Nicky (vh Echt slanke Colombiaanse)

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Waar zitten tegenwoordig nog die echte mooie en echt slanke Colombiaanse vrouwen die een volledige bare service aanbieden? Graag in NL.
Het is al weer veel te lang geleden dat ik zo'n dame op mijn sabeltje heb voelen glijden.

A

Anonymous

Guest
Zou ik ook heel graag weten!
Kan mij de tijden van Hotel California in Rotterdam nog levendig herinneren :)

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Net als in andere landen in Zuid-Amerika zijn er diverse etnische groepen in Colombia. (Blank, Mestizos, Afro-Colombian, Amerindian en zelfs Romani) Val je op een bepaald type ? En moet ze perse Colombiaans zijn ? Zo niet, dan zijn de volgende dames mogelijk interessant:

Slanke Zuid-Amerikaanse dames:

- Yasmine http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/508110-Exotische-nymfomane/default.aspx Hier of op nzc.6e.nl besproken
- Nikky http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/501897-Nikky-ontvangt-en-verplaatst/default.aspx Op oude fora besproken.
- Shury (aka Adelle en Larin ?) http://www.kimholland.nl/profiel-11853-shury.html Weet niet 100% zeker of ze Z-A's is en of ze nog ontvangt. 0633707670 .

A

Anonymous

Guest
Stekker zei:
Net als in andere landen in Zuid-Amerika zijn er diverse etnische groepen in Colombia. (Blank, Mestizos, Afro-Colombian, Amerindian en zelfs Romani) Val je op een bepaald type ? En moet ze perse Colombiaans zijn ? Zo niet, dan zijn de volgende dames mogelijk interessant:

Slanke Zuid-Amerikaanse dames:

- Yasmine http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/508110-Exotische-nymfomane/default.aspx Hier of op nzc.6e.nl besproken
- Nikky http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/501897-Nikky-ontvangt-en-verplaatst/default.aspx Op oude fora besproken.
- Shury (aka Adelle en Larin ?) http://www.kimholland.nl/profiel-11853-shury.html Weet niet 100% zeker of ze Z-A's is en of ze nog ontvangt. 0633707670 .

Nikky is een prachtmeisje wat ff van de radar af is ben er vaak geweest en sloopt je letterlijk vaak en veel gerecenseerd op andere fora door mij.

Adèle, larin, shuru is weer terug naar Curaçao waar ze oorspronkelijk vandaan komt.

Tsja daar heeft iedereen het wel naar zijn zin gehad die er geweest zijn.

Glijmiddel

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Gaan bare, mits: looks, charmes, klik, de juiste stand van de maan, geld of een combinatie van eerder genoemde factoren. Van alle 3 waren er in het verleden bare recensies. Echter niet van ondergetekende.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Vooralsnog geen echt slanke Colombiaanse die bare gaat.
Mag ook andere zuid-Amerikaanse nationaliteit hebben of Antilliaanse.

Wie o wie weet ze te zitten?

A

Anonymous

Guest
PeeweeHerman zei:
Maar de genoemde lekkertjes gaan allen bare?

Adèle,larin, shury heb ik vaak en veel gerecenseerd op de andere fora.

Nikky ken je toch wel. Kijk de film columbiana lijkt ze sprekend op.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
Hier lijkt Nikky sprekend op: Zoë Soldana

Onovertroffen dates mee beleefd, komt wel weer terug is eerder van de radar afgeweest en dan komt ze terug in volle glorie.

Glijmiddel

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    99,3 KB · Weergaven: 1.136

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
denk niet dat ze terug komt zat zwaar aan de drugs en is nu aan het afkicken wat ik gehoord heb wil niks meer met dit wereldtje te maken hebben maar inderdaad is wel eens vaker ff van de rader geweest

A

Anonymous

Guest
phantom30 zei:
denk niet dat ze terug komt zat zwaar aan de drugs en is nu aan het afkicken wat ik gehoord heb wil niks meer met dit wereldtje te maken hebben maar inderdaad is wel eens vaker ff van de rader geweest

Ach hoe vaak hebben we dit al gehoord, Nikky is van nature erg geil.

Geen een vriendje kan haar bijhouden nu niet, dan niet en nooit niet. En zwaar aan de drugs? Houdt van een lijntje idd maar viel allemaal wel mee.

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
En zwaar aan de drugs? Houdt van een lijntje idd maar viel allemaal wel mee.

Glijmiddel

Zitten er genoeg bij de AA en in afkickcentra's die dat ook zeggen........viel allemaal wel mee :-D

A

Anonymous

Guest
Precies, dat zeggen de meeste gebruikers...ik doe dit maar heel af en toe hoor en dan ook maar een klein beetje...tuurlijk

A

Anonymous

Guest
heb met shurry hele geile avonden mee gemaakt maar ook die is naar de klote gegaan door de klote drugs .. ze is nu bij familie in Curaçao waar ze hoopte de vader van haar kleine weer te zien ..

met nikky heb ik een bare gangbang mee gemaakt in Wommelgem waar ze niet goed beviel te hollands ..
ze was die middag zo gek als een deur maar echte seks was er niet bij voor de meeste ( maar omdat ik een mede brabander was ) had ik als 1 van de weinige een geile tijd met haar .. maar in die 3 uurtjes heeft ze heel de apotheek leeg gevreten en gesnoven ...

hopelijk duiken ze weer op

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
heb met shurry hele geile avonden mee gemaakt maar ook die is naar de klote gegaan door de klote drugs .. ze is nu bij familie in Curaçao waar ze hoopte de vader van haar kleine weer te zien ..

met nikky heb ik een bare gangbang mee gemaakt in Wommelgem waar ze niet goed beviel te hollands ..
ze was die middag zo gek als een deur maar echte seks was er niet bij voor de meeste ( maar omdat ik een mede brabander was ) had ik als 1 van de weinige een geile tijd met haar .. maar in die 3 uurtjes heeft ze heel de apotheek leeg gevreten en gesnoven ...

hopelijk duiken ze weer op

Ja Adriano idd 2 toppers Nikky en shury. Bij shury speelde ook mee dat ze hier geen huisvesting geregeld kreeg en de instanties zich begonnen te roeren inzake haar privesituatie dochter etc.

Shury is echt een lieverd, als je haar achtergrond en situatie weet dat is te triest voor woorden. Ik heb toen is op een ander forum een oproep gedaan dat als er makelaars op het forum zaten( en die zitten er) om shury te benaderen en een huis te regelen voor haar. De borg had ik haar met liefde en plezier gegeven echt dat interesseert me niks op zo een moment.maar niemand voelde zich geroepen om iets te doen.

En Nikky onnavolgbaar maar wat een werelddates heb ik met haar beleefd. Brabantse kanjer is het waar er in heel Nederland geen tweede van rondloopt. Mooiste wat ik ooit heb meegemaakt was toen ze bij van der valk gilze in die woonapoartementen verbleef haar vriendje via de voordeur naar binnen kwam en ik via de schuifpui wegglipte hahaha

Glijmiddel

A

Anonymous

Guest
nikky is een wilde die heeft het graag een tikkeltje hardhandig !!
met shury heb ik door de drugs dingen kunnen doen die ze pertinent weigerde van te voren
ze ging ff haar neus poederen en 5 minuten later zat ik tot mijn wortel in haar sterretje

A

Anonymous

Guest
creampie adriano zei:
nikky is een wilde die heeft het graag een tikkeltje hardhandig !!
met shury heb ik door de drugs dingen kunnen doen die ze pertinent weigerde van te voren
ze ging ff haar neus poederen en 5 minuten later zat ik tot mijn wortel in haar sterretje

Nikky was voor alles in, ik gebruik zelf niks maar soms nam ik een grammetje mee voor haar snoof ze zo de coke van mijn lul af. En dan een radler en los.

Glijmiddel

Terug
Naar boven