonor wereldje. Al best wel wat bevruchtingen op mijn naam mogen zetten.
Het is zowat een hobby worden om te kijken hoeveel dames ik zwanger kan maken. Die dames willen een kind en zullen sowieso zwanger geraken. Dan kan het even goed van mij zijn denk ik dan!
Het lukt me ook wel goed om anoniem af te spreken: fake profiel, wegwerp telefoonnummer, etc.
Nog altijd geen problemen gehad.

Dit gezegd zijnde zit ik er dus niet mee in voor een bevruchting meer of minder. Ik heb er geen schrik voor.

Ik heb toch wel al het geluk gehad wat werkende dames te kunnen bezoeken die niet aan de pil zaten en zich bare lieten dekken.
Als het zaad er in kan, dan gaat het er in.
Op zich zijn we allebei volwassenen die eigen keuzes maken. Ze weet dat ze niet aan de pil zit en wat er kan gebeuren. Mijn probleem verder niet.

Hier wat leuke filmpjes van mijn lul in werkende dames die niet aan de anticonceptie zitten:

Hier hoor je ons bespreken dat ze niet aan de pil zit op 00m56s… echt niet klaarkomen eh! ;D
https://xhamster.com/videos/fucking-bareback-prostitute-laura-outside-no-birthcontrol-12319827

Deze haalde mijn lul er af en toe uit om het voorvocht van mijn lul te deppen…
https://xhamster.com/videos/nora-bareback-street-prostitute-no-birthcontrol-1-12748618
Op zich zou ik het wel heel leuk vinden om er eens een zwanger te maken.

picard32

Toogplakker
4 mei 2015
189
79
Ik heb ongeveer zelfde ervaring als Xavierke. Heb meerdere vrouwen via de natuurlijke weg geholpen, zelfs een koppel.

Vooraf duidelijk gemaakt dat ik geen rol heb, ik ben zelf ook discreet wat betreft mijn identiteit.

Ben nu bezig met een lesbisch stel. Het geeft mij een kick een vrouw te mogen dekken, extra geil bij het klaarkomen. Merk dat de dames het ook extra kik geeft

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Hi,

Ik heb nog nooit gevraagd of de pil word gebruikt, daarvoor maak ik geen afspraak :)

Als het gebeurd gebeurd het, en als kan worden aangetoond dat ik de vader zou zijn, dan neem ik mijn verantwoordelijkheid, maar echt ik maak me er niet druk om, ga er vanuit dat ze wel de pil slikken.

Groet,
R

Easym

Toogplakker
14 aug 2020
27
7
slikkenofstikken zei:
het gebeurt zeker wel :)
ik weet van een jonge dame die nu terug in Roemenie is,
(1 jaar ongeveer) en een zoontje van een van ons aan het opvoeden is :)

Dan hoop ik dat je niet Kassandra/Aida bedoelt 🤣.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Breaking news.... heb Nora gesprokenen geneukt...ze is 3 maanden zwanger !! 👍👍🤫🤔🤔

Wie is de lucky one ?? Ze tippelt Ijzerplein, Koopliedenstraat

Terug
Naar boven