Nicole - Amstelveen.

JustForFun

Toogplakker
27 mei 2015
67
14
Gister voor de 2e keer in een week met deze heerlijke milf afgesproken.

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/574709-nicole
Ontvangst is netjes en schoon en afspraken eenvoudig te maken.

De eerste keer na het ( orale ) voorspel kwam ze bovenop me en gleed die al bijna zonder naar binnen, ze zei condom? Heb toen maar ja gezegd.

Gister dus voor de tweede keer, nadat ze me goed hard gepijpt had, heb ik der kutje zeiknat gelikt, ben toen omhoog gegaan en na wat heen er weer "glijden" ging die er zo in! Ze zei er niks van heb der dan ook niet veel later volgespoten! Ze bleef heerlijk liggen en speelde ook nog wat met derzelf terwijl me zaad uit der kutje liep.

Had de eerste keer een half uurtje en de tweede keer een uurtje.

Begin volgende week ga ik nog een keer en zal dan proberen om der in een uurtje 2x vol te spuiten!!

Nick8200

Toogplakker
22 okt 2018
56
56
In het verleden ook vaker bij Nicole geweest. Nzc kwam een keer via de app ter sprake toen ik zei dat ik haar kont graag vol zou willen spuiten na haar geile praat over de app. Ze reageerde dat haar dat erg lekker leek. Nog eens voor de zekerheid gevraagd of ze echt ook nzc bedoelde. Ja hoor, dus snel naar haar toe.

Dame liet zich destijds gewillig keelneuken en kon lekker wisselen tussen de gaatjes. Ze liet zich overal lekker volspuiten en houd erg van hardere en wilde sex.

Dit is inmiddels wel ca. 1,5 jaar geleden. Zie op de foto's dat ze wel wat voller is geworden. Zal er denk ik binnenkort nog wel eens een keer heen gaan.

schrijvertje

Snuffelaar
12 jul 2020
1
0
Inderdaad, een schat van een vrouw die er zelf erg van geniet. Het is me nu nog even te warm, we zweten normaal al zo..., maar als de temperatuur een paar graden gezakt is ga ik snel op bezoek!

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Nu nog hopen dat ze tijd heeft de telefoon aan te nemen. Heb haar niet te pakken gekregen vandaag.

A

Anonymous

Guest
Ik heb in de spontaan bare rubriek het gehad over een dame die bij mijn tweede bezoek geen bezwaar maakte dat ik haar bare wilde. Nou dat was Nicole.
Nu kan ik ook gewoon over haar schrijven.
Zeer geile dame, wel een milf niet iedereen z'n smaak. Maar wel bare in zowel haar kont als in haar kutje. Tussendoor wel even schoonmaken.
Nicole spreekt amper Engels, je kan beter whattsappen.

A

Anonymous

Guest
Oh ja één uur kost € 150 geen verschil bij dienstverlening een uur is een uur

Kenshirosan

Toogplakker
18 okt 2018
47
3
Was de afgelopen dagen ook in de gelegenheid deze blonde Milf te kunnen ontmoeten. Ze is lief. En doet ook erg goed mee. Zowel haar oraal en beide gaatjes mogen verwennen. Haar moederkamer mogen witten. Ze gaat me zeker weer terug zien. Ze is wat mollig. Maar neemt niet weg dat ze erg geil is. :p ;)

Marcel-zc

Toogplakker
21 sep 2018
31
57
Gisteren Nicole geappt en bezocht ik vroeg of ik uurtje kon langskomen incl anaal.
Bij binnenkomst mezelf even opgefrist het was bloedheet. Ik kwam de kamer in en Nicole zat er klaar voor me lekker laten klaarpijpen door die heerlijkheid ze pijpt goed en diep en je kan haar goed begeleiden zeg maar. Spoot het lekker in haar mond en ze genoot ervan. Ik wilde haar lekker beffen dus lekker op haar rug gelegd en lekker gelikt toen gaf ze aan dat ze mijn pik wilde neuken.
Ik ging liggen en zonder te overleggen zat die er al in dus ik zei no condom en ze knikte dus ik liet me lekker berijden door haar. Nu was het mijn beurt het was bloedheet maar ik wilde niets liever dan der kontje in dus ik zei anal waarop ze reageerde dat het mocht ik erin en binnen no time loosde ik haar aars vol. Ik liet me nog even zuigen en ben toen even gaan liggen en toen heeft ze me nog even liggen neuken zodat ik nog kon klaarkomen in haar kutje maar dit lukte niet. Ik zei dat haar kontje misschien kon werken om nog een keer te komen dat deed het goed en ik kwam nog een keer. Ik ga volgende week weer langs want ik wil haar kutje volspuiten.

Ze is wat molliger maar ik kick daarop ze heeft een heerlijke sex aura om haar heen. Daar wil je meer van proeven zeg maar.

JustForFun

Toogplakker
27 mei 2015
67
14
Net thuis!!

2 uur lang geile sex gehad!!
Had haar nu gevraagd of ze zichzelf niet schoon wilde maken nadat ik haar had had volgespoten.. Geen probleem "the more the better"
Heb een hint laten vallen of ze het evt geil zou vinden om door een paar man tegelijk geneukt te zou worden.

Hier had ze wel oren naar.😜

Misschien een idee voor de liefhebbers.,

Dm me maar en we zien het wel

Harry1964

Toogplakker
13 okt 2019
39
0
Marcel zc heb jij een ander nummer het nummer uit de advertentie zegt geen whatsapp nummer.
Haar de afgelopen 2 weken diverse keren gebeld maar haar niet te pakken kunnen krijgen zou haar ook graag een keer bezoeken.
Trouwens in haar advertentie is erg resoluut tegen nzc.
Maar volgens jullie is ze niet moeilijk.

A

Anonymous

Guest
Dan moet je sms'en dat is een oude methode maar hij werkt fantastisch.
Bellen lijkt mij onhandig Nicole spreekt niet gemakkelijk Engels

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Zou Nicole geschrokken zijn van de aandacht mbt NZC? Teveel vragen daarover ontvangen en dus sinds kort expliciet vermelden dat NZC niet mogelijk is? Nu is het de uitdaging om uit te vinden of da in de praktijk ook zo is..... Woon niet in de buurt en 150€ is best wel iets om er dan achter te komen dat ze het niet (meer) zonder doet.... Dilemma dus :)

A

Anonymous

Guest
Ik ben al een hele tijd niet bij haar geweest.
Klinkt als iets te overmoedig geweest

A

Anonymous

Guest
Ik ben niet een gelukkige. Nzc was een ongelukje was de verklaring. Andere ervaringen?

A

Anonymous

Guest
Trouwens nog steeds een zeer geile, geslaagde sessie geweest.

Trogdor

Ervaringsdeskundige
23 dec 2016
306
248
Ik ben echt meerdere keren (10+) geweest maar tot heden hoor ik niet tot de gelukkigen. :(

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Gisteren probeerde ik Nicole weer te benaderen (nu al weer een paar maal bij haar geweest) maar zag dat haar advertentie is verdwenen. Ook de foto op haar whatsapp is nu anders en sinds een week niet meer online geweest..... Zou ze gestopt zijn. Jammer want had erge zin weer een uurtje samen te spelen en haar rimmen is van een heerlijk niveau.... Nu maar weer op zoek naar een vervangster.... Iemand een idee?

Terug
Naar boven