Nicole - Amstelveen.

jasonr010170

Snuffelaar
1 sep 2020
20
2
RICHARD2812 zei:
jasonr010170 zei:
Waarschijnlijk ga ik morgen. Ik laat het jullie weten ;)

En ben je nog geweest em wat is jouw ervaring bij Nicole?

Hi Sorry voor de late reactie. Ik behoorde helaas niet tot de gelukkigen, maar dat maakte het uurtje er niet minder om. Het was erg geil met haar, en zodra ze terug is ben ik van plan om een nieuwe afspraak te maken.

jasonr010170

Snuffelaar
1 sep 2020
20
2
chiel69! zei:
Gisteren probeerde ik Nicole weer te benaderen (nu al weer een paar maal bij haar geweest) maar zag dat haar advertentie is verdwenen. Ook de foto op haar whatsapp is nu anders en sinds een week niet meer online geweest..... Zou ze gestopt zijn. Jammer want had erge zin weer een uurtje samen te spelen en haar rimmen is van een heerlijk niveau.... Nu maar weer op zoek naar een vervangster.... Iemand een idee?

Ik weet dat ze even terug is naar haar thuisland. Volgens mij komt ze November weer in Nederland.

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
175
137
Zie nog niets online staan.... Welke andere dame bedoel je? Er zijn er meerdere.....

mw1323

Snuffelaar
31 mei 2016
1
0
Heeft iemand recent een bare date gehad met Nicole? Heb een paar keer afgesproken, maar heb tot nu toe nog geen geluk gehad (alleen intiem met condoom). Ze haalt elke keer op subtiele wijze de condoom tevoorschijn wanneer ik haar ging neuken.

Dodger

Toogplakker
3 dec 2018
66
55
2x bij Nicole geweest...
Altijd werd het rubber erbij gehaald.
Wel altijd haar mondje volgespoten en alles doorgeslikt ....

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Twee dingen
1 Komt uit Oekraïne
2 Doet nzc bij select groepje

Als derde misschien is een hele lieve dame

Hans4u

Snuffelaar
11 apr 2015
23
3
Nicole is terug, tenminste: ze adverteert weer

Edit moderatorteam: link van andere dame verwijderd!

@ Hans4u, gelieve geen verschillende dames in 1 topic bespreken aub

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Hans je hebt 2 nov een review geschreven in item Nicole/Amsterdam waarom vervuil je dit item Nicole/Amstelveen dan? Je weet toch dat je verwarring saait?

Terug
Naar boven