Nicki und Sandra, Duisburg (Ruhrort)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Afgelopen dinsdag 22 maart een bare gangbang (Schlammschiebe) met Nicki (34jr) en Sandra (41jr) bijgewoond. Overigens was nmc ook mogelijk. Het begon om 10.00 uur tot 14.00 uur en tot 13.00 uur kon je nog binnenkomen. Kosten 80€ dus dat was een prima prijs. Bij binnenkomst stond een man bij de deur om het geld te innen waarna er in de krappe gang moest worden uitgekleed. Geen lockers aanwezig maar je kleren op de grond. Wel een kapstok zodat je je jas in ieder geval kon ophangen.
Er waren zeg maar zo"n 3 kleine vertrekken die met elkaar in verbinding stonden. Een doucheruimte met toilet en daarnaast een zitgedeelte waar pauze werd genomen en ook de drank klaar stond (cola, water, koffie) en daarnaast de ruimte waar het eigenlijk om ging; de neukkamer. Een groot bed met een 5-tal zitplekken er omheen. Wel behoorlijk krap dus met veel mannen tegelijk kon niet iedereen in deze ruimte plaatsnemen. Helaas werd er wel gerookt en met die open doorgangen kon je niet aan de rooklucht ontkomen. Totaal zijn er zo'n 15 man op komen draven dus dat was goed te doen voor de 2 aanwezige vrouwen. Er werd vrij regelmatig en lang pauze genomen en dat vond ik wat minder maar aangezien je 4 uren de tijd had had je toch genoeg netto sextijd. De vrouwen zijn ware nymphomanes en draven vaak samen op. Sandra deed me niet zo veel. Ze was mollig en geen mooi gezicht en een hangbuik maar Nicki met veel tattoos en flinke boven-/dijbenen zag ik helemaal zitten. Overigens had ook zij geen mooi gezicht maar haar lichaam was erg aantrekkelijk. Een flinke volle kont en een mooie naturelle cup c. Heb deze meid flink genomen en (tong) zoenen was ze ook niet vies van. Ze had vaak mijn tepels te pakken met haar nagels/mond en mijn pijngrens werd daardoor danig op de proef gesteld. Heb me heerlijk op Nicki kunnen uitleven en haar dicht tegen me aangedrukt want ze voelde erg lekker aan. Ik heb haar diverse malen vol kunnen spuiten wat de overige deelnemers ook deden. Jammer was wel dat ze nagenoeg alleen de missionarishouding aannam dus op het laatst heb ik nog even de doggy-style met haar gedaan en met die volle ronde kont is dat een waar genot. Ze deed goed mee en merkte dat ze het lekker vond om door veel kerels genomen te worden.

De volgende gangbang van deze duo vind plaats op dinsdag 17 mei en de kosten zijn dan 69€. het vindt dan plaats van 10.00 uur tot 13.00 uur. Ze doen op dezelfde dag nog een 2e gangbang van 16.00 uur tot 19.00 uur. Als je beide gangbangs wilt bijwonen betaal je 120€.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Dinsdag 5 april weer een gangbang met Nicki, Kiki en Christiane. Aanvang: 09.00 uur tot 14.00 uur. Alle 3 bare te neuken voor 80€. Laatste inkom: 13.00 uur. Christiane is ook anaal te nemen en fisten is ook mogelijk.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Heb gangbang van 5 april bijgewoond. Toch wat teleurgesteld. Veels te lange pauzes en te vaak. Soms namen de dames tegelijk pauze; niet bepaald handig en niet goed voor de sfeer. Tot overmaat van ramp taaide Christiane vroeg af. De jongste volgens mij en na 1 optreden en een pauze van een half uur deed ze kort nog een tweede kamergang. Veel mannen wilden haar neuken en op het moment dat ik haar wilde nemen hield ze het voor gezien. Kort geslapen of een beetje ziekjes hoorde ik van Nicki. Erg jammer want Kiki deed me niet zoveel qua uiterlijk. En de dames mogen wat aandacht besteden aan sexy lingerie. Gewoon naakt vind ik niet zo sexy. Wat pikante lingerie zoals spermamaus ELA in petto heeft mis ik toch wel.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Heb zojuist gebeld. Jessy zal ook aanwezig zijn dus 3 vrouwen bare neuken waarvan 2 (Sandra en Jessy) ook gesandwiched kunnen/mogen worden dus ook anaal. Lijkt me een geile bedoeling en dat voor 70€ 3 uur lang neukplezier. Hopelijk zijn de pauzes korter dan voorgaande malen want die duurden echt te lang. Het vindt plaats in Duisburg (Ruhrort). Aanvang 10-13 en 14-17.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Nicki, Sandra en Jessy weer met zijn drieën op dinsdag 11 april van 10.00 tot 14.00 uur. Ben er vaker geweest en altijd een geile bedoeling want 3 vrouwen die tegelijk op bed worden afgeneukt blijft geil om mee te maken. Helaas zijn de kosten wel wat gestegen naar 99€. Sandra en Jessy zijn in alle gaten vol te spuiten. Ik lees op de site dat telefonische aanmelding vereist is en dat is nieuw. Ik weet echter het adres maar zal toch even mijn komst bevestigen voor alle zekerheid.

Hopelijk komen er eens wat Nederlanders want zie alleen maar Duitsers met hun welbekende (bier) buiken.

http://www.fickpartys.net/ns-ao-gangbang-mit-drei-girls-duisburg

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Was vanmorgen bij de gangbang en ik kreeg gelijk te horen dat Jessy niet aanwezig was dus alleen Nicki en Sandra. Daar was ik niet blij mee en de prijs was nog steeds 99€. Das niet redelijk als een dame wegvalt om de een of andere reden. Aangezien ik Sandra niet aantrekkelijk vind was alleen Nicki de te neuken dame voor mij. Nog even naar binnen gekeken en het was topdrukte. Geld teruggekregen en rechtsomkeert gemaakt. Kwalijke zaak dat het afhaken van een dame niet was gemeld in de advertentie. Al eerder liet een dame verstek gaan en had een andere meid er na krap 1 uur al genoeg van en vertrok. De reden was toen dat ze de avond ervoor het te laat had gemaakt en dus kort geslapen waardoor ze niet fit was. Erg amateuristisch en stom als je weet dat je de volgende dag een gangbang moet ondergaan. Derhalve geen betrouwbaar adres en dit was dus ook de laatste keer dat ik mij naar dit adres laat leiden.

Terug
Naar boven