Nicole - Tienen

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Dat meen je niet.
In de ad staat 66 jaar ,maar ik denk dat dit minstens 76 moet zijn.o_Oo_Oo_O

twister

Snuffelaar
21 feb 2016
7
0
Heb ook een bericht gestuurd maar nog altijd geen antwoord staat wel op dat het geverifieerd is!

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
Ook al is dit profiel geverifieërd, het lijkt mij toch sterk fake.
Profiel werd gecreëerd op 5 april en sindsdien is ze niet meer online geweest. Reageren is enkel mogelijk via de website, maar daar wordt niet op geantwoord......

kuttoerist

Ervaringsdeskundige
22 okt 2017
270
161
Ze bestat wel degelijk en heeft in haar profiel ook een mobiele nummer vermeld: https://www.redlights.be/profiel/nicole-3868.
Ik ben er geweest, ze had wel alles wat ik leuk vond: tandeloos, hangtieten, slappe zachte huid. Haar woonst is eenvoudig maar behoorlijk netjes. Ze ruikt neutraal. 120 eur vraagprijs zoals vermeld. Daarvoor vond ik ze wat passief, ook al vroeg ze voor de handeling eens goed te worden opgewarmd. Komt klaar met vingeren zoals maar een zoutzak kan klaarkomen, een beetje raar. Pijpt zonder tanden. Maar door het lange voorspel en haar stilte (na het beffen niet meer tongzoenen) kreeg ik niet voldoende erectie voor afwerking. Geen rubbers gezien en werd ook niet aangehaald. Dus: voor mij mixed feelings.

nicoleRL.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
@kuttoerist bedankt voor de review!

Ontvangt ze in het centrum van Tienen of eerder aan de rand? Gemakkelijk te parkeren?

Laat ze toe dat je veel met haar hangborsten speelt?

Dus eens dat je haar gebeft hebt, wil zij niet meer tongzoenen? 🙁 Maar tongzoenen terwijl je haar klaarvingert, kan dan wel?

Is ze intiem geschoren of behaard? Dit staat niet vermeld in haar profiel....

Alvast bedankt!

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Deze
@kuttoerist bedankt voor de review!

Ontvangt ze in het centrum van Tienen of eerder aan de rand? Gemakkelijk te parkeren?

Laat ze toe dat je veel met haar hangborsten speelt?

Dus eens dat je haar gebeft hebt, wil zij niet meer tongzoenen? 🙁 Maar tongzoenen terwijl je haar klaarvingert, kan dan wel?

Is ze intiem geschoren of behaard? Dit staat niet vermeld in haar profiel....

Alvast bedankt
Ik weet het niet kerel maar er staat een hele foto erbij waar je het een en ander kan afleiden
Volgende keer maar vragen of er een filmpje speciaal gemaakt kan worden . En @ kuttoerist nog 120 voor betalen,🤦. Wees blij dat ze niet bleef doodliggen na die befbeurt

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Ja stel je voor dat Nicole haar hart het begeeft tijdens het poesje likken, leg dat maar eens uit aan de flikken 😰

twister

Snuffelaar
21 feb 2016
7
0
Doet mij een beetje denken aan magere linda die in lommel ontving enkele jaren geleden. Heeft iemand van haar nog iets gehoord?

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
In haar profiel stond vermeld dat ze vanaf 1 september voor langere tijd niet beschikbaar zou zijn, dus wou ik ze gisteren eens bezoeken.
Mijn telefoon bleef onbeantwoord, maar ik kreeg al snel een reactie via sms. Verdere contact via sms verliep vlot.
Helaas, door medische problemen is ze vroeger dan voorzien out voor een langere tijd.
Haar advertentie is ondertussen ook verdwenen van Redlights, dus dat kan wel kloppen.....

Terug
Naar boven