Nicolette / Love & Joy Leeuwarden

A

Anonymous

Guest
.... nog een dame die ik uit het oog ben verloren en waar ik met veel plezier aan terug denk. Zat tot ongeveer 4 jaar geleden in Love & Joy. Bulgaarse dame, krullen en goed maf. Haar vaak zc kunnen nemen en volgespoten. Haar stemming wilde wel eens wisselen, dus je moest wel geluk hebben. Maar als ze in een goede bui was... Alle remmen los. Was plots verdwenen en tot nu toe weet ik niet of ze gestopt is, elders werkt of hoe het haar überhaupt verder vergaan is... Iemand die daar meer over weet?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Meen je dit nou echt? 4 jaar geleden, toen betaalden we nog met guldens en frank .. gaat hier denk je een antwoord op komen? vandaag geen antwoord is naar de deleted items

A

Anonymous

Guest
Zegt niet alles. Beatrix bijvoorbeeld is ook wel eens bij A 2 jaar weggeweest. En werkt toch nog steeds. Tuurlijk zal Nicolette waarschijnlijk gestopt zijn. Maar ben vooral benieuwd hoe het haar vergaan is. Was toen voor mij 1 van de betere dames. Heel wat schapen, varkens en andere ruilmiddelen van die tijd aan haar besteed

A

Anonymous

Guest
CWP zei:
Meen je dit nou echt? 4 jaar geleden, toen betaalden we nog met guldens en frank .. gaat hier denk je een antwoord op komen? vandaag geen antwoord is naar de deleted items

Geloof het of niet: lees op hookers dat ze weer terug is in love en Joy, Leeuwarden. Of ze nog steeds aan nzc doet is even afwachten

A

Anonymous

Guest
Nicolette is weekje in Leeuwarden geweest las ik op hookers, maar ging om (familie?) omstandigheden weer naar huis. Dit kwam van iemand die met de beheerder van love &Joy gesproken had

Weet iemand of ze binnenkort terug komt?

Terug
Naar boven