Nicole - Geel

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.255
als je geen schermfoto plaatst hebben we niet veel aan je bijdrage.. en kunnen we je ook niet verderhelpen :(

LimboDave

Toogplakker
9 okt 2018
98
102
IMG-7941.jpg

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Er zitten in het pand waar ze ontvangen enkele latina's (Nicole , Lussi…) en helemaal niet degenen van de advertenties en de foto's. Bijkomend komt er niks van nzc. Eens ze het geld ontvangen hebben, begint er een overdreven gedoe , alles behalve de beloofde neuken zonder. De dame in kwestie had zonder mijn medeweten een condoom rond mijn paal geschoven. Toen ik haar attent maakte dat ik niet betaald had (nl 190 euro voor een uur om ingepakt te worden met rubber) , zei ze doodleuk dat het niet mogelijk was.
Deze plaats mijden wandelaars.

PirateBenji

Toogplakker
7 jun 2019
51
23
Dank voor de info maar mag ik vragen hoe het gebeurt dat een condoom zonder uw medeweten rond uw wieter geschoven wordt? 🤣

Voormalig lid 14802

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
364
243
Het feit dat hij haar erop attent maakte, dan is het niet zonder medeweten hè, want hij wist, anders had hij niks gezegd. Ik denk dus dat hij 'zonder mijn akkoord' bedoelt.

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Ze zit op je met haar grote kont naar je toe. Dan ze wild tekeer met je lul, spuwend en trekkend. Je voelt van alles gebeuren. Verschillende keren gevraagd om te gaan liggen opdat ik ze kon neuken, doch "baby come…shoot baby…" zeggend met haar kont naar je toe. Ze is een bedreven dvp die het jasje , dat je niet wil dragen, toch aankrijgt en dan je lul direct in haar poes duwt. Nooit geloof ik nog een latina die nzc aanbied. Verschillende keren bedrogen uitgekomen. Trouwens was ook niet de dame van de foto's, maar heb haar toch maar genomen omdat ik geil stond…

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Moest mij dit gebeuren, het zou nogal stormen daarbinnen. Wij moeten respectvol blijven als man klant want oowee?? Mr dan dit laten gebeuren en braaf uw geld afgeven? Niet met mij

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Ja zitten op Pas kort aan de verkeerslichten. Geld terugvragen moeilijk daar ze mer twee je ontvangen in de kamer en zagen voor een trio. Diegene die niet in kamer blijft is weg met je geld... goed georganiseerd🤨

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Elke meid met voldoende pijpervaring, die met haar rug naar je toe zit, slaagt er in om met haar mondje een condoom om je paal te schuiven....
Je merkt het pas als ze zich omdraait of zo.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Lijkt me een spannende ervaring die uitdraait op oplichting.
Geel voorlopig maar even vermijden.

Niet de dame van de foto betekent voor mij meteen vertrekken.
Dan komen er meestal meer verrassingen bij.

spermacelleke

Toogplakker
6 jan 2022
167
184
Elke meid met voldoende pijpervaring, die met haar rug naar je toe zit, slaagt er in om met haar mondje een condoom om je paal te schuiven....
Je merkt het pas als ze zich omdraait of zo.
Ja en nogwel zo goed , dat ik het pas doorhad bij een wissel van standje dat ik gerubberd was.o_O

Bdg

Toogplakker
18 jul 2021
47
9
Yep, ook meegemaakt. 100 € all in. Zonder, in alle gaten. Mij laten overhalen tot trio waarbij beiden voor alles open zouden staan... 6 gaten te vullen dus... De ene ging met haar poes en kont op mijn gezicht zitten terwijl de andere aan het pijpen begon (wel zonder condoom...). Het ging er zo heet aan toe dat het zelfs niet tot neuken gekomen is... De ene haar mondje zo hard volgespoten dat ze moest kokhalzen...:devilish:
Als ze nog eens in de buurt is, ga ik ze toch nog eens proberen... Voor die prijs alle gaten vullen (al dan niet zonder...) met zo'n (gespeeld) temperament, laat ik toch niet passeren. Ik laat nog weten wat het dan werd...

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Welke dames had je in trio verband dan ? Ook fake foto's?

Terug
Naar boven