Nicol, Reek

A

Anonymous

Guest
Een positief punt. Ik heb haar ongeveer anderhalf jaar geleden aan mijn paal geregen. En haar tieten zijn gegroeid. Mmmmmmmmmmmmmm.

A

Anonymous

Guest
Beetje vreemd verhaal...
Wilde afspreken in de avond voor 30min. Zegt ze, ik doe alleen uur, waarop ik haar op haar advertentietekst wees. Zegt ze, in de avond alleen uur want ik moet daar ook naartoe komen. Euh...moet je dat overdag dan niet?? Geen antwoord...

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Beetje vreemd verhaal...
Wilde afspreken in de avond voor 30min. Zegt ze, ik doe alleen uur, waarop ik haar op haar advertentietekst wees. Zegt ze, in de avond alleen uur want ik moet daar ook naartoe komen. Euh...moet je dat overdag dan niet?? Geen antwoord...

Praten en of discussies doet zij niet aan. Beetje antisociaal is ze. Soms reageert ze zelfs helemaal niet.

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
nzcaddict zei:
Het is me nog niet gelukt een afspraak met haar te maken, maar wellicht aardig om te vermelden dat ze al eens carrière heeft gemaakt in de auto van Alberto Stegeman :p.
Check deze link;
dat is ze niet

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
Heb ik dus geluk gehad. Eerste keer dat ik belde gelijk aan de telefoon en een afspraak gemaakt voor 30 min.
Ze was precies op tijd en het was leuk om achterin met opgeklapte achterbank lekker bezig te zijn.
Mijn vrouw zal zich wel afvragen waar die vlekken nu weer vandaan komen.... :lol:
Gesprek was helemaal niet zo vreemd. Uit veel van de meiden uit het oostblok komt minder zinnigs.
Mij ziet ze nog wel terug.
Bbig

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.397
340
Nicol is gewoon een Hollandse meid uit de regio, niks van Oostblok. Ik denk dat bbig een andere dame heeft gehad op zijn achterbank

4fun

bbig

Toogplakker
13 apr 2015
137
5
nee hoor was Nicol te Reek.
Puur brabants, hoogblond (uit een potje) en kort haar.
Wat ik bedoelde te zeggen dat ze in vergelijking met veel meiden uit het oostblok best nog veel en zinnige dingen vertelde.
Bbig

A

Anonymous

Guest
Het is een mooie jonge meid. Ze gebruikt dat mooie lijf om geld mee te verdienen. Als je fatsoenlijk tegen haar praat dan praat ze fatsoenlijk terug. Je kan lekker met haar neuken op alle mogelijke manieren. Maar verwacht geen gfe.

A

Anonymous

Guest
Gisterenmiddag had ik met Nicol afgesproken. Ik had er veel zin in. Een mooie jonge meid voor relatief weinig geld bare neuken :D
Helaas kwam ze echter (weer) niet opdagen. Heb haar verschillende malen geprobeerd te bereiken maar ze gaf geen enkele reactie meer. Een maand geleden had ik ook met haar afgesproken en ook toen kwam ze niet opdagen. Ik hoopte toen dat dit een eenmalig foutje van haar was, maar helaas liet ze me dus gisteren weer in de steek. Voor niets 100 km gereden..... :x

petertje74

Toogplakker
7 jun 2015
50
27
Geen problemen mee gehad. 2x een cardate afgesproken, 2x was ze perfect op tijd op de afgesproken plaats. Alleen het afspreken zelf ging wel wat moeizaam de eerste keer. Tweede keer kon ik direct langskomen...

Losjes

Toogplakker
8 mei 2016
40
0
Volgens mijn inderdaad gestopt al maanden geen advertentie meer gezien. Jammer, was niet heeeeel actief maar wel een lekkerding om te neuken.

Terug
Naar boven