Niemand bang dat een dame zwanger wordt?

A

Anonymous

Guest
Hoe zouden jullie reageren..?
Stel je hebt een afspraak met een dvp. Ter plekke zegt ze je mag bare, maar ik zit wel niet aan de anticonceptie. Neuk je ze bare of trek je de deur achter je dicht voor er iets gebeurt is?

A

Anonymous

Guest
Ik zou dan zingend de kerk verlaten en dus alsnog genieten.

Edit moderatorteam: quote verwijderd.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Ik neuk haar zeker weten bare, maar zeg haar niet dat ik al 15 jaar geleden geholpen ben en geen kleintjes meer kan maken. :lol: :lol:

Doris

Toogplakker
4 sep 2021
26
3
Bij mijn kan niemand zwager worden de tang zat erop zal ik maar zeggen en naar en paar testen Nee bij mijn kan het niet.

Grtz

dgludo

Ervaringsdeskundige
26 aug 2018
588
250
Op het einde vul in sowieso het kontje, dus veel zwanger kan ze er niet van worden'

Voormalig lid 20650

Toogplakker
6 apr 2021
142
82
Ook ik ben al jaren gesteriliseerd. Zeker een voordeel omdat ik niet van rubber houd.
Ik maak me totaal geen zorgen wat het onderwerp betreft.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Creampie til the day I Die :lol: :twisted: :cool: :cool:

I honestly would say I'm sure I got a few out there I don't know about :lol: :lol: :lol: :lol:

If that's true, no matter how long it takes, that day comes and a blood test shows I'm the farther I could care less for the mother.

it's my Blood and my concern and focus is only for my Blood ;) ;) ;)

Headache part from young I wasn't there, I'm fine with the rest :lol: :lol: :lol: :lol:

I'll have loads of exotic children from a kid in China to Russia from all over the world.

My black ass definitely fine with that :twisted: :twisted: :twisted: :lol: ;) :D

Baley :cool: :cool: :cool:

JanWilFun

Snuffelaar
18 jan 2022
13
1
Knip Knip, onder lichte dwang van mijn toenmalige partner.
Ze was nogal overtuigend, maandstonden elke maand, dan kind dragen 9 maand, (haar woorden) mn foef is erna een ploef... oké liefste de pil lastig- Ik het condoom. Gulden middenweg 4dagen me paarse eieren lopen.

Relatie is ondertussen over, ergens zijn er nog bevroren mini-ikke's.

Eender waar mijn zwemmertjes landen, no probl. ivm nakomelingen.

Booslim

Snuffelaar
27 feb 2022
23
2
xavierke zei:
Hier hoor je ons bespreken dat ze niet aan de pil zit op 00m56s… echt niet klaarkomen eh! ;D
https://xhamster.com/videos/fucking-bareback-prostitute-laura-outside-no-birthcontrol-12319827

Deze haalde mijn lul er af en toe uit om het voorvocht van mijn lul te deppen…
https://xhamster.com/videos/nora-bareback-street-prostitute-no-birthcontrol-1-12748618
Op zich zou ik het wel heel leuk vinden om er eens een zwanger te maken.

:lol: wat een kleine leuter :(

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Waarom is het nu spannender een vrouw te bezwangeren dan een geweldig wip met een vrouw te hebben?
Rare gedachte, jouw klaarkomen heeft de biologische functie om je vrouw zwanger te maken dat je dan nog nadenkt 'oh ze gebruikt de pil'.
Dan is je wip gewoon niet goed, nadenken tijdens het klaarkomen :D :D

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Het zal me letterlijk worst wezen. Ik betaal de dame voor een bare wip, niet om een gezin mee te stichten. Ik mag erop vertrouwen dat ze voorzorgsmaatregel neemt en zo niet dan is dit niet mijn verantwoordelijkheid, laat staan mijn probleem. Het is een zakelijke overeenkomst voor zolang als het duurt, daarbuiten is mijn zaak niet.

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Voor het geld dat wij aan een dvp moeten betalen kan ze gerust de pil aanschaffen, ze kiest er trouwens ook zelf voor om het zonder te doen, ik heb nog nooit iemand verplicht.

Terug
Naar boven